Het influencertopic #23

Ja!!! Even een moment van dankbaarheid dat Alwin niet voor een supermarkt werkt want sowieso dat de schappen dan vol hadden gelegen met deze ongein.

4 likes

never forget

image

26 likes

Ik wilde net het Roti verspakket van de AH noemen.
Doosje is voornamelijk gevuld met groentes die er niet in horen en de roti moet je zelf nog toevoegen.

5 likes

Maar dat is op 2 jaar tijd toch juist best wel goed? Dat betekent dat de rimpelvorming stil heeft gestaan

Ik heb de video gekeken omdat ik benieuwd was wat hij zou eten en welke gerechten ik zou herkennen van mijn schoonfamilie. Ik ben het er volledig mee eens dat het een oppervlakkige, niet erg culinair onderlegde review/analyse van de Marokkaanse keuken was, maar dit is het niveau van Alwin’s video’s. Het is geen high brow restaurant recensent waar je naar kijkt en dat kan je ook niet verwachten. Aan de comments te zien zijn veel mensen fan en willen andere mensen graag eten uit hun cultuur delen met Alwin. Ik denk dat het juist goed en leuk is als eten uit andere (dan de Nederlandse) culturen op een laagdrempelige manier wordt geïntroduceerd aan mensen. Alwin en Ghiselaine vonden bepaalde koekjes naar parfum smaken (ik denk vanwege het rozenwater en de oranjebloessem) en dat is misschien een simplistische beschrijving, maar ik begrijp dat wel heel goed. Het zijn bloemige smaken en als je dat niet gewend ben kan je dat misschien niet meteen waarderen (ik vind het zelf inmiddels heel lekker maar heb daar als witte tata wel aan moeten wennen).

Ik moet eerlijk bekennen dat ik een aantal fragmenten heb bekeken van het eten zelf en ik heb niet echt vreemde combinaties ontdekt haha. Mijn vriend en ik hebben een paar dagen geleden nog diezelfde ronde koekjes met sesam in de harira zitten dopen en ik vond dat echt een topcombi haha

13 likes

IS GEEN WOORD

56 likes

Ik vind Alwins video’s vaak wel leuk en ze hoeven voor mij ook niet culinair onderlegd te zijn, maar het lijkt alsof hij niet eens de moeite heeft genomen om iets te googelen. Als je zo’n video maakt, verwacht ik in ieder geval wel dat hij de naam en (hoofd)ingrediënten noemt. Leuk concept, maar uitwerking kan beter

6 likes

Alsof je in 2 jaar tijd normaal gesproken zoveel rimpels ontwikkelt?

Jeetje waar gaat dit ook over :laughing:

12 likes

Nou Cynthia geeft op 4 mei weer een online sessie over haar afvalverhaal. Nu inclusief wetenschappelijke kennis. Ze weet niet of ze de sessie nog eens gaat doen. Nu heb ik geen glazen bol, maar durf ik al wel een gokje te wagen :joy:

31 likes

Wel.

10 likes

Lol oké misschien heeft dat met mijn eigen onzekerheid te maken, maar mijn inziens kan je wel degelijk in 2 jaar tijd op die leeftijd behoorlijk wat rimpelvorming ontwikkelen ja

4 likes

Lip was toch wijnexpert in opleiding? Ik kan echt niet meer volgen met die nieuwe passies van haar

12 likes

Op die leeftijd? Ze is 33?

13 likes

Mensen van 27 denken dat dat hééél oud is

14 likes

Ja echt waar gaat dit over

12 likes

Meid je loopt hopeloos achter. Eerst was ze wijn expert maar nu is ze alweer een jaar ofzo expert in alcoholvrij(er) leven.

De wijnhobby is trouwens wel al iets langer geleden dan ik dacht. Ging het even terugzoeken en dat was vooral rond 2019 dat ze daar erg fanatiek mee was. Haar website cynthiaenwijn.nl is overigens nog steeds in de lucht. Je kunt haar daar boeken om een wijnproeverij voor 2-200 mensen te organiseren.

7 likes

88 likes

Leuk! Misschien wil ze dan ook een stukje voordragen uit haar boek.

13 likes

Mein güte

6 likes

Over een post geplaatst door een influencer, opzich vrij on topic

@Zemraluani ik ben geen 27 :wink: maar bedankt voor het compliment!

4 likes