Het influencertopic #23

Ja in het echte leven, niet als je een superstrak filmpje maakt waarvan sowieso dus sommige mensen niet begrijpen wat je in godsnaam aan hebt en het er raar uit ziet. Als je dan zoveel aandacht besteed aan het strak trekken van je beddengoed, voor op een video, waarom loop je dan in zo’n raar uitziend broekje rond, in een video :stuck_out_tongue:
Maar goed zo interessant is het nou ook allemaal weer niet :rofl:

7 likes

true true

2 likes

Omg ik vind hem gewoon doodeng echt no way dat ik me door hem zou laten blinddoeken zoals bij die hele trieste Valentijnsdag verrassing

6 likes

Dit is het soort verrassing wat je krijgt van je vriendje als je zestien bent, inclusief veel te grote hartjes ketting.

13 likes

Dit boeit echt niemand. Lekker schaamteloos verkooppraatje

49 likes

Haha ja dat is heel debiel idd. Zit namelijk ook allesbehalve comfortabel.

3 likes

Paar gesponsorde reels per jaar, zijn dat er 2 of 8 bij wijze van?

8 likes

Ik vind het vooral zo vermoeiend hoe vaak ze content opnieuw deelt. Telkens van die stories van hey heb je deze reeks/tiktoks al gezien. Ik zie andere influencers dat eigenlijk niet echt doen? En erger me er bij Bonnie dus heel erg aan, volg haar alleen nog omdat ze in Rotterdam woont en ik soms via haar wel leuke dingen tegenkom in de stad :smiling_face_with_tear:

31 likes

Ligt het aan mij of heeft Sanne al dagen niks gepost op instagram? Normaal krijg ik pijn aan mijn vinger om al die lelijke kleding en schoenen door te klikken die ze deelt

13 likes

Zag ik net voorbij komen :smiling_face_with_tear:

37 likes

dan voelt ze zich vast enorm thuis op insta

13 likes

Ik snap dit bericht ook gewoon niet, want als iemand je blokkeert kan je toch ook geen dm’s sturen? Of denkt ze dat mensen de moeite nemen een ander account aan te maken om haar te dm-en? (waarom denk ik hier ook over na).

3 likes

Geloof ik zijn mensen niet geblokkeerd, maar denken mensen dat wel, omdat ze geen stories meer zien. Daar ergert ze zich aan.

4 likes

Sanneke ergert zich aan alles wat adem haalt.

13 likes

Ik denk soms met dit soort viral video personen dat ze expres iets raars doen in de video zodat mensen er op gaan reageren van ‘wtfff’ en het doorsturen etc, en dat is dan weer goed voor de engagement

6 likes

Cynthia post een verschil van 3 jaar en vind dat haar huid heeft stil gestaan. Ik zie alleen veel meer rimpels? Niet dat rimpels erg zijn maar haar huid heeft zeker niet stilgestaan?

8 likes

Ik vraag me ook ook af of ze nu zelf denkt ‘wat heb ik in hemelsnaam met m’n wenkbrauwen gedaan’.

20 likes

2 jaar

Maar eerlijk, haar voorhoofd heeft wel stil gestaan toch qua rimpelvorming? Als ik foto’s van mezelf 2 jaar geleden terug kijk (oké wel veel meegemaakt wat is tekenen in mijn gezicht) heb ik aanzienlijk meer rimpelvorming hoor

8 likes

De reacties zijn ook niet erg positief.

6 likes

Maar over Nara Smith hè, zij is toch helemaal geen trad wife ofzo? Of huisvrouw? Zij heeft gewoon een baan. Ze is (was?) model. En ze is de hele dag bezig met in de keuken staan omdat dat haar baan is en ze daar geld mee verdient via TikTok, terwijl ze op datzelfde moment een nanny heeft die op haar kinderen let en de shit achter haar opruimt. Ik zou het bestaan van influencers die daar hun geld mee verdienen met alle liefde verbannen, maar ja idk een echte huisvrouw heeft geen tijd hoor om brood van scratch te maken voor elke maaltijd. Ik vind haar meer een soort homecook dan een tradwife :joy:

7 likes