Het influencertopic #23

IS GEEN WOORD

56 likes

Ik vind Alwins video’s vaak wel leuk en ze hoeven voor mij ook niet culinair onderlegd te zijn, maar het lijkt alsof hij niet eens de moeite heeft genomen om iets te googelen. Als je zo’n video maakt, verwacht ik in ieder geval wel dat hij de naam en (hoofd)ingrediënten noemt. Leuk concept, maar uitwerking kan beter

6 likes

Alsof je in 2 jaar tijd normaal gesproken zoveel rimpels ontwikkelt?

Jeetje waar gaat dit ook over :laughing:

12 likes

Nou Cynthia geeft op 4 mei weer een online sessie over haar afvalverhaal. Nu inclusief wetenschappelijke kennis. Ze weet niet of ze de sessie nog eens gaat doen. Nu heb ik geen glazen bol, maar durf ik al wel een gokje te wagen :joy:

31 likes

Wel.

10 likes

Lol oké misschien heeft dat met mijn eigen onzekerheid te maken, maar mijn inziens kan je wel degelijk in 2 jaar tijd op die leeftijd behoorlijk wat rimpelvorming ontwikkelen ja

4 likes

Lip was toch wijnexpert in opleiding? Ik kan echt niet meer volgen met die nieuwe passies van haar

12 likes

Op die leeftijd? Ze is 33?

13 likes

Mensen van 27 denken dat dat hééél oud is

14 likes

Ja echt waar gaat dit over

12 likes

Meid je loopt hopeloos achter. Eerst was ze wijn expert maar nu is ze alweer een jaar ofzo expert in alcoholvrij(er) leven.

De wijnhobby is trouwens wel al iets langer geleden dan ik dacht. Ging het even terugzoeken en dat was vooral rond 2019 dat ze daar erg fanatiek mee was. Haar website cynthiaenwijn.nl is overigens nog steeds in de lucht. Je kunt haar daar boeken om een wijnproeverij voor 2-200 mensen te organiseren.

7 likes

88 likes

Leuk! Misschien wil ze dan ook een stukje voordragen uit haar boek.

13 likes

Mein güte

6 likes

Over een post geplaatst door een influencer, opzich vrij on topic

@Zemraluani ik ben geen 27 :wink: maar bedankt voor het compliment!

4 likes

Werkt sowieso beter dan collageen.
Hoewel bij haar precies haar bovenlip ook dikker is geworden door de collageen :male_detective:

4 likes

Omdat ik dit betwijfel ben ik enorm gaan speuren;

Op deze foto lijkt de naad ook zo te lopen. Ik denk dus eerder dat er gewoon een patroon in die plank zit waardoor de naad schijn lijkt ipv dat er gefotoshopped is.

15 likes

Of ze heeft deze foto ook bewerkt natuurlijk

19 likes

Love deze dedication. Ik vind juist hier dat bij de elleboog van de arm die de telefoon vasthoudt die deur/muur ook een bocht maakt.
Maar idd wel echt precies dezelfde plek van die plank dus dat is wel heel toevallig

9 likes

zijn we echt op dit niveau beland

66 likes