Werkt sowieso beter dan collageen.
Hoewel bij haar precies haar bovenlip ook dikker is geworden door de collageen ![]()
Omdat ik dit betwijfel ben ik enorm gaan speuren;
Op deze foto lijkt de naad ook zo te lopen. Ik denk dus eerder dat er gewoon een patroon in die plank zit waardoor de naad schijn lijkt ipv dat er gefotoshopped is.
Of ze heeft deze foto ook bewerkt natuurlijk
Love deze dedication. Ik vind juist hier dat bij de elleboog van de arm die de telefoon vasthoudt die deur/muur ook een bocht maakt.
Maar idd wel echt precies dezelfde plek van die plank dus dat is wel heel toevallig
zijn we echt op dit niveau beland
Ja eindelijk!
Hahah ze heeft ook per ongeluk een hond erin gephotoshopt
Ja super knap! Dat kan mijn facetune niet
Tja, mijn kind gaat ook naar de opvang terwijl wij gaan werken…
En zij request ook weleens wafels voor op zondag terwijl het nog maar donderdag is.
Maar dit is gewoon het concept inderdaad waar ze haar geld mee verdient en het werkt blijkbaar haha. Ik kan me voorstellen dat ze wat minder of geen modellenklussen heeft/doet nu ze hoogzwanger is.
Hij kookt trouwens ook regelmatig mee in de videos.

Weer zo’n leuke titel
Blijkbaar eten in je neus ??
gaaadver dit doet me echt denken aan brokjes kots in je neus
Ja hoor. Rauwe wortels altijd ![]()
Ik dacht eerst dat die bikinifoto Debbie was ![]()
Maar ik zie nergens photoshop hoor.
Ok, dit is voor mij zelfs de grens.
Je boft! Ze gaat er een online sessie over geven. Dan ben je geheel op de hoogte!
Oh my ik dacht dat wij wel eens een zooi hadden in huis maar als ik dan bij Annemerel nu in de story kijk valt alles mee ![]()
Nou jeetje. Ze zit ook gewoon de hele dag thuis toch? Hoezo ruim je al die zooi niet een keer op.

Er wordt gewoon geleefd in huis? Wat overdreven