Het influencertopic #23

Ben het ook ah kijken, Sophie; “Vera haat mij sinds ik ben afgevallen”. Maar missh omdat ze net daarvoor ook zegt dat ze niet langer body positive is? Het een sluit ander niet uit toch

Heb wel trek in pasta nu

Zit te typen terwijl ik luister haha maar ze zijn net ook zakelijk “uit elkaar”, missch niet gek dat je dan weer even de vriendschappelijke flow moet terugvinden

10 likes

Ja eens ik vond het ook ongemakkelijk. De hele vibe was vreemd.

5 likes

Vind de opmerkingen van Vera ook een beetje raar. De kans is groot dat je weer aankomt en wat als je over een jaar weer honger krijgt… Tja betekent dat dan dat Sophie het maar niet moet doen. Ik vind het niet heel bemoedigend klinken naar een vriendin die zo blij is met wat ze heeft bereikt.

52 likes

wat is het irritant gefilmd :melting_face:

4 likes

Oh maar ze hebben laatst (2 maanden terug?) ruzie gehad. Zat in dat instagram kanaal van hun en toen was vera er plots uit. Paar dagen later zat ze er weer in en toen zeiden ze dat dat kwam over een discussie betreft het boek! Dus misschien sluimert dat toch nog door.

5 likes

ja dat zeggen ze ook in de video. maar dit klinkt echt als puberdrama sorry

6 likes

Of het is een rare 1 april grap :clown_face:

6 likes

Een tijdje geleden deelde sophie ook allemaal screenshots van WhatsAppberichtjes waarbij mensen dingen zeiden als: “laat het/haar toch gaan, het/ze is het niet waard” etc. Zal dat over Vera gegaan zijn?

7 likes

Ik vond het sowieso al apart dat zij zo close waren, terwijl Sophie zo erg gefocust is op afvallen en dun zijn en haar identiteit van maken, terwijl Vera juist staat voor het tegenovergestelde

6 likes

Ik pikte het meer op als dat Vera zich zorgen maakte over dat Sophie misschien teveel haar eigenwaarde nu ontleent aan het dun zijn en ze hoopt dat ze zich ook nog goed voelt mocht er een periode komen dat ze een hoger gewicht heeft. Ik vond het niet zo gek overkomen, meer bezorgd over Sophie’s mentale gezondheid!

13 likes

Wat was er dan voor discussie over het boek?

3 likes

De titel :clown_face: En Sophie niet meer haar persoonlijke mentale issues in het boek, ook al deed ze dat voorheen wel online. Dat wilt ze nu ook niet meer doen.

5 likes

Ik vond Sophia ongekend raar en vaag overkomen

7 likes

Want?
Ze heet Sophie btw

7 likes

Anna Nooshin en Yeliz Cicek van Vogue hebben een Academy en platform opgezet. Voor € 229 kun je diverse trainingen kopen. Ben wel benieuwd of dit een succes wordt!

1 like

Ze hebben ook een podcast samen waarin ze praten over ondernemer zijn en hun tips en netwerk delen.

5 likes

Oh Vera speelt zo in de passion zie ik

4 likes

Love nikkie maar waar zijn haar ogen. Teveel filters en te grote wimpers?

5 likes

Dat was ook mijn idee. Ze gaf ook aan dat het momenteel niet goed ging met Sophie. Alleen ging Sophie daar verder niet op in.

3 likes

Weet niet hoelng dat geleden is, maar er is ook een tijdje drama geweest op threads met een meisje en sophie/een vriend. Misschien ging dat daarover.

6 likes