Elaborate
Ja of ze knippert gewoon net?
Nee haar ogen zijn in het filmpje een klein beetje groter maar scheelt niet veel.
Blijkbaar had Sophie allemaal flirterige berichtjes gestuurd naar mensen via threads
Klinkt niet heel erg dramawaardig?
Oke vooraf een rectificatie, want het ging dus niet om HAAR vriend maar EEN vriend.
Het is een heel vaag verhaal maar ik probeer het effe uit te leggen. Het begon met een thread van een jongen die het er over had dat sophie hem had toegevoegd op snap, en dat hij de mooiste ogen had. Daarna heeft zij hem geblokkeerd en verwijderd van snap omdat hij gezegd zou hebben dat het raar was dat ze allemaal jongens en mannen toevoegt op snapchat terwijl ze dus een vriend en een kind heeft.
Daarna postte een meisje een heel vaag bericht over dat hij (een vriend van sophie) ongemakkelijk werd van haar (dat meisje) appjes naar hem toe na hun date, waarna zij hem heeft geblokkeerd. Vervolgens liep hij te posten met zijn âinfluencer vriendinnetje (sophie)â over dat zij hem geblokkeerd heeft. Waarna sophie spottende dingen had gepost had over dat meisje borsten. Dat meisje zei al eerder te hebben aangegeven dat ze het vervelend vond dat ze over haar praatte, en ze bleven doorgaan.
Nadat dit allemaal gepost was, reageerden veel mensen dat ze het ook hadden gezien en heeft sophie haar threadsaccount verwijderd.
Ik snap het niet
Nee ja, niemand . Er was verder ook vrij weinig context. Dit is wat ik er van heb kunnen maken. Daarom had ik het in eerste instantie ook allemaal niet benoemd hahaha. Het was ook zo weer over gevlogen volgens mij.
Ik denk wimpers ja, en ze heeft sowieso geen heel grote ogen toch? Mijn ogen verdwijnen ook als ik lachend kijk
Zeg ik ook niet toch
Hoe wist dat meisje dan dat hij dat soort dingen over haar postte met Sophie, als dat meisje hem had geblokkeerd
maar waarom hebben mascha en cynthia nou ruzie?
Nee maar omdat het daarboven ging over drama! Bedoelde het niet naar jou
En vera maakt dik zijn en dikker worden haar hele persoonlijkheid. De pot verwijt de ketel, zeg maar.
Nou ja, op threads was het een heel drama blijkbaar
In die video zegt Sophie juist dat ze niks over afvallen tips enzo wil delen en niet zoân account wil zijn dat daarop gefocust is.
Als dat zo zou zijn dan moet ze ook niet constant die privéberichten in haar stories zetten die over afvallen gaan. Dus ze mag dan geen antwoorden geven toch gaat het veel over het afvallen.
Tot vorig jaar of het jaar daarvoor was Sophie ook een tijdje heel dik met Joann van den Herik. Ze hadden toen ook allebei een relatie met die broers (volgens mij is Sophie nu nog steeds met diezelfde jongen), maar die vriendschap was ook ineens over. Ben nog steeds benieuwd wat daar is voorgevallen
Zij zijn uit elkaar, misschien daarom? Ze lijlkt me ook niet de makkelijkste vriendin haha
Ze volgen elkaar ook niet meer op Instagram zie ik