Nee was wel meer, want Sophie is ook een keer ergens onuitgenodigd omdat die Joan ook kwam ofz. Bij een of ander event
Iemand dit gezien?
Volgens mij was Joann nog een tijdje samen met hem na de break tussen haar en Sophie, maar weet het niet helemaal zeker meer.
Ja klopt. Ze hadden ook een tijd geen contact met haar vriend zijn ouders.
Haha ik zit die mukbang te kijken maar waarom is het gefilmd in the office stijl denk dat dat het vooral zo ongemakkelijk maakt
Leonie ter Veld is helemaal in Maastricht naar de kapper geweest en ze presenteerde het echt als een groot ding en dat ze weer een stuk blonder zou worden enzo. Ze is inmiddels geweest maar ik zie echt nul verschil in lengte en in kleur (zie haar stories).
Ik zie ook heel weinig verschil haha, zal wel een duur geintje zijn geweest zoān tripje
Ik volgde die kapper toevallig op insta omdat ik via via achter hun kwam en eventueel naar hun filiaal in Rotterdam zou willen.
Maar heb meerdere filmpjes op insta gezien en na die te hebben gezien ben ik niet naar ze toe gegaan, want zag vooral of heel weinig verschil of ik vond het eindresultaat echt niet mooi.
En volgens mij geef je nog een godsvermogen uit ook aan een behandeling.
Zou zelf nooit zo ver dus reizen voor een kapper waar je veel betaald voor āstandaardā resultaat
Lijkt me dat ze het ook vooral zag als een excuus om er even uit te gaan? Ze heeft een baby van een jaar die ze lekker thuisgelaten heeft, is uitgebreid naar de kapper geweest, heeft een luxe hotel geboekt, is solo uit eten gegaan, heeft uitgeslapen en gaat nu shoppen. Good for her. Dat je daar nog wat op te zeiken kan vinden.
Ik zeg toch ook niks over het tripje an sich? Van harte gegund dat ze lekker een nachtje weg is. Daar āzeikā ik ook zeker niet over. Ze had het er alleen al een hele tijd over dat ze weer blonder ging (stories a la laatste keer makkelijk haren wassen etc) dus had verwacht dat het een flinke verandering zou worden en aangezien ze ervoor naar Maastricht ging had ik een hele metamorfose verwacht. In dat licht vond ik het resultaat nogal minimaal, thatās it. Grappig dat het geĆÆnterpreteerd wordt als zeiken op haar tripje.
Kan het zijn dat ze toch ter plekke van mening is veranderd?
Ik zag ook haar stories van paar dagen eerder dat ze zoiets zei;
Nu is mijn haar nog zacht na het douchen. Als ik een stuk blonder ga, wordt het heel droog en niet door te kammen etc, moet ik het wel doen?
Ik heb ook vaak dat ik in de stoel toch een ander idee krijg of na gesprek met de kapper iets anders doe?
Lijkt me wel want ik zag maar 3 folies, daar wordt je niet heel veel blonder van
Hehe ja Leonie⦠Wat ik met haar heb is dat zij heel relatable lĆjkt, maar dan kijk je net ff beter, en zie ik haar toch echt wekelijks keuzes maken die ik zelf niet zou maken .
Ik vind dat sws bijna altijd bij die influencers. Heel spannend doen over een drastische verandering die āecht heel anders wordtā zoals knippen of verven en eindstand zie je bijna geen verschil.
Ja dit dus idd hahah
Het zijn net mensen
Celine Charlotte is bevallen van haar dochtertje, ze is zo aan het stralen op haar Insta zo leuk om te zien. Al heeft CC in korte tijd een heftige periode meegemaakt, niet geslapen, kindje op de IC. Gelukkig gaat het nu goed.
Thanks voor de update
Zat eens op Instagram te scrollen en die reacties bij bijv Marijn Kuipers, Lies Zhara en Japke Janneke. Allemaal van die vieze mannetjesā¦