Het influencertopic #23

Ja dat zijn de enige posts (9 van de 10 x) die ik bij haar zie, in zulke topics, tja… :woozy_face:

5 likes

Elk bedrag is in sommige situaties al te hoog. Die 50 euro aan een controle is soms al te veel en als je er dan achter komt dat je een gaatje hebt, komen die kosten er ook bij. Tuurlijk stapel je de problemen bij elkaar op, dat klopt. Maar ik weet dat mensen soms liever met pijn lopen dan dat ze er weer een rekening bij hebben.

6 likes

Ajb: FAQ - Forum Feminarum

4 likes

Zegt eerder veel over jouw inlevingsvermogen en dat je blijkbaar nooit geld zorgen hebt gehad.

3 likes

Offtopic maar ja, helemaal mee eens! Je zou maar de pech hebben dat je ondanks wel goed poetsen en flossen dat je toch iedere keer weer een gaatje of iets hebt. En als je dan ook nog eens niet de financiële middelen hebt om het te betalen dan snap ik dat je dan liever een keer overslaat en de kop in het zand steekt. Eigenlijk zou het fijn zijn als je onder een bepaalde inkomensgrens bepaalde vergoedingen wel kan krijgen, als het nodig is!

7 likes

Die kun je krijgen, als je verzekerd bent.

1 like

Hoe dan?

4 likes

Bijzondere bijstand kun je aanvragen voor tandartskosten maar dan moet je vaak wel aanvullend verzekerd zijn (+ niet alle gemeentes doen dit)

2 likes

We hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn maar ik vind het vaak wel heftig dat er hier soms met zn alle op 1 persoon wordt gedoken en diegene persoonlijk wordt afgevallen als diegene iets zegt wat niet zo handig is en daar later dan ook op terugkomt, dan wordt er vaak nog even door gesnauwd ofzo?

25 likes

Heb je het hele gesprek gevolgd?. Ze plaatste een belerend bericht, werd daarop aangesproken en plaatste als reactie nog een belerend bericht en vervolgens een vingerwijzing. Tja dan strijk je denk ik veel mensen tegen de haren en dan kan je dus ook veel reacties verwachten

5 likes

Die persoon plaatst alleen maar zulke negatieve berichten (althans: echt ruimm meer dan de helft van haar berichten) Verder geen bijdragen in andere topics ofzo
Het is hier geen dumpplek waar je alleen je negativiteit over anderen kwijt kunt? Als je ook gewoon andere dingen kunt bijdragen oké maar dat is ook niet echt gezellig of wel

3 likes

Echt he… dat ze het verwijderd heeft komt ook alleen door de reacties erop en niet door zelfreflectie

6 likes

Ik was al 2 jaar niet naar de tandarts geweest omdat ik er het geld niet voor had!! Soms moet je prioriteiten stellen.

3 likes

Ik gun Celine Charlotte alle geluk van de wereld met haar lieve baby, maar irriteer mij ook mateloos aan haar idee dat het hele leven maakbaar is. Nu ze - net als veel moeders met haar - nog niet gelijk genoeg borstvoeding aanmaakt, heeft ze vier (4!) lactatie deskundigen ingehuurd. Zucht.

6 likes

Lijkt me alleen maar verwarrend om er meer dan 1 te hebben met verschillende adviezen enz :sweat_smile:

7 likes

Ja maar is denk ik wel even goed om erbij te zeggen dat haar pasgeboren baby een aantal dagen op de nicu heeft gelegen omdat ze stopte met ademen. Ik heb (helaas :smiling_face_with_tear:) niet de middelen die celine charlotte heeft, maar in haar situatie had ik ook zo’n camera aangeschaft

Maar goed, verder zijn haar uitgaven aan dog walkers en lactatiekundigen en huizen en weet ik veel wat nog meer natuurlijk wel echt exorbitant, maar ik trek haar wel echt een stuk beter dan veel andere influencers

32 likes

De droom

12 likes

Had ik hier maar geld voor.

4 likes

Ja ik snap wat je bedoelt, en volgens mij is dat ook wel een beetje wat CC ademt, dat hele: leef alsof je het al hebt en het komt naar je toe!!!-achtige, en dat zal ook grotendeels waar zijn als je ongelimiteerd geld uit kunt geven om iets te bereiken/krijgen.

Tegelijkertijd denk ik ook: vrijwel ieder reden/gelegenheid is een goede om te zeiken over de geprivilegieerde positie van CC, maar misschien even niet de gelegenheid waarin baby bijna dood ging en zij zelf ook behoorlijk wat bloed verloren heeft? Maar whatever, ik wil eigenlijk helemaal niet een influencer die ik zelf puur uit irritainment (een term die ik van haar geleerd heb overigens) volg, verdedigen :smile:

3 likes

Heeft mn zus ook wel eens gedaan toen hun tweeling nog jong was en zij gewoon niet sliepen. En zij hebben het echt niet mega breed, maar slaap is zoveel waard.

1 like