Ben een keer bij die kapsalon geweest. 200+ euro met ‘welkomst korting’ en zag qua verven ook nauwelijks verschil. Snap helemaal dat ze een tripje in de eentje maakt om even op te laden en wat me time en Maastricht is altijd leuk, maar voor die specifieke kapper hoeft het niet haha.
Romy heeft het weer zwaar gehad :’) ik kan me best voorstellen dat in horecabezoek in je eentje met een baby ingewikkeld is maar daar kies je dan toch zelf voor
Ja of je loopt gewoon door naar een ander tentje waar je beneden met je kinderwagen naast je kunt zitten.
Dat kan niet, want de wereld draait om Romy en haar geklaag
En wij moeten dus voor haar denken want zij wil niet ‘voor ons aan het werk zijn’ en om hulp vragen. Dat moeten wij aan haar zien dat ze dat wil
Is die laatste screenshot niet een 1 april Joke
Wat een grap hoor een ander moet maar meer zijn best doen want zij gaat lekker niet voor een ander werken “das ff lekker” hahahah sorry maar
Lijkt me echt heel irritant als ik gewoon lekker zit te chillen met m’n kinderen en gewoon alles onder controle heb en er om de haverklap iemand komt vragen of alles wel goed gaat simpelweg omdat ik een moeder alleen ben.
Sorry maar wie is deze vrouw en wat is dit voor een gewauwel, waarom ga je daar dan heen als het allemaal zo moeilijk voor je is. How can I make this about me
Haha ja en als de buitenstaander lijkt het me ook mega irritant dat zulke moeders dus denken dat de ander lui is en harder moet gaan werken voor haar?? terwijl ik gwn van mijn lunch momentje geniet meid
Wat gaat iemand ook voor hulp bieden in zo’n situatie vraag ik me af, haar baby voeren? De kinderwagen naar boven tillen? Haar baby vasthouden? Allemaal dingen waar denk ik ook een verontwaardigde story over zou komen
ik was naar een ander tentje gegaan maar als het dan toch per se daar en perse boven moet dan eerst die tassen naar boven + jas uit, bestellen en dan pas baby uit de kinderwagen. dat maakt het leven al een stuk makkelijker maar tranen van paniek geeft natuurlijk een betere boost van het zelfvertrouwen.
Sowieso alle lunchplekken in het centrum waarbij je bijna op elkaar zit ipv naast elkaar
Hulpbehoevendheid
Welke Romy is dit?
Ik heb Wil en Tien weer helemaal herontdekt, heb het weekend wat podcasts teruggeluisterd en vindt hun rustige vibe die ze nu hebben zo chill.
hahaha dit kan er toch maar 1 zijn
Haha maar echt. Bij die eerste screenshot wist ik al dat dit alleen maar Romy kon zijn. En ik volg haar niet eens.
Ik zie haar naam wel vaker voorbijkomen hier maar haar insta naam kan ik niet vinden met de beschrijving ‘de Romy van Anna’ dat het niet om Romy Boomsma bijv gaat is me wel duidelijk
nou dan houden we dat lekker zo want die insta wil je echt niet zien
Samenvatting
roomyb
Maar waar gaat het over? Alleen moederschap toch?