Het influencertopic #23

Romy scooter is een betere omschrijving vind ik

23 likes

Ook over vriendschap en alledaagse dingen. Het is gewoon lekker kneuterig en daardoor vind ik het heel relatable.

5 likes

:flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed:

1 like

Leuk dat jij dat hebt geleerd. Maar als je geen geld hebt voor de verzekering en ook geen geld hebt om de rekening van de tandarts evt te betalen zit je toch flink vast. Mensen kiezen niet bewust voor financiele angst in de zorg maar is toch niet zomaar echt een groot ding in de maatschappij.

69 likes

Holy, wat een commentaar op iemand die je niet in het echt kent.

16 likes

Jeetje

5 likes

Had je maar geleerd om je wat meer in te kunnen leven

12 likes

Zeg dat je geen geldzorgen kent zonder te zeggen dat je geen geldzorgen kent….

32 likes

Oh wacht even, hier ben ik het echt niet mee eens. Voor sommige mensen is een behandeling echt heel veel geld wat je niet zomaar uit je mouw kan schudden. Ik heb jaren terug eens 800 euro moeten betalen voor een wortelkanaalbehandeling en dan was dat nog goedkoop. Ik snap dat als je niet gaat, het dwijlen met de kraan open is, maar wat niet kan, kan gewoon niet. Als je niet eens rond kan komen aan het einde van de maand, hoe moet je dan uitkomen met nog een rekening? Het is toch logisch dat je dat gaat uitstellen.

21 likes

Wat kortzichtig dat je je niet in een dergelijke situatie kan verplaatsen. Tandarts erbij verzekeren is duurder en duurder geworden, waardoor veel mensen dit niet doen. En de kosten van een controle kunnen ze wellicht wel incalculeren, maar iedereen weet toch dat als er iets (onverwachts) mis is de kosten al snel in honderden euro’s kunnen oplopen? En ook als je wel tandartsverzekering hebt wordt dit vaak maar deels vergoed.

Je zit echt in een bubbel als je niet beseft dat voor veel mensen dit reƫle angsten zijn en steeds vaker voorkomend. Dat zie je overigens ook steeds vaker in nieuwsberichten en dergelijke voorbij komen. Dus raar dat dat besef er totaal niet is en er zelfs zo over geoordeeld word :roll_eyes:

8 likes

Deze reactie is echt heel dom, je wil het gewoon niet snappen.

24 likes

Maar probeer je even twee seconden te verplaatsen. Of google, want er zijn genoeg nieuwsberichten over hoe het aantal mensen dat zorg mijdt toeneemt doordat ze het niet kunnen betalen. Mensen laten zelfs hun hele gebit trekken omdat ze de kosten anders niet kunnen dragen.

5 likes

Dat zegt niemand. Niemand zegt iets over het wel of niet gaan van Sanne, maar er wordt gevallen over jouw niet empathische en behoorlijke veroordelende opmerkingen over iemand die er financieel niet zo goed voor gestaan heeft en daardoor niet naar de tandarts kon/durfde. Want ook de rekening van de controle is toch weer een extra rekening die betaald moet worden en als je de eindjes al aan elkaar moet knopen is ook zo een rekening teveel.

En dat je dan zegt dat jij geleerd hebt niet te bezuinigen op je gebit, dat het raar is voor een voormalig beautyblogger en dat verslonst, daar vallen mensen over.

11 likes

Zo jij stond ook niet voorraan toen ze inlevingsvermogen uitdeelde he?

2 likes

Lol hele dramapost, de meid heeft 0 gaatjes

18 likes

Ja maar als beautyblogger wel haar hele gebit verslonst hoor!!!

3 likes

Jeetje die Jaimy Vanenburg heeft de pech wel aan haar reet hangen zeg. Alsof ze nog niet genoeg te verduren heeft gehad heeft ze nu tijdens het skiƫn haar kuit-en scheenbeen gebroken.

4 likes

Wat zegt het precies over de tijd waarin we leven?

6 likes

Begrijpend lezen is een vak apart schijnbaar…

5 likes

Te keer gaan ook echt.
Jij begint met een heel belerend bericht en gaat dan lopen klagen wanneer je hierop wordt aangesproken.
Kom op zeg.

4 likes