Het influencertopic #23

Josh V had dat dacht ik, kreeg daarna alleen een bak ellende over zich heen. Als ik het geld had zou ik het ook wel hebben gedaan denk ik

Over camera
Overigens is zo’n camera niet helemaal betrouwbaar dacht ik maar doen wat goed voelt! Babys hebben tot 6 maanden regelmatig ademstops dus dat soort apparatuur kan ook weer extra onrust meegeven .

2 likes

Hoezo dat? Ik zou dat graag ook willen :sob:

7 likes

Ze had een nacht nanny zodat ze even lekker door konden slapen maar veel moeders vonden dat niet kunnen, je kiest toch zelf voor het moederschap etc.

9 likes

Wow wat zuur (niet gericht op jou maar op de reacties). Alsof het moederschap alleen maar struggle moet zijn. Waarom zou iemand het zichzelf niet makkelijk(er) mogen maken.

6 likes

Mijn baby draagt de Owlet sok (hartslagmeter a la smartwatch) en daardoor slaap ik beter. Schijnveiligheid, maar het heeft mij zo veel rust gegeven.

4 likes

Ik zat naar de podcast Moeders of Loeders te luisteren met Saskia Weerstand en Rebecca Boektje, ik vind het een leuk concept maar Rebecca is echt vreselijk om naar te luisteren :face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes: zo veroordelend als iets maar íets anders gaat dan hoe zij het zou doen.

3 likes

Ik ben haar podcast aan het luisteren en ik vind het eigenlijk echt leuk. Ze is zo lekker eerlijk over alles.

3 likes

Ik vind Saskia best een leuke vrouw, maar ik vind dat ‘loeder moeder’ concept zooooo irritant. Moet elke keer al zuchten dat ik het hoor, dat ik die hele podcast niet eens meer wil luisteren. Wauw, een moeder heeft eens een moment geen perfect humeur, wat een ‘loeder’. Bij mannen hebben we daar niet eens een woord voor. Echt vreselijk haha, dit is echt mijn pet peeve.

24 likes

ja dit inderdaad. hoho ik ben even een loedermoeder hoor want: mijn kinderen eten boterhammen met choco, mijn huis is niet spik en span,…

En dan denk ik hmm dat is hier gewoon standaard dus ik moet me daar dan normaal schuldig over voelen?
Zo bekomen ze net het tegenovergestelde van wat de bedoeling zou moeten zijn

14 likes

Misschien een beetje niche, maar ik heb Linda de Munck best lang op instagram gevolgd (tot ik haar te irritant vond worden), en ik zie nu toevallig dat zij en haar vriend uit elkaar zijn gegaan. Echt wel weer een goede eye opener voor mij dat veel op social media nep of overdreven is, want ik kon wel eens onzeker worden over hoe gelukkig en verliefd zij was en of ik me ook zo moest voelen. Ze was super verliefd, de liefde van haar leven, ze gunde iedereen een relatie zoals die van hun, blablabla, maar goed dat was dus allemaal niet zoals het leek.

15 likes

Dat kan natuurlijk wel zo geweest zijn, het was alleen blijkbaar niet voor eeuwig.

12 likes

Huh ze kan toch gewoon smoorverliefd zijn geweest toen het aan was?

Wel leuk voor haar dat ze lekker een paar maanden gaat reizen

9 likes

Oh wow, ik had pas nog gekeken en toen leek alles nog helemaal normaal inderdaad.

5 likes

Sowieso waren ze toch net verhuisd? Rond december volgens mij. En februari uit elkaar. Dus had het ook niet zo zien aankomen.

6 likes

Ja true, het is voor mij meer een goede realisatie dat social media dus niet de enige kant is (ja ok duh) en dat dit toch niet de perfecte relatie was.

11 likes

Ik word sowieso altijd wantrouwend als iemand dit zo etaleert en van de daken schreeuwt…

18 likes

Ik vind haar ook drie keer niks. Zo overdreven ook.

3 likes

Ja ik snap wel wat je bedoelt want ik had dat ook met haar. Ze benoemde haar relatie heel vaak en dat was het altijd zo positief. Ik heb een lezing bij haar bijgewoon op lowlands en toen zou ze net naar Groningen verhuizen en was ze nog heel verliefd en omdat je altijd maar dat beeld ziet blijft dat veel meer hangen.

7 likes

Oké, iedereen zag het wel aankomen denk ik, maar Cynthia gaat een online programma opzetten over… duurzaam afvallen. Voor 30 euro per maand kun je lid worden. In de opbouwfase vanaf mei kon je voor een tientje per maand instappen en meedenken over de inhoud, maar das al uitverkocht.

10 likes

Ik stuitte vandaag op een influencer die wel op een zeer creatieve manier kleding ‘uitprobeert’ voordat ze overgaat tot een mogelijke aankoop. Verfrissend.

12 likes