Oh ja wij zijn inderdaad het probleem, niet jij met je kortzichtige reactie.
Misschien even bij jezelf te rade gaan waarom mensen je aanspreken op de dingen zegt die je zegt.
Oh ja wij zijn inderdaad het probleem, niet jij met je kortzichtige reactie.
Misschien even bij jezelf te rade gaan waarom mensen je aanspreken op de dingen zegt die je zegt.
Lol stel je niet aan zeg
Dat je jaren niet naar de tandarts gaat zegt niets over de staat van je gebit, juist de mensen die bang zijn vooral voor de financiƫle gevolgen zijn vaak heel zuinig op hun gebit. Het is gewoon schrijnend dat tandartskosten gewoon zo hoog zijn dat veel mensen het niet kunnen betalen. Veel mensen weten niet dat ze zelfs hartklachten kunnen krijgen na onbehandelde tandproblemen
Als je alleen maar lullige afkraakposts wil plaatsen en daarop aangesproken worden niet kunt incasseren snap ik wel dat je hier niet op je plek bent nee.
Ja dat zijn de enige posts (9 van de 10 x) die ik bij haar zie, in zulke topics, tjaā¦
Elk bedrag is in sommige situaties al te hoog. Die 50 euro aan een controle is soms al te veel en als je er dan achter komt dat je een gaatje hebt, komen die kosten er ook bij. Tuurlijk stapel je de problemen bij elkaar op, dat klopt. Maar ik weet dat mensen soms liever met pijn lopen dan dat ze er weer een rekening bij hebben.
Zegt eerder veel over jouw inlevingsvermogen en dat je blijkbaar nooit geld zorgen hebt gehad.
Offtopic maar ja, helemaal mee eens! Je zou maar de pech hebben dat je ondanks wel goed poetsen en flossen dat je toch iedere keer weer een gaatje of iets hebt. En als je dan ook nog eens niet de financiƫle middelen hebt om het te betalen dan snap ik dat je dan liever een keer overslaat en de kop in het zand steekt. Eigenlijk zou het fijn zijn als je onder een bepaalde inkomensgrens bepaalde vergoedingen wel kan krijgen, als het nodig is!
Die kun je krijgen, als je verzekerd bent.
Hoe dan?
Bijzondere bijstand kun je aanvragen voor tandartskosten maar dan moet je vaak wel aanvullend verzekerd zijn (+ niet alle gemeentes doen dit)
We hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn maar ik vind het vaak wel heftig dat er hier soms met zn alle op 1 persoon wordt gedoken en diegene persoonlijk wordt afgevallen als diegene iets zegt wat niet zo handig is en daar later dan ook op terugkomt, dan wordt er vaak nog even door gesnauwd ofzo?
Heb je het hele gesprek gevolgd?. Ze plaatste een belerend bericht, werd daarop aangesproken en plaatste als reactie nog een belerend bericht en vervolgens een vingerwijzing. Tja dan strijk je denk ik veel mensen tegen de haren en dan kan je dus ook veel reacties verwachten
Die persoon plaatst alleen maar zulke negatieve berichten (althans: echt ruimm meer dan de helft van haar berichten) Verder geen bijdragen in andere topics ofzo
Het is hier geen dumpplek waar je alleen je negativiteit over anderen kwijt kunt? Als je ook gewoon andere dingen kunt bijdragen okƩ maar dat is ook niet echt gezellig of wel
Echt he⦠dat ze het verwijderd heeft komt ook alleen door de reacties erop en niet door zelfreflectie
Ik was al 2 jaar niet naar de tandarts geweest omdat ik er het geld niet voor had!! Soms moet je prioriteiten stellen.
Ik gun Celine Charlotte alle geluk van de wereld met haar lieve baby, maar irriteer mij ook mateloos aan haar idee dat het hele leven maakbaar is. Nu ze - net als veel moeders met haar - nog niet gelijk genoeg borstvoeding aanmaakt, heeft ze vier (4!) lactatie deskundigen ingehuurd. Zucht.
Lijkt me alleen maar verwarrend om er meer dan 1 te hebben met verschillende adviezen enz
Ik denk wel dat het leven met haar portemonnee ook grotendeels maakbaar is. Gewoon de allerbeste zoeken en daar keiveel geld tegenaan gooien. Zag dat ze ook een camera heeft die kijkt of de baby nog ademt.