Is dit nou die gast waarvan juicechannels zeiden dat het een oplichter is? Of was dat een andere?
Een andere, een Britse voetballer geloof ik
Wet ass guppie fase?
Love deze shade, gezien ze al jaren een geheel kind heeft met een voetballer. Maar dat die voetballer zo irrelevant is dat iedereen dat vergeet.
Hallo YOLANTHE heeft niet jaren lang elke dag naast Wensley wakker moeten worden om zo compleet genegeerd te worden.
Beetje respect.
Maar ons mo is vooral Holland-cute toch. Denk niet dat ze echt een opvallende verschijning is tussen de echte WAGs
Hij speelt in de tweede divisie in Duitsland, dus denk niet dat de Engelse tabloids zich heel erg met hem bezig houden hahah
Ach wat leuk een puppy van designerdogs
Ja ik heb mân mening over (ras)honden kopen ĂŒberhaupt etc etc er even buiten gelaten
Ja ik snap wel dat je als 18-jarige domme keuzes maakt en niet beter weet maar dat je dan je moeder meeneemt die dit blijkbaar ook doodnormaal vindt dan denk ik echt?? wat een domme doos. Maar zou me niets verbazen als ze door hen benaderd is ofzo voor spon oid
Ik begreep uit de reacties op TikTok ook nog eens dat ze de pup van een beruchte broodfokker heeft, die meerdere keren erg slecht in het nieuws is geweest
Vreselijk. Zo hou je dit allemaal in stand. Maarja mensen zien alleen die lieve hondjesâŠ
En 1 keer reviews opzoeken en je weet al dat het een broodfokker isâŠ
Geloof me, de fokker/het bedrijf googlen doen ze 9 van de 10x achteraf⊠(âJa toen schrok ik wel een beetje wat ik tegenkwamâ).
Of ze halen daar een pup omdat ze goedkoper zijn dan bij een reguliere fokker. Of ze zien ook wel dat het foute boel is âMaar ja we waren er nou al, en de kinderen hadden zich zo verheugd op een puppyâ. Of hier konden ze er gelijk eentje meenemen, zonder wachtlijsten. Of⊠ofâŠ
Mensen researchen zich kapot voor een nieuwe tv of fohn, maar bij de aanschaf van een pup klikken ze op de eerste de beste google ad.
Ik krijg op tiktok steeds zoân meid die de tiktok serie âde yup en de Jordaneesâ heeft gemaakt en ik heb er een haat liefde verhouding mee. Stiekem is het behoorlijk vermakelijk om te kijken, maar die Amsterdam/Jordaan verheerlijking vind ik echt verschrikkelijk
Kiki?
Ja! Inmiddels is de intro ook aangepast, maar daarin gaf ze aan te willen veranderen in een Jordanees
Oh ik wordt altijd vrolijk van haar videoâs! Al die oudere mannetjes met zoân lekker Amsterdams accent.
Ik vind haar heel leuk! Al die Jordanezen die haar zo mogen. Leuk juist
Ik vind die Jordanezen wel grappig en zijn super lief voor haar met bloemetjes geven en dat soort dingen , maar meid waarom wil je perse een Jordanees worden. Dat ben je nu eenmaal niet. Je komt gewoon uit een kleine stad in Brabant. Nederland is groter dan
Amsterdam
Dusja vandaar de haat liefde verhouding met die serie dus haha