Oh wow, ik had pas nog gekeken en toen leek alles nog helemaal normaal inderdaad.
Sowieso waren ze toch net verhuisd? Rond december volgens mij. En februari uit elkaar. Dus had het ook niet zo zien aankomen.
Ja true, het is voor mij meer een goede realisatie dat social media dus niet de enige kant is (ja ok duh) en dat dit toch niet de perfecte relatie was.
Ik word sowieso altijd wantrouwend als iemand dit zo etaleert en van de daken schreeuwtā¦
Ik vind haar ook drie keer niks. Zo overdreven ook.
Ja ik snap wel wat je bedoelt want ik had dat ook met haar. Ze benoemde haar relatie heel vaak en dat was het altijd zo positief. Ik heb een lezing bij haar bijgewoon op lowlands en toen zou ze net naar Groningen verhuizen en was ze nog heel verliefd en omdat je altijd maar dat beeld ziet blijft dat veel meer hangen.
Oké, iedereen zag het wel aankomen denk ik, maar Cynthia gaat een online programma opzetten over⦠duurzaam afvallen. Voor 30 euro per maand kun je lid worden. In de opbouwfase vanaf mei kon je voor een tientje per maand instappen en meedenken over de inhoud, maar das al uitverkocht.
Ik stuitte vandaag op een influencer die wel op een zeer creatieve manier kleding āuitprobeertā voordat ze overgaat tot een mogelijke aankoop. Verfrissend.
En ook super spontaan heeft ze dat dus bedacht en wow, allemaal positieve reacties. Zag ze dus echt niet aankomen.
Leuk concept! Maar twijfelachtige combinaties (met best leuke items) zitten ertussen vind ik. Iig die joggingbroek met bontjas vond ik bijzonder maar ach!! Zou zelf ook wel zo mijn kleding willen uitproberen van te voren.
Pff ik zie nu een stukje van die Geen Filter podcast van Tamara Elbaz, Maria Tailor en die Fawry. Daarin kraakt Tamara Sophie Hilbrand af om haar uiterlijk. O.a. āze ziet eruit alsof ze al 20 jaar is overleden.ā Vind dit echt de plank mis slaan.
Ja ik vind dat zo middelbare school mean-girl gedrag.
En Alsof er iets mis is als je niets/ weinig aan jezelf laat doen en natuurlijk oud wil worden. Sommige mensen willen dat, anderen niet. Dat mag er toch allebei zijn
Op tiktok krijgen ze ook erg veel commentaar op dit fragment wel! Gelukkig
Op instagram ook zag ik. En terecht ook, wat een debiele opmerking.
Maar Maria Tailor ontwerpte de āsister hoodieā to support sisters!!! Maar nu wel lachen om dit soort pesterijen richting een andere vrouw
Dit is de vrouw die in haar eigen hand poept omdat ze niet wil dat haar vriend de plons van haar drol hoort. Koekoek
Ja en volgens eigen zeggen niet ontbijt omdat āze dat in de oertijd ook niet dedenā, maar wel zichzelf vol laat spuiten met fillers. lekker tegenstrijdig.
Zij vertelde in First Dates toch over haar vader die na een beroerte euthanasie wilde, maar daar heeft ze mooi een stokje voor gestoken (haar woorden). Deze vrouw is niet goed hoor.
vanaf 08:55
Grappig wel dat uitgerekend zij begint over uiterlijk