Het influencertopic #23

En een hele berg vitaminen en andere supplementen slikt whahah :joy:

6 likes

De nieuwe vriend van Mo

https://www.instagram.com/p/CvDILzusRiD/?igsh=dWxqdDBya3Jha2Vk

Ik vind het wel een cutie

17 likes

Hoe weet je dat? Benoemt ze het in de nieuwe podcast?

6 likes

Roddelkanalen

5 likes

Ik kijk nooit echt jade anna maar klikte net de vlog aan waar ze een puppy ophaalt. En ik moest zo lachen om dat ze alles filmt en ook dat haar vriend dan thuiskomt en dan staat er ineens “hij vond het heel leuk!!” ipv dat ze de reactie laat zien (terwijl ze de camera wel had opgesteld). Ik kan niet anders dan denken dat haar vriend het niet zo leuk vond dat ze de hond zonder hem was gaan ophalen? :joy:

edit: of sorry misschien is haar vriend nooit in beeld? dat kan natuurlijk ook

2 likes

Hij komt nooit in beeld haha

9 likes

ahh oke dan heb ik niets gezegd :joy:

haha ik vind dit zo’n droog bericht hoe je aan het einde zelf tot die conclusie komt

9 likes

Monica Geuze heeft een nieuwe vriend vertelde ze in de nieuwste aflevering van Geuze & Gorgels. Geen verdere details maar alsnog leuk nieuws!

5 likes

Is dit nou die gast waarvan juicechannels zeiden dat het een oplichter is? Of was dat een andere?

2 likes

Een andere, een Britse voetballer geloof ik

5 likes

Wet ass guppie fase?

7 likes

Love deze shade, gezien ze al jaren een geheel kind heeft met een voetballer. Maar dat die voetballer zo irrelevant is dat iedereen dat vergeet.

38 likes

Hallo YOLANTHE heeft niet jaren lang elke dag naast Wensley wakker moeten worden om zo compleet genegeerd te worden.

Beetje respect.

77 likes

Maar ons mo is vooral Holland-cute toch. Denk niet dat ze echt een opvallende verschijning is tussen de echte WAGs

4 likes

Hij speelt in de tweede divisie in Duitsland, dus denk niet dat de Engelse tabloids zich heel erg met hem bezig houden hahah

12 likes

Ach wat leuk een puppy van designerdogs :slightly_smiling_face:

5 likes

Ja ik heb m’n mening over (ras)honden kopen überhaupt etc etc er even buiten gelaten

4 likes

Ja ik snap wel dat je als 18-jarige domme keuzes maakt en niet beter weet maar dat je dan je moeder meeneemt die dit blijkbaar ook doodnormaal vindt dan denk ik echt?? wat een domme doos. Maar zou me niets verbazen als ze door hen benaderd is ofzo voor spon oid

9 likes

Ik begreep uit de reacties op TikTok ook nog eens dat ze de pup van een beruchte broodfokker heeft, die meerdere keren erg slecht in het nieuws is geweest

5 likes