Het influencertopic #23

Vreselijk. Zo hou je dit allemaal in stand. Maarja mensen zien alleen die lieve hondjes…

8 likes

En 1 keer reviews opzoeken en je weet al dat het een broodfokker is…

3 likes

Geloof me, de fokker/het bedrijf googlen doen ze 9 van de 10x achteraf… (“Ja toen schrok ik wel een beetje wat ik tegenkwam”).

Of ze halen daar een pup omdat ze goedkoper zijn dan bij een reguliere fokker. Of ze zien ook wel dat het foute boel is “Maar ja we waren er nou al, en de kinderen hadden zich zo verheugd op een puppy”. Of hier konden ze er gelijk eentje meenemen, zonder wachtlijsten. Of… of…

Mensen researchen zich kapot voor een nieuwe tv of fohn, maar bij de aanschaf van een pup klikken ze op de eerste de beste google ad.

28 likes

Ik krijg op tiktok steeds zo’n meid die de tiktok serie “de yup en de Jordanees” heeft gemaakt en ik heb er een haat liefde verhouding mee. Stiekem is het behoorlijk vermakelijk om te kijken, maar die Amsterdam/Jordaan verheerlijking vind ik echt verschrikkelijk

3 likes

Kiki?

6 likes

Ja! Inmiddels is de intro ook aangepast, maar daarin gaf ze aan te willen veranderen in een Jordanees

3 likes

Oh ik wordt altijd vrolijk van haar video’s! Al die oudere mannetjes met zo’n lekker Amsterdams accent.

11 likes

Ik vind haar heel leuk! Al die Jordanezen die haar zo mogen. Leuk juist

9 likes

Ik vind die Jordanezen wel grappig en zijn super lief voor haar met bloemetjes geven en dat soort dingen :pleading_face:, maar meid waarom wil je perse een Jordanees worden. Dat ben je nu eenmaal niet. Je komt gewoon uit een kleine stad in Brabant. Nederland is groter dan :sparkles:Amsterdam :sparkles:
Dusja vandaar de haat liefde verhouding met die serie dus haha

10 likes

Omdat dat haar leuk lijkt? Je kan toch beter zelf kiezen waar je je thuis voelt dan dat je bent veroordeeld tot de plek waar je ouders toevallig woonden toen ze je kregen

24 likes

Ja goed punt, hier heb ik in alle eerlijkheid inhoudelijks niks op terug. Maar toch blijf ik die verheerlijking van Amsterdam simpelweg kut vinden

23 likes

Lees net op Juicechannel dat Mascha 1000 volgers zou hebben gekocht. Mocht dit waar zijn, vind ik het toch wel sneu.

2 likes

Snap vooral niet waarom je er maar 1000 zou kopen. Dat maakt bij zoveel volgers toch geen verschil?

37 likes

Het is niet altijd kopen, op mijn werk account krijg ik ook regelmatig van die lege accounts die ineens volgen. Geen duizenden, maar ik ben ze liever kwijt dan rijk hoor. Je hebt er helemaal niks aan.

5 likes

Nee dat dacht ik nou ook net.

8 likes

Zit er nog iemand in dat GLOW kanaal van Cynthia op ig? Is het daar nou opeens zo stil, of ben ik geblokkeerd ofzo? Geen idee hoe dat werkt met kanalen, ik kan haar account gewoon zien.

3 likes

Ja ik, het laatste in dat kanaal was vier dagen geleden bij mij!

4 likes

Ooh dan ligt het niet aan mij

5 likes

Dat lijkt me heel ongeloofwaardig. Wat maken die duizend volgers uit op 570k volgers.

7 likes

Maar als je volgers koopt komen die er niet altijd in een dag of minuut bij. Als ze ze echt heeft gekocht kan het zijn dat ze er 10.000 heeft gekocht en dat die er verdeeld over een aantal dagen bijkomen.

5 likes