Het influencertopic #23

Ik kwam een Youtube kanaal genaamd Chef Erik tegen net. Leuke filmpjes. Smakelijk gelachen om het tiktok trend hype filmpje, vooral omdat ik bij die zaken altijd lange rijen zie

8 likes

Ik vind het bij Bram steeds irritanter worden dat alle verhaallijnen in zijn vlog ook al een week eerder op insta voorbij zijn gekomen. :roll_eyes:

Vorige week (of een paar dagen terug) deelde hij in zijn stories een appgesprek met een vriendin dat hij hun afspraak verkeerd had onthouden hi ha ho. En nu in de vlog met clickbait-titel “ZE LACHTE ME UIT OM MIJN DOMME FOUT” - dan gaat er eerst geen belletje rinkelen bij mij, totdat ik 20 minuten aan het kijken ben en hij letterlijk tot in detail alles gaat vertellen alsof het het een mega spannend verhaal is, dan denk ik “JAHAA weet ik, dit heb je al uitgebreid op insta verteld kneus”. Ik vind het zo raar ook? Dan is toch al het nieuwe/grappige/spannende eraf alsof je een verhaal vertelt aan iemand die het al eerder op je facebook heeft gelezen, die reageert dan ook altijd heel tam en niet enthousiast. Je hebt niet meer de eerste oprechte reactie. :disguised_face:

12 likes

Ik volg hem, vind zijn filmpjes echt leuk in elkaar gezet haha.
Ook dat ze pizza in Italie gaan proeven bij een restaurant met de slechtste rating en andersom.

6 likes

Hee die kwam ook bij mij voorbij! Was een vermakelijk filmpje inderdaad

4 likes

Ohh dit doet mij denken aan mij irritatie. Schijnbaar zijn bijna alle mensen die ik volg vriendjes van elkaar, gaan naar de zelfde feestjes, zelfde evenementen enz. Waardoor je elke keer naar zo goed als dezelfde foto’s/beelden/stories zit te kijken

11 likes

Vond ik bij die verjaardag van Monica Geuze heeeeel irritant ook.

8 likes

Haha ja dat! En als dan één persoon ook een vlog zou maken en dat een week later upload dan krijg je het dus nóg een keer te zien :rofl:

2 likes

Ik voel me officieel héél oud nu Joy als influencer ingezet wordt voor Coachella :joy:

9 likes

Ik volg Vicccle op Instagram en vind hem vaak wel chill. Hij deelt nu een filmpje over Sara Rottenberg die vreselijk arrogant doet over een schoonmaker op straat. Die meid is samen met Elise eigenaar van Diepr. Die mensen zijn echt de realiteit kwijt :upside_down_face:

40 likes

Hij lijkt tegenwoordig ook wat meer serieuze items te maken in plaats van alleen maar sketches en hij slaat vaak wel de spijker op zijn kop. Tof ook dat hij geen billenlikker is voor mede influencers. Deze meid spoort niet hoor, echt heel onbeschoft, dus goed dat hij haar out.

49 likes

Ja helemaal eens. Ook die video over Tamara waarin ze zo onaardig sprak over Sophie Hilbrand.

14 likes

Wat een naar mens zeg. Hoe erg ben je het contact met de werkelijkheid ook verloren als je dit niet alleen denkt, maar het blijkbaar ook een goed idee vindt om te filmen en posten?!

9 likes

Bizar is dat, ik vind het echt om te huilen dat Sophie Hilbrand zo wordt gepest op tv.

19 likes

Inderdaad. Ik hoop dat ze de reacties ook leest van mensen zoals wij die haar juist waarderen om wie ze is en hoe ze er uit ziet.
Fokt op wereld.

5 likes

Wat een vreeeselijk filmpje. Alles eraan. Van ‘werkdingen doen’ tot aan haar houding😭 Hoezo vind je jezelf zo belangrijk.

9 likes

Wie is dit ĂŒberhaupt

7 likes

Wat is je leeftijd? :policewoman:t3:

8 likes

Een manager van influencers :clown_face:

9 likes

Sinds wanneer vloggen mensen in deze leeftijdscategorie met een snapchat filter over zichzelf heen?! Of is dit geen filter en heeft ze zo’n strakgetrokken hoofd?

10 likes

Misschien wel een licht filter, maar volgens mij ziet ze er echt zo uit.

6 likes