Het influencertopic #23

De reactie van Annefleur Schipper was ook zo goed, had wel het idee dat dit echt aankwam bij ze.

33 likes

Typisch Sara Rottenberg heeft d’r insta op privé gezet.

4 likes

Haha na al dat gedoe kiest ze eieren voor de geld zeker :yum:

4 likes

:face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes:

Nog meer gezeik

24 likes

🫨 🫨 🫨

1 like

Wow oké die zag ik even niet aankomen

17 likes

Ik heb echt 90% van de tijd het idee dat ze het allemaal maar nét trekt, op basis van haar posts. Ben heel benieuwd hoeveel klaagposts erbij gaan komen.

Edit: ik neem m’n woorden terug, is niet aardig om te zeggen over een zwangere vrouw die gewoon heel blij is zwanger te zijn

7 likes

Zij was toch al zwanger? :face_holding_back_tears:

4 likes

ja dit is weer zon rihanna situatie dat je denkt dat iemand al jaren zwanger is maar inmiddels zijn er al kinderen geboren

18 likes

Ja of wat denk je van naar een café waar je boven moet zitten

20 likes

Die was er denk ik net 2 maanden uit ofzo en toen zat er weer een nieuwe in.

11 likes

Ierse tweeling wow

8 likes

Kijken jullie Aspyn Ovard? Krijg steeds allemaal berichten op insta dat ze divorce heeft aangevraagd. Staat ook op People online website, ze zouden de papieren kunnen inzien. Vraag me af of dit echt is

7 likes

Wow zij is toch recent nog bevallen?

1 like

Ik las ook dat ze de scheiding heeft aangevraagd op de dag dat ze aankondigde dat ze bevallen was van hun derde kind.

Haar Youtube kanaal heette toch ook altijd Aspyn and Parker? Of was dat al langer gewoon Aspyn Parker?

Die twee waren ook echt heel erg jong toen ze trouwden.

4 likes

Ja klopt echt maand geleden 3e kindje ongeveer. In die video zie je hem oom gewoon mee naar het ziekenhuis (al zegt dat miss ook niet alles)… maar kan het mij bijna niet voorstellen dat je uit elkaar gaat een maand na de geboorte van je 3e

3 likes

Ken haar niet; maar dit moét toch een mormoon zijn/tenminste in Utah wonen met zo’n lelijk gespelde naam.

18 likes

Ik gier echt om al die jonge meiden die met een bepaald kledingmerk naar Coachella mogen en dat ze er dus allemaal precies hetzelfde bijlopen :rofl::rofl:

9 likes

Nederlandse jonge meiden / influencers? En welk merk?

4 likes

Loavies. Behalve Jada Anna ken ik ze verder niet, ze komen op mijn TikTok voorbij.

5 likes