Het influencertopic #23

Ahha oprecht benieuwd of je nu denkt dat ik heel jong ben of juist heel oud. Nog nooit iets gekeken van zo’n oude man als dit maar vond het oprecht lief en vermakelijk.

6 likes

50+

10 likes

Jeetje wat flauw, waarom?

17 likes

Hoezo flauw?

Ken weinig millennials of jonger die dat zeggen. Niks mis met ouder zijn.

9 likes

Ik zeg dit ook, meer voor de grap want ik vind het altijd leuk om wat ouderwetse uitdrukkingen te gebruiken. Ben overigens wel 40+ dus misschien toch de leeftijd :smile:

9 likes

Ik ben 30+ en ik doe dit ook :rofl:

8 likes

Ze zitten nu aan tafel bij Sophie Hilbrand. Ze maken het er niet echt beter op tbh

‘‘Ik ben heel slank, daar krijg ik ook heel veel opmerkingen over…’’ :roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes:

8 likes

Zit Tamara bij Sophie aan tafel?

4 likes

Ja net bij Sophie & Jeroen

2 likes

Ben overigens een milleniaan als gij het graag weten wilt

8 likes

Haha die date tips voor een weekend Amsterdam van Mascha, dit kan ik zelf ook wel bedenken als ik er níet woon? Geef dan wat leuke inside tips en ga wat verder als ga naar de 9 straatjes, loop door het Vondelpark en eet bij Isakaya? :joy::smiling_face_with_tear:

20 likes

Ik heb het niet gezien maar klinkt alsof ze er wel goed op terug zijn gekomen.

12 likes

De reactie van Annefleur Schipper was ook zo goed, had wel het idee dat dit echt aankwam bij ze.

33 likes

Typisch Sara Rottenberg heeft d’r insta op privé gezet.

4 likes

Haha na al dat gedoe kiest ze eieren voor de geld zeker :yum:

4 likes

:face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes:

Nog meer gezeik

24 likes

🫨 🫨 🫨

1 like

Wow oké die zag ik even niet aankomen

17 likes

Ik heb echt 90% van de tijd het idee dat ze het allemaal maar nét trekt, op basis van haar posts. Ben heel benieuwd hoeveel klaagposts erbij gaan komen.

Edit: ik neem m’n woorden terug, is niet aardig om te zeggen over een zwangere vrouw die gewoon heel blij is zwanger te zijn

7 likes

Zij was toch al zwanger? :face_holding_back_tears:

4 likes