Het influencertopic #23

ja dit is weer zon rihanna situatie dat je denkt dat iemand al jaren zwanger is maar inmiddels zijn er al kinderen geboren

18 likes

Ja of wat denk je van naar een café waar je boven moet zitten

20 likes

Die was er denk ik net 2 maanden uit ofzo en toen zat er weer een nieuwe in.

11 likes

Ierse tweeling wow

8 likes

Kijken jullie Aspyn Ovard? Krijg steeds allemaal berichten op insta dat ze divorce heeft aangevraagd. Staat ook op People online website, ze zouden de papieren kunnen inzien. Vraag me af of dit echt is

7 likes

Wow zij is toch recent nog bevallen?

1 like

Ik las ook dat ze de scheiding heeft aangevraagd op de dag dat ze aankondigde dat ze bevallen was van hun derde kind.

Haar Youtube kanaal heette toch ook altijd Aspyn and Parker? Of was dat al langer gewoon Aspyn Parker?

Die twee waren ook echt heel erg jong toen ze trouwden.

4 likes

Ja klopt echt maand geleden 3e kindje ongeveer. In die video zie je hem oom gewoon mee naar het ziekenhuis (al zegt dat miss ook niet alles)… maar kan het mij bijna niet voorstellen dat je uit elkaar gaat een maand na de geboorte van je 3e

3 likes

Ken haar niet; maar dit moét toch een mormoon zijn/tenminste in Utah wonen met zo’n lelijk gespelde naam.

18 likes

Ik gier echt om al die jonge meiden die met een bepaald kledingmerk naar Coachella mogen en dat ze er dus allemaal precies hetzelfde bijlopen :rofl::rofl:

9 likes

Nederlandse jonge meiden / influencers? En welk merk?

4 likes

Loavies. Behalve Jada Anna ken ik ze verder niet, ze komen op mijn TikTok voorbij.

5 likes

Haha ik ken haar ook niet en ging het opzoeken en ze woont inderdaad in Utah, ze is geen mormoon maar haar (ex?) man wel :sweat_smile:

7 likes

Ik zie op m’n insta voorbij komen dat Joy van Beutynezz, Nina Houston, Senna Bellod en haar zus en Jade Anna allemaal met loavies naar Coachella zijn, ook (bijna) elke story zijn ze in getaged

2 likes

Ik weet niet of ik nu een oude tak ben, maar ik ken echt niemand van dit rijtje behalve Jade.

8 likes

Ik dacht dat je bedoelde dat ze allemaal in dezelfde stijl liepen en dat zou op zich nog niet zo erg zijn want op Coachella ziet volgens mij bijna iedereen er hetzelfde uit. Maar het erge is dat ze gewoon exact dezelfde outfits hebben volgens mij? Ik heb al twee meiden in dat denim jurkje gezien.

3 likes

Joy is Beautynezzzzzzzzzzz

4 likes

Ik weet dat niemand zich interesseert in deze niche juice, maar vind het wel opvallend dat niemand van hen Jade volgt (en andersom) behalve Nina. Terwijl ze dus wel samen op reis zijn en samen het event van tevoren hadden etc. En de rest elkaar wel allemaal volgt en dingen samen doen.

8 likes

Jade zie ik ook altijd overal die Bibi mee naartoe nemen. Ze lijken me doodsaai iig.

4 likes

Volgens mij is het ook helemaal niet haar ding, ze is juist een huismus en gaat weinig uit.

2 likes