Het influencertopic #23

Ja zou me niks verbazen als ze elke dag maar kort op coachella is. Zie haar op dr story ook gewoon sporten enzo daar.

5 likes

Aantal mensen hier volgen ook Eamon and Bec, toch? Zij had eerst borstkanker, werd toen vrij snel zwanger en nu blijkt de kanker helaas uitgezaaid te zijn. :frowning:

3 likes

Ik volg hun niet maar damn wat verschrikkelijk

15 likes

Oh wat vreselijk! Ik volg hun af en toe, te veel Eamon kan ik nooit aan :sweat_smile: Maar dit is wel echt vreselijk nieuws voor ze.

“Wat verschrikkelijk/vreselijk!”

Dat zijn niet de high frequency energy en positieve reacties waar ze om vragen :stuck_out_tongue_winking_eye: (beetje allergisch voor hoge frequentie energie want in mijn hoofd equals dat wappie)

De behandeling slaat aan, hun kind doet het super goed, ze zijn heel gelukkig en houden van het leven, dat is wat ik uit hun video haal!

4 likes

Het AD heeft nu een artikel ‘hoe het kan dat Nederlandse influencers op Coachella allemaal dezelfde outfits aan hebben’ :woman_facepalming:

11 likes

Omdat ik zelf ook benieuwd was naar het artikel.

https://www.ad.nl/show/nederlandse-influencers-op-hip-festival-coachella-dragen-allemaal-dezelfde-kleding-hoe-komt-dat~a5f55088/

10 likes

Ik kreeg ongevraagd (deze meiden noch loavies zitten nooit in mijn algoritme) een tiktok van joy, Senna, Nina & Mayte. Maar ze zien er ook gewoon allemaal belachelijk uit

8 likes

Misschien ben ik een boomer aan het worden, maar een kind van 16 naar een festival sturen in de vs. Doe effe normaal.

71 likes

Ik snap niet waarom enzo nu op insta een hele video maakt over dat mensen hen met rust moeten laten en niet moeten raden wanneer de baby er is, terwijl z’n vriendin en hij constant foto’s met “wanneer denk jij dat de baby komt?” Captions plaatsen.

Hij is niet bepaald slim hĂš?

32 likes

Nee eens, die jongste is dan wel met haar oudere zus maar toch.

2 likes

Ja en zijn vriendin plaatst ook telkens updates over hoever ze is in haar zwangerschap, daardoor gaan mensen wel gissen en zeker dat jonge publiek van Enzo.
Anna Nooshin bv had het iets anders aangepakt waardoor volgers niet precies wisten wanneer ze 40 wkn zwanger zou zijn.

6 likes

Klopt, snap ik ook niet. Maar meende dat Dennis Schouten had geplaatst dat de baby geboren was. De reactie die hij onder het filmpje heeft gepost, is nu weg zie ik.
Snap wel dat je mensen een beetje wil wijzen op hun fatsoen maarja, het is wel een beetje inherent aan z’n job.

3 likes

En het grappige is dat ik verder nooit meer iemand over Loavies zie/hoor. Dat merk is voor m’n gevoel een beetje ‘uit’. Dus wat dat betreft wel slimme marketingstunt nu

8 likes

haha ik vind dat sowieso echt zo’n webshop waar je nooit iemand over hoort behalve influencers. net als about you en nakd en myjewellery

11 likes

Ik vind MyJewellery qua kleding wel echt leuk! Loavies ook wel, maar dat valt voor mijn gevoel zo klein dat alles er bij die modellen wel heel leuk uitziet, maar niet als ik het vervolgens aantrek đŸ«  Vind het wel aan de prijzige kant voor de kwaliteit.

5 likes

My Jewellery is toch wel populair? Althans, ze hebben weet ik het hoeveel winkels waar het ook bijna altijd druk is. Bijna al mijn sieraden zijn ervan, shop er graag haha!

13 likes

Ja my jewelry is super populair. De eigenaresse is niet voor niets een van de drie vrouwen in de quote top 10, en de enigste van de drie onderneemster.

Edit-ik zit mis informatie te verspreiden, ik bedoelde de lijst van quote van top 100 selfmade miljonairs. Anyway, ze is schathemeltje rijk.

9 likes

Ik wil eigenlijk heel graag de chipstest van Mara Grimm lezen, maar die zit niet bij het gratis gedeelte van haar nieuwsbrief. Sowieso dat verdienmodel met nieuwsbrieven en andere clubs vind ik beetje verwarrend, want 5 euro per maand voor die nieuwsbrief lijkt niet veel maar ja als er toch zo een stuk of 10 volgt tikt dat wel aan. Of zit er veel meer content achter? Iemand die dat weet of zelf heeft van haar of andere influencers?

Vind het echt lastig want aan de ene kant wil ik wel een eerlijke prijs betalen voor bepaalde content, maar aan de andere kant met al die streamingdiensten en andere abo’s van ebooks, tijdschriften, etc etc vind ik dit soort nieuwsbrieven soms nog wel een stap haha.

8 likes

Ik was te nieuwsgierig dus heb betaald, ga t wel weer na 1 maand opzeggen want vond t niet boeiend genoeg. Chipstest ook niet, alleen top 5 naturel en top 5 met andere smaken en het meerendeel is ook lastig verkrijgbaar.

4 likes