hij lijkt net jezus met dat licht en die armen omhoog. als ik dit zie hoor ik zo’n engelenkoor (zo van ahhhhhh) in mijn hoofd
Alles om maar “relevant” te blijven.
Wat gebeurt er rechts op de foto? ![]()
Ja daar zit gewoon iemand te kakken?!
Hahahahaha die gast op de wc
Wie ís deze vrouw?
Volgens mij zijn dat stickers op de deur, links zie je ook zoiets ![]()
Ik dacht een man die zit, en dan iemand die ervoor gebukt staat (billen in zwarte string) ![]()
Krijg helemaal de kriebels van die gekke handjes van haar
Die man krijgt waarschijnlijk ook de schijt van dat gezeur. ![]()
Ik herken haar hier ook niet echt om eerlijk te zijn ![]()
Ik lees nu toevallig online dat het een huis is van € 2,2 miljoen. Wat een geld.
Komt door de vermoeidheid
Hahaha wat? Ik vind meestal wel dat zij (voor zo’n petite postuur) best grote handen heeft maar dat zie je hier niet echt
Van wat ik zie zijn ze best veel aan het werk, en tot laat, en de zorg voor 7 kinderen… ik weet niet hoor, maar wanneer mag je dan wel klagen?
Haha same! Echt belachelijk.
Maar even: 13k views in 18 minuten. Ik dacht dat yt ondertussen ook alweer dood was, maar nee dus.
Dat zegt ook niemand toch. Normaal komen er foto’s langs waarbij ze flink in de make-up zit en nu post ze een foto zonder make-up en met wallen. Ja dan zie je er anders uit, dat is ook niet gek.
Het gaat er juist om dat ze pretendeert dat ze niet klaagt maar dat eigenlijk wel regelmatig doet
Ze mag van mij prima klagen maar vind t ook wel grappig/irritant dat ze eerst klaagt en dan zegt ‘maar we klagen niet’.
Veel brede ringen die vrij strak zitten maakt het in ieder geval optisch niet slanker ![]()