Het influencertopic #23

We hebben hier ook een Chipstopic waar allerlei chips wordt besproken, join us! :wink:

7 likes

Ik zie nu bij meerdere YouTubers voor de zoveelste keer weer Parfumado voorbij komen. Altijd weer hetzelfde verhaal over die online parfumtest🤪 Parfumado vind ik ook echt zoiets wat alleen influencers gebruiken.
Zijn hier mensen op het forum die lid zijn van Parfumado en helemaal lyrisch zijn?

12 likes

In het parfumtopic wordt er wel eens over gepraat. Ik heb het een tijd gehad, erg leuk, maar het werd me echt te duur

8 likes

Ik heb het een half jaar gehad via ing rentepunten. Erg leuk maar alleen met een korting.

4 likes

Hier ook enkel met de 50% korting ongeveer 5 x gedaan.
Zelfde als met hello fresh, doe ik ook alleen met 50%. Dan is het wel leuk. Daarna gewoon meteen opzeggen.

10 likes

Ik vind het wel leuk, leuke post zeg maar waar ik naar uitkijk :joy:

4 likes

Ik vond het voor een paar keer leuk maar daarna ook stopgezet. Vond t ook lastig/veel moeite om steeds eentje te kiezen. Je kon je volgens mij ook laten verrassen maar heb dat niet gedaan

5 likes

Ik vind Vita zo grappig en creatief, dat laatste filmpje waarin ze Nara Smith nadoet maar dan super ironisch en met een verpakte Heinz spon. Ging echt stuk toen ze ging dansen.

23 likes

ik moest ineens denken aan dat wander kanaal, die van die verrassingsreizen organiseerde met influencers. ik vond dat zo leuk toen, en ineens waren ze gestopt. echt jammer

4 likes

Het gezeik is al begonnen :smiling_face_with_tear: :joy:

3 likes

Ze doet ook alsof het haar aangedaan wordt, maar het lijkt me toch dat ze zelf heeft gekozen voor de hond (ik bedoel boeffie) en de twee zwangerschappen vlak na elkaar😅

7 likes

:rofl::rofl:

Die gaat het nog zwaar krijgen als die baby straks geboren is 🫠🫠 :popcorn: :eyes:

9 likes

Het gezeik was nooit opgehouden bedoel je :clown_face:

6 likes

ook echt die ‘9 vd 10 keer heb ik alles zelf onder controle’ ja dat merken we

6 likes

Ze post natuurlijk niet alles wat ze doet, dus dit zou best kunnen. Neemt verder niet weg dat ze een zeikerd eerste klas is natuurlijk (goede tweede plek na Sanneke)

3 likes

weet je dat heel zeker

14 likes

Sanneke wisselt het zeuren tenminste af met irritante linkjes

17 likes

Van afzichtelijke kinderprintjes op volwassen kleding. Wonderlijk hoe alles lelijk kan zijn.

10 likes

Als je zovaak zeikt op een dag over van alles en nog wat ben je echt niet in control hoor😂

7 likes

Lekker bij die instagram story van de huismuts “achter de schermen”. Tijdens het koken voor de gasten van het manifestatieweekend doet daddyhox nog even zn telefoon pakken en neus afvegen met zn hand voor hij weet doorgaat met de worteltjes. Blijkbaar hebben ze geen hygiënisch voedsel gemanifesteerd

4 likes