Het influencertopic #23

En juist nu ze zelf vindt dat ze er vermoeid uit ziet vind ik haar veel knapper zonder die dikke lagen make-up. Jammer dat ze dat zelf niet ziet…

11 likes

Ik vind het zo jammer hoe we vrouwen bekritiseren om hun uiterlijk, tot zelfs hun handen of dat ze mooier zijn met minder make up. Het laat zien hoe groot de focus op het uiterlijk van vrouwen nog altijd is in onze maatschappij terwijl je zou hopen dat we inmiddels verder zijn dan dat omdat we zoveel meer te bieden hebben dan hoe we eruit zien.

141 likes

Als je haar volgt zie je hoe het meestal is 🫡

6 likes

Moet dat dan?

6 likes

Maar als ze het er niet bij vermeld is ze een bevoorrecht persoon die maar een influencer leven heeft en op vakantie gaat. En dan vallen daar mensen weer over. Je doet het ook gauw niet goed.

7 likes

Ja boeiend hoeveel ringen ze draagt en of het daardoor lijkt of ze dikke vingers heeft. Hou op zeg.

14 likes

Oh uiterlijk is juist mijn favo onderwerp dus wat mij betreft kunnen we het er niet genoeg over hebben!!

7 likes

Welk oordeel verbind ik precies eraan (überhaupt: waaraan) over haar als persoon? Ik zei alleen dat ze grotere handen heeft terwijl ze redelijk klein van postuur is en vroeg of Karl dat bedoelde?

Moet echt een beetje lachen dat je nu op basis van bovenstaande doet of ik een andere vrouw compleet afmaak op basis van haar uiterlijk

2 likes

Ik vind Aimée van der Pijl heel sympathiek, maar het valt me op dat ze eigenlijk net zo koopverslaafd is als bijvoorbeeld Sophie Hol. Ze koopt wel veel in de kringloop, maar ook nog steeds veel fast fashion en is daarin ook heel trendgevoelig. Ik weet dat dat misschien een beetje inherent is aan influencerschap (en uberhaupt een maatschappelijk breed gedragen probleem is) maar ik vraag me bij dit soort vrouwen soms echt af of ze zelf nooit schrikken van de hoeveelheid kleding die ze hebben (en of ze het uberhaupt veel vaker dan een paar keer dragen).

22 likes

Wat is daar precies mis mee? Ik zeg niet hoe groot haar handen mogen zijn, waar haal je dat überhaupt vandaan? Ik mag toch vragen of Karl bedoelt dat haar handen wat groter zijn? Dat is net als concluderen dat iemand klein is maar wel grote voeten heeft. Ik vind daar niets mis mee, maar blijkbaar denken we daar anders over

7 likes

Dat we serieus in een samenleving zijn waarbij we onszelf bezig houden met of iemand te grote of kleine handen heeft voor zijn/haar bouw. Jezus

40 likes

Waarom zou zij zichzelf moeten zien zoals jij haar ziet? Misschien heeft ze gewoon een andere kijk op schoonheid dan jij, vindt zij die “dikke lagen” juist mooi en prettig en is het niet haar doel zo min mogelijk make-up te dragen?

8 likes

Ik vind het stiekem wel grappig dat het huis van enzo knol niet verkoopt. Nog steeds koopt hij nieuw auto’s maar toch.

-verwijderd door moderator-

2 likes

op egf werd ze daar ook altijd op bekritiseerd ook toen ze nog meepostte dus het verbaast me weinig dat het nog steeds zo is

4 likes

Dat huis is al helemaal afbetaald dus die geeft daar niets om waarschijnlijk

4 likes

Mee eens.
Al is ze nooit echt heel braaf geweest denk ik.
Ik zie toevallig bij Bram een story dat Bonnie ook een sigaret in de handen heeft. Vond dit ook niet zo bij haar passen. Al moet ze het helemaal zelf weten.

2 likes

Een sigaret!?!?!?!? Omg

37 likes

IMG_3381

16 likes

Dat benoemt Bonnie volgens mij ook in haar boek. Dat ze soms op feestjes een sigaret rookt en ze zich daar niet druk om wil maken of ze zo in beeld komt (als ik het me goed herinner).

7 likes

Vond dit ook niet zo bij haar passen. Al moet ze het helemaal zelf weten.

Dit vind ik zo… typisch altijd he. Want je kent haar helemaal niet, je hebt gewoon een beeld van haar gecreëerd n.a.v. social media. Dit is niet persoonlijk naar jou toe trouwens, maar gewoon… ik vind dit soort dingen altijd zo gek haha!

40 likes