Het influencertopic #23

Nou sorry. Zou proberen het beter te verwoorden. Grappen maken over zwangerschap kan voor sommige mensen gevoelig liggen, omdat het een serieuze en persoonlijke aangelegenheid is. Kan pijnlijk zijn als je een kinderwens hebt en het niet lukt of iets anders hebt meegemaakt. Wellicht voelt het dan niet fijn als mensen zoiets suggereren.

Zo duidelijk genoeg? Misschien is het ook meer een gevoel. Maar hier laat ik het bij.

11 likes

ik schrok ook wel omdat ik bang was dat weer een youtuber die ik leuk vond verloren ging aan mommyvlogger worden (rip teske) maar denk niet dat bonnie dat überhaupt zou doen eigenlijk haha

6 likes

Ik heb geen idee wat je bedoelt haha t ging over de insta story van de huismuts over het manifestatieweekend ofzoiets

9 likes

Ik vind dat een beetje overgevoelig eerlijk gezegd.
En ik ben 1 vd waarbij het niet zo makkelijk ging

40 likes

Kan! Misschien ben ik dan kleinzerig.

9 likes

Shit hahaha was als reactie op @Junebug85 bedoeld

8 likes

Ja

13 likes

Ja enorm schrikken, ik ben nog aan het bijkomen :scream:

12 likes

Jemig

14 likes

Volgens mij verwees ze ook naar Nara Smith (die ik niet ken naar wel heb opgezocht)
Ik moest meteen aan lex.delarosa denken. Enorme tradwife spoof. Bijna hilarisch

1 like

Ik heb ook onvrijwillig een kinderloos leven maar moest enorm lachen om die kat :woman_shrugging:t2:

9 likes

Een tweeluik :smiling_face_with_tear:

Hoe impulsief kun je zijn

30 likes

Hij heeft echt geld teveel hè, mijn god wat een bijzondere keuzes maakt die jongen.

Echt fascinerend ook hoe snel hij gaat in relaties.

13 likes

Rupsje nooit genoeg…

9 likes

Of een business model is weer nieuwe content.

10 likes

Jeetje, lekker impulsief inderdaad.

Ik was nieuwsgierig naar het huis en zo te zien heeft het weer dezelfde grauwe en kille uitstraling. Wel met zwembad, dus die hoeft hij niet opnieuw te bouwen. :joy:

6 likes

hij lijkt net jezus met dat licht en die armen omhoog. als ik dit zie hoor ik zo’n engelenkoor (zo van ahhhhhh) in mijn hoofd

13 likes

Alles om maar “relevant” te blijven.

10 likes

We klagen niet maar moeten het wel even benoemen (en dat voor iedere vakantie)

32 likes

Wat gebeurt er rechts op de foto? :joy:

93 likes