Manifestatieweekend klinkt ook echt heel kut
Oh ik ging even kijken maar het ziet er ook echt zo kut uit als dat het klinkt
Manifestatieweekend klinkt ook echt heel kut
Oh ik ging even kijken maar het ziet er ook echt zo kut uit als dat het klinkt
Bonnie die nooit echt clickbait titels aan haar vlogs geeft had mij nu wel even te pakken met die reel op Instagram. Ik maakte echt hardop zoân schrikgeluid, maar zag toen vrij snel wat de âgrapâ was.
Je ziet een echo apparaat met echo beeld met de tekst âwij hebben goed nieuws â maar dan komt vrij snel haar kat in beeld met de tekst âsjakie heeft geen tumorâ oid
Ik vind dit soort onderwerpen (zwangerschap) echt heel stom om van die grappen over te maken, eigenlijk. En het was echt heel duidelijk wat ze ermee wilde suggereren.
Omdat je dacht dat een getrouwde vrouw boven de 30 met een relatie van 10 jaar zwanger is? Is dat schrikken?
Zo mee eens! In de zomer had ze ook al een video die een zwangerschap zou kunnen suggereren in eerste instantie. Snap echt niet waarom je zoiets doet. Helemaal omdat Bonnie best fel reageerde een paar jaar geleden als er speculaties van een zwangerschap in haar comments waren.
Ja vind het not done. Niet grappig ook.
Geen clickbait?
Videos die ik zo zie, titels + tekst in video
â4 levensupdatesâ + nieuwtjes
âHeftige anticonceptiebeslissingâ + best geschrokken
âIllegale dingen doen bij het zwembadâ + dit kan niet
Ik vind het allemaal clickbait
Het is ook niet mijn humor maar hoezo is het not done?
Veel engagement natuurlijk.
Kon er zelf wel om lachen eigenlijk. Zo droog zie je ineens die kat liggen.
Ik vind dat soort dingen suggereren gewoon niet echt iets om grappen over te maken of om mensen op het verkeerde been te zetten.
Dat beantwoord de vraag niet
Ik vind bonnie de afgelopen 3 jaar ofzo ook wel heel erg veranderd. Dat is ânormaalâ dat snap ik. Maat het kneuterige gewone is eraf. Meer een soort typetje geworden of iig sterkere persoonlijkheid die ik zelf minder relatable vind.
Nou sorry. Zou proberen het beter te verwoorden. Grappen maken over zwangerschap kan voor sommige mensen gevoelig liggen, omdat het een serieuze en persoonlijke aangelegenheid is. Kan pijnlijk zijn als je een kinderwens hebt en het niet lukt of iets anders hebt meegemaakt. Wellicht voelt het dan niet fijn als mensen zoiets suggereren.
Zo duidelijk genoeg? Misschien is het ook meer een gevoel. Maar hier laat ik het bij.
ik schrok ook wel omdat ik bang was dat weer een youtuber die ik leuk vond verloren ging aan mommyvlogger worden (rip teske) maar denk niet dat bonnie dat ĂŒberhaupt zou doen eigenlijk haha
Ik heb geen idee wat je bedoelt haha t ging over de insta story van de huismuts over het manifestatieweekend ofzoiets
Ik vind dat een beetje overgevoelig eerlijk gezegd.
En ik ben 1 vd waarbij het niet zo makkelijk ging
Kan! Misschien ben ik dan kleinzerig.
Ja
Ja enorm schrikken, ik ben nog aan het bijkomen