oké
Dat hele huis komt ook zo smoezelig over. Had hij ook niet die hele gore kookplaat?
Echt wat ongelooflijk smerig. Hoe heb je dit niet door?!
Ja toen heeft ie een nieuwe gekocht
Omg nachtmerrie
Vgm drogen ze met gif uit en zou je ze dan niet moeten ruiken of zo? Als het onder de vaatwasser ligt wordt het warm/vochtig en Nja bedenk zelf maar
Maar maden en vliegen enz zou je wel moeten ruiken denk ik
Ik volg linda de munck op tiktok en nu wil ik ook naar australie. Ben al de hele dag aan het googelen vind haar tiktoks zo leuk
Ja en ook met gif ruik je ze hoor. Als ik op werk binnen kwam (horeca in Amsterdam) had je dat direct door. En dat ook in de opslaghal van 5 meter hoog. Dus het lijkt me dat je daar in je slaapkamer niet omheen kunt.
Ik heb ook een x een in staat van ontbinding verkerende muis in mijn studentenhuis gehad. Die geur vergeet je nooit meer.
Dag 1 denk je: hm, ik ruik iets en haal je oude dingen uit de koelkast en gooi je vuilniszakken weg. Dag 2 denk je: gatver, er ligt hier echt iets te rotten, maar wáár?!?! En dag 3 valt de geur als een blok over je heen als je de deur opendoet, denk je niks meer, maar ga je kokhalzend ALLE meubels weghalen totdat je de veroorzaker gevonden hebt.
Waar gaat dat boek eigenlijk over?
Bah bah bah ik zat te ontbijten toen ik dit stukje zag. Vind het ook veel zeggen over de staat van zijn huis ja. Daar moet het dan toch stinken… en dat je zelfs na zo’n actie niet alsnog even regelmatig onder je bank en bed schoonmaakt snap ik ook echt niet
Hij had geluk dat hij die dag de schroeven van zijn bank moest aanschroeven anders was hij er nooit achter gekomen. Die bank is precies één jaar niet van z’n plek gekomen.
En ook die 6 dode muizen bezaaid met dode maden vond hij uit pure toeval omdat hij een nieuw matras had ofzo? Echt onvoorstelbaar! Dat hij zich niet kapot schaamt dat het bij hem blijkbaar zo enorm stinkt dat hij niet doorheeft als zijn kat ergens dode muizen verstopt.
Maar maakt hij dan nooit schoon? Dit zie je toch?! En inderdaad die stank. Ik heb hier zoveel vragen bij
Waar gaat dit boek over? Iets met kinderen/bevalling? Dr. Oetker bakrecepten? Whooohoooohooo lifestyle of two women? En die laatste opmerking: whut?
Wie gaat het boek kopen? Ik ben bijna van plan dat te doen. Taking one for the team.
Het nieuwe boek van Wil en Tien gaat volgens mij over hun vriendschap. Ik stel me een soort biografie voor over hoogte- en dieptepunten uit hun vriendschap. En tja ik denk niet dat dat echt bestsellermateriaal is
Ja maar hoe vaak trek je je bank helemaal aan de kant? Ik echt nooit hoor, stofzuig en dweil er gewoon onder. Als ik een bank zou hebben waar je niet onder kan met je stofzuiger dan zou ik m ook niet aan de kant schuiven denk ik.
Maar ik heb katten dus muizen hebben geen kans in mijn huis.
Ik denk dat hier het verschil met Bram zit
Hij heeft ook een kat maar die zorgt juist voor de dode muizen in z’n huis