Nie normaal. Twee banken zelfs volgens mij en die eettafel was ook al niet handig bedacht. Echt pure irritainment en ramptoerisme waarom ik nog kijk.
En dat wordt blijkbaar rechtstreeks op de container gegooid na retourâŚ
Ik vind het wel fascinerend om te zien hoe ze in haar eentje een huis koopt, maar ze is zo chaotisch en maakt zulke vreemde keuzes. Ook echt dat kookeiland?? Haar woonkamer is al zo klein
Ik denk serieus dat ze wel voor 500 euro per week aan troep koopt bij TK Max en Action
En 2 eetbanken. Een koelkast en nog 100 andere dingenđĽ˛
Jaaa precies dit ook! Bizar!
Dâr âexâ heeft dr natuurlijk uitgekocht en ze werkt 2 dagen als juf, denk niet dat YouTube en Instagram vetpot zijn dus benieuwd hoe ze het allemaal rond kan breien financieel.
Ze had natuurlijk wel al die opberg ruimte goed nodig, als je zoveel spullen hebtâŚ
Ik ben ook benieuwd waardoor het komt, ergens heb ik het idee dat het geen gezellige gezamenlijke beslissing is als Thorn een nieuw huis is gaan zoeken en Mandy post dat ze nu âsingle momâ is. Vaak gaat er dan toch een soort gezamenlijke âwe zijn beste vrienden maar toch uit elkaarâ post aan vooraf. Helemaal aannames van mij, maar dat denk ik ergens
Haha, Monica zei laatst toch in Geuze en Gorgels dat ze draaien niet meer zo boeiend vindt en daarom soms een achterlijke prijs noemt en dan wel komt voor dat bedrag? Ze staat nu op de MainStage van Kingsland zie ik, zal best wat opbrengen dus ![]()
![]()
Wat heerlijk, love Monicaâ¤ď¸
Alles voor de moneyzzz bij Monica is toch niets nieuws?
Volgens mij stond ze op een soort influencer stage tussen oa sam hofman en juultje tieleman. Denk eerder een soort samenwerking met een agency of merk ofzo?
Ja van New Kith dacht ik. Is volgens mij het management van die Danny, die ex van Anna Nooshin.
Op een juicekanaal is nog geen uur geleden video geplaatst dat Sophie Ousri met een andere jongen zou zoenen. Haar comments stromen nu al vol met nare reacties. Je kunt op die video niet eens goed zien of zij het echt is =â)
Ik blijf dit toch zo een wonderlijk fenomeen vinden. Waarom maken mensen zich zo druk over de relaties van anderen? Mensen worden gewoon oprecht boos, bijna alsof ze zelf zijn bedrogen?
Heeft iemand hier een psychologische verklaring voor?
ik vind vreemdgaan afkeuren niet per se conservatief� in iemands comments gaan schelden en je ermee bemoeien is wel belachelijk, zeker als het maar een gerucht is maar dat terzijde
Voor hetzelfde geld hebben ze ook gewoon een open relatie
Ik weet niet wat ik dommer vind. Een juicechannel dat dit deelt, of mensen die het gaan filmen en doorsturen naar zoân kanaal ![]()
Ja ik snap ook echt niet dat mensen dan de behoefte voelen om dat soort comments achter te laten. Edit: ik ben uit verveling de comments weer aan het lezen en wtf joh.
Een vers kind ![]()
Hahah als het een bedorven of oud kind was dan was het niet zo erg ![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zie ik in het algemeen veel zeg op social media. Waar komt dat ineens vandaanđ˘