Nou dit precies Laatst zei ze ook: āja een of ander kut kindā
Het ging hier laatst over in de schaamteloos randstedelijk podcast, dat de gescheiden vrouw een nieuwe influencer trend gaat worden. Opzich ook wel logisch gezien de leeftijd en levensfase waar nu de meeste āeerste generatieā by lack of better word influencers in zitten.
Tering lelijk al die shoeby spullen van monica
Ik heb mandy echt net ontvolgt, maar dat had ik echt niet verwacht! hun relatie was atijd zo een groot onderdeel van alles wat ze deden (podcast, boek enz) en waten zij ook niet verloofd?
Duur ook
Had dit ook echt niet verwacht, vond ze echt altijd een super leuk en inspirerend stel. Hoop idd dat het goed gaat/komt
Thorn plaatste laatst een oproep voor een nieuwe woning, daaruit kon je het wel al opmaken. Ik weet alleen niet meer precies wat er stond.
Zag ook een video van Acid over de Bellingaās. Blijft echt een bizarre familie en dan al die videoās in het zwembad enz die ze dan delen. Zo naĆÆef.
Ik geloof niet meer dat ze naĆÆef zijn, in het begin misschien wel maar inmiddels weten ze echt wel beter. Het interesseert ze gewoon niks, geld gaat duidelijk boven het leven van hun kinderen.
Zo inderdaad
Nee. Ze zijn al 100x vanuit alle verschillende hoeken op de gevolgen gewezen.
Ja dat is misschien een betere bewoording. Nog veel erger dus!
Dat verhaal over herinneringen vastleggen en āeen stukje hoop, geloof en liefde delen met de wereldā is omgeslagen naar content creĆ«ren voor het geld.
Blijft bizar hoeveel zooi Charlotte Blitzblum koopt! Snap dat je een nieuw huis hebt maar zooooo veel kaarsen, cadeautasjes, kommen etc.
En blijkbaar is het toch niet helemaal over met dār relatie, ze zegt dat ze zelf ook niet weten wat ze doen. Toch wel benieuwd hoe dit gaat lopen
Haha ik verbaas me vooral over wat er allemaal retour gaat. Bankstellen en koelkasten onder het mom van: āTja, je kan het gewoon retournerenā.
Nie normaal. Twee banken zelfs volgens mij en die eettafel was ook al niet handig bedacht. Echt pure irritainment en ramptoerisme waarom ik nog kijk.
En dat wordt blijkbaar rechtstreeks op de container gegooid na retourā¦
Ik vind het wel fascinerend om te zien hoe ze in haar eentje een huis koopt, maar ze is zo chaotisch en maakt zulke vreemde keuzes. Ook echt dat kookeiland?? Haar woonkamer is al zo klein
Ik denk serieus dat ze wel voor 500 euro per week aan troep koopt bij TK Max en Action
En 2 eetbanken. Een koelkast en nog 100 andere dingenš„²
Jaaa precies dit ook! Bizar!
Dār āexā heeft dr natuurlijk uitgekocht en ze werkt 2 dagen als juf, denk niet dat YouTube en Instagram vetpot zijn dus benieuwd hoe ze het allemaal rond kan breien financieel.