Ze had natuurlijk wel al die opberg ruimte goed nodig, als je zoveel spullen hebt…
Ik ben ook benieuwd waardoor het komt, ergens heb ik het idee dat het geen gezellige gezamenlijke beslissing is als Thorn een nieuw huis is gaan zoeken en Mandy post dat ze nu ‘single mom’ is. Vaak gaat er dan toch een soort gezamenlijke ‘we zijn beste vrienden maar toch uit elkaar’ post aan vooraf. Helemaal aannames van mij, maar dat denk ik ergens
Haha, Monica zei laatst toch in Geuze en Gorgels dat ze draaien niet meer zo boeiend vindt en daarom soms een achterlijke prijs noemt en dan wel komt voor dat bedrag? Ze staat nu op de MainStage van Kingsland zie ik, zal best wat opbrengen dus
Wat heerlijk, love Monica❤️
Alles voor de moneyzzz bij Monica is toch niets nieuws?
Volgens mij stond ze op een soort influencer stage tussen oa sam hofman en juultje tieleman. Denk eerder een soort samenwerking met een agency of merk ofzo?
Ja van New Kith dacht ik. Is volgens mij het management van die Danny, die ex van Anna Nooshin.
Op een juicekanaal is nog geen uur geleden video geplaatst dat Sophie Ousri met een andere jongen zou zoenen. Haar comments stromen nu al vol met nare reacties. Je kunt op die video niet eens goed zien of zij het echt is =’)
Echt waar bemoeien mensen zich mee
Ik blijf dit toch zo een wonderlijk fenomeen vinden. Waarom maken mensen zich zo druk over de relaties van anderen? Mensen worden gewoon oprecht boos, bijna alsof ze zelf zijn bedrogen?
Heeft iemand hier een psychologische verklaring voor?
ik vind vreemdgaan afkeuren niet per se conservatief…? in iemands comments gaan schelden en je ermee bemoeien is wel belachelijk, zeker als het maar een gerucht is maar dat terzijde
Voor hetzelfde geld hebben ze ook gewoon een open relatie
Ik weet niet wat ik dommer vind. Een juicechannel dat dit deelt, of mensen die het gaan filmen en doorsturen naar zo’n kanaal
Ja ik snap ook echt niet dat mensen dan de behoefte voelen om dat soort comments achter te laten. Edit: ik ben uit verveling de comments weer aan het lezen en wtf joh.
Een vers kind
Hahah als het een bedorven of oud kind was dan was het niet zo erg
Dit zie ik in het algemeen veel zeg op social media. Waar komt dat ineens vandaan😢
Het conservatisme onder jongeren leeft op. Ik vind het sneu voor Sophie, laatst gebeurde haar dit ook al.
Wat was er laatst bij haar? Dat ging toch meer over dat zij een meisje had benaderd, of over haar had gepost
Dit is helaas echt
Nou ja, het is ook een ding, maar dat je daar zo verbaasd over bent, betekent dat je hier niet op hebt doorgevraagd / zelf onderzocht / etc. En met een ombouw die je in dezelfde kleur verft als de muur (inclusief de buizen) heb je er geen last meer van. Ik zou niet voor een kleinere gaan, want als er een kindje komt, en die komt in Bonnies kantoor te liggen, kun je airco zo doortrekken, hoop ik voor ze.