Jeetje die wenkbrauwen
Zou mij honderd procent ook overkomen. Is mijn ook met te grote kasten, te weinig vloer en te grote koelkast gebeurd.
Anna Nooshin die gewoon naar Barcelona vliegt met haar baby, voor weet ik niet, en dan haar baby daar laat en op en neer vliegt naar Amsterdam om bij de opening van haar vriends restaurant te zijn. Haha hoe dan? Waarom vlieg je dan niet 2 dagen later naar Spanje gewoon? het gaat me trouwens niet om die baby alleen laten oid, maakt me niks uit, maar waarom zou je dit zo willen en plannen
Ik moest vooral lachen om dat babybrezza apparaat dat mee moest
Ja wtf laat dat ding thuis joh
Restaurantergernis van mij maar als je tafellakens op tafel legt dan moeten die wel gestreken zijn. Ziet er zo slordig uit.
Correctie: naar Zuid Afrika en New York/Los Angeles (of allebei) vliegt, met haar moeder en baby naar Ibiza vliegt, naar Amsterdam vliegt (naar opening van het restaurant van haar vriend en vader van baby, maar met/zonder baby) en naar Barcelona vliegt met baby (en moeder?) in ongeveer twee weken tijd. Tja… Zou niet mijn keuze zijn :’)
Echt geen porem
Wow wat een gedoe om influencer te zijn. Met een baby.
Die meid vliegt in een paar maanden vaker dan ik in mijn hele leven joh!
Ik snap nogsteeds niet wat het voordeel is voor een automerk om al die influencers naar LA te vliegen zodat ze op een feestje als een stel middelbsre scholieren een beetje selfies kunnen maken met elkaar en een gare foto van die auto? Levert dit nou écht iets op?
Ja, aandacht, zoals ook hier!
https://www.instagram.com/p/C6i6XSSo9kv/?igsh=NGI4NmdzbG80NnVu
Die een na laatste foto is echt prachtig zeg. Mooi om te zien dat Enzo en Myron de geboorte toch een paar dagen voor zichzelf hebben weten te houden.
Guttegut die baby namen tegenwoordig
Khen zal een vernoeming naar zijn opa Henk zijn.
Whatttt
Hahaha ja sorry maar als ik die naam zie valt me dat op
Holy moly! In het algemeen mogen mensen wel wat meer vliegschaamte hebben, maar als je met een kind op de wereld hebt gezet heb je toch des te meer reden om niet actief de wereld naar de klit te helpen😢
Khen Knol bekt toch niet lekker… gelukkig spreek je de tweede naam niet vaak uit