Haha ja het is bijna een soort boerse versie van
Kenker, doet me er meteen aan denken.
Riven Knol ook niet, helemaal niet met een Drentse tongval. Laat daar zo’n beetje de hele familie van Enzo en Myron vandaan komen.
Ze zeiden wel pas in de vlog dat het een naam is die ze afgekort willen gaan gebruiken geloof ik, misschien Riv?
Maarja wat klinkt nou wel lekker met Knol
Tja als ik Myron was geweest, had ik er toch echt op gestaan om mijn achternaam te gebruiken
Hoe spreek je het eigenlijk uit? Raiven? Rivven?
Ben oprecht benieuwd hoe het met haar accent klinkt. Denk beetje zoals je tweede optie
Of op z’n plat Nederlands, rieven
K(h)en je Knol
Ze heeft zelfs haar eigen achternaam laten veranderen in Knol (geregistreerd partnerschap). Ik vind Knol ook echt een vreselijke achternaam haha
Als ik dan in een Urus kon rijden zou ik mijn naam nog veranderen naar Kutje Bef tbh
Die naam is meer waard dan haar eigen achternaam, dus vind het nog niet zo gek.
Ik merk dat ik wel moet wennen aan de naam Khen haha! (Boeit niemand, weet ik) Heel lief hoor, en mooi dat ze hem vernoemd hebben naar Opa Henk. Maar ik zit nu steeds in mijn hoofd te herhalen hoe je het uitspreekt Zeg je KHen (met de nadruk op een H ertussen, heel lelijk) of gewoon Ken (beter wel)
Ik vind t wel een mooie naam en ook goed bij ze passen.
Ik vind het ook wel een prima naam.
Beide namen wel.
hahah dit doet me wel een beetje denken aan voldemort eigenlijk
Ik denk dat het wordt: riffekenkol
In spreektaal
Een tongtwister!
Nou toen ik het voor het eerst las, twijfelde ik of de Kh als Engelse schrijfwijze als de G is bedoeld (Khalid even als voorbeeld). Ik dacht huh: Gen ?