Het influencertopic #23

Zag haar ook al constant reageren op Debby vd Zande, ze weet zelfs van Debs Hollandse ovenschotel een link te maken naar Italië :joy:

6 likes

Ik ben nu heel benieuwd wie dit is? De reactie onder Elise’s post is helaas weer verwijderd…

Edit: de overal op reageerder bedoel ik dan

1 like

Momentsbylinsey.

De reactie staat er nog wel overigens, is in de voorlaatate reel

6 likes

Ze had onder die nieuwe post van Elise weeeer uitgebreid gereageerd met haar eigen moderne huis in Italie😭 maar die reactie is nu weg zie ik.

5 likes

Hahaha ook echt nick el son vibes hiervan

17 likes

Ik kan bij haar alleen maar altijd denken dat ze lekker offline moet gaan. Maar goed, dat denk ik wel bij meer influencers.

2 likes

Zo en Anna is van Spanje weer even naar NL gevlogen om Italiaans te eten bij haar vriend en nu weer naar Griekenland (waarom verbaast dit mij überhaupt nog) 🫠

7 likes

Van dit soort dingen krijg ik dus klimaat moedeloosheid met mezelf mijn verre vakantie ontzeggen en 20 uur in boemeltreinen zitten. Hier is toch gewoon niet tegenop te lijden

57 likes

En Claire Lucia die zei dat ze niet lekker in haar vel zat en even in Barcelona zou blijven om te aarden om nu weer naar Mallorca te vliegen. Dit soort mensen zouden een extra belasting moeten betalen

40 likes

Decadente teven :joy::joy:

9 likes

wat betekent dit überhaupt

7 likes

In dr broek gepist tijdens t niezen?? :grimacing:

21 likes

Wie is dit?

11 likes

Moderosa :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

En dit is dus wat mij betreft een vlekje wat ze prima even weg kunnen fotoshoppen

15 likes

Inderdaad. Wat mij betreft worden je tickets steeds duurder naarmate je meer vliegkilometers gaat afleggen.

12 likes

Ik denk dat ze daar de steeltjes van het boeket tegen de buik heeft gehouden :grimacing:

28 likes

Haha is er iemand eens transparant zonder filter, is het ook weer niet goed

37 likes

Nee joh het is toch gewoon zo’n wit rozenblaadje die daar nog meer door het beeld vliegen? Of het is wc-papier, who knows

27 likes

Ohh ja double take nu zie ik het ook!

5 likes