Het influencertopic #23

Dit ja. Dat ‘de menigte’ er mee aan de haal gaat en iemand nog 100 dm’s krijgt met doodsbedreigingen en weet ik veel wat voor shit. En natuurlijk is het absoluut niet oke om racistische dingen naar iemands hoofd te slingeren en moet je daar op aangesproken worden, maar het kan zo uit de hand lopen als internet er mee aan de haal gaat. Ik ben echt tegen dat publieke shamen op het internet

11 likes

Lotte die weer eens rondhuppelt in dr ondergoed op insta

1 like

Het is letterlijk een gesponsorde video voor menstruatieondergoed. Hoe moet ze dat anders laten zien?

13 likes

gewoon op t hangertje aub

7 likes

wat schokkend!

10 likes

Vind het schokkender dat mensen die video confronterend vinden omdat zij nog niet slank zijn na de bevalling.

9 likes

Want? Wat is je probleem precies met een vrouw in ondergoed?

5 likes

Bij 1 iemand ging het in een dm, die dus per ongeluk naar selma werd verstuurd ipv naar haar eigen vriendin. Waarin ze selma uitschold dacht ik.
Bij de racist ging het om iemand die onder haar foto’s reageerde. Haar comments zijn altijd echt zo haatdragend!
Het is best een tijd geleden maar vlg mij had ze de werkgevers ofwel getagd of een dm gestuurd (en dat ook online gedeeld, wat hun reactie was)

3 likes

Wow ondergoed, wat spannend! Jij komt vast ook nooit op een strand?

9 likes

Oh heeft Lotte een kind, heb ik totaal gemist maar goed in heb sowieso 2016 vibes bij haar en kan haar niet plaatsen in het nu.

13 likes

Meer bedekkend dan de gemiddelde bikini.

7 likes

Ik vind het niet zo heel schokkend eigenlijk, heel veel vrouwen worden onzeker over hun lichaam na een bevalling. Kan mij voorstellen dat als je veel lichamen ziet van vrouwen die weer poepieslank zijn en jij dat niet bent dat je kan balen dat je niet terug bent naar je oude gewicht. Ik vind het ook altijd bijzonder om te zien hoeveel influencers/celebs zo snel weer slank zijn terwijl in mijn omgeving dit echt veel langer duurt. Lotte kan hier natuurlijk helemaal niets aan doen, vind het best lullig dat dit tegen haar wordt gezegd.

8 likes

Och de huismuts heeft een burn out en dat moet natuurlijk meteen helemaal uitgemolken worden. 🫠
Direct 100 posts blablabla

8 likes

Vergis je niet dat op insta alleen het mooie plaatje wordt gedeeld. Als je het echt zo confronterend vind ontvolg diegene dan in plaats van zo’n comment te plaatsten.

1 like

Hoezo is dit uitmelken? Als ze nou volgende week een online programma, journal en inner goddess empower supplementen lanceert heb je gelijk

5 likes

Ik tel af

26 likes

Zo zie je maar weer hoe nep insta allemaal is. Haar leven leek toch zo hallelujah leuk enzo.

6 likes

Dat manifestor human design gelul komt ook zo m’n neusgaten uit, echt de nieuwe horoscoop kwakzalver ellende.

50 likes

Oh dat vind ik juist niet schokkend! Veel mensen lopen rond met negatieve gedachten over hun eigen lichaam en/of hebben een lichaam dat niet aan de schoonheidsnorm voldoet.

Het is niet hun keuze dat die reel hun triggert, maar het is natuurlijk wel een keuze om die gevoelens af te reageren in een kutreactie. Alsof Lotte zich zou moeten censureren. Zulke reacties komen bijna altijd uit jaloezie/onzekerheid of conservatief gedachtengoed, en dat zijn allebei lelijke dingen.

8 likes

Urgh, ik sterf echt van binnen hoe ze alles zo fantastisch vindt en dat ze nog “net zo goed vaker lacht.”

Als ze maar lang genoeg manifesteert komt die burnout vanzelf wel weer om de hoek kijken.

6 likes