Het influencertopic #23

De hardheid van sommige berichten hier :upside_down_face:

24 likes

Ja oprecht rot voor d’r dat ze een burn-out heeft maar dat ‘killing voor een Manifestor’ stukje trek ik ook echt slecht.

26 likes

Manifestor? Heeft ze heel hard gemanifesteerd dat ze niet in een burnout wilde komen en is dit weer zo’n geval dat het universum het woord “niet” niet kent ofzo?

5 likes

Ja sorry, ik gun haar geen burnout. En hoop dat ze een goed herstel heeft. De manier van schrijven triggert een soort cruella in mij.

4 likes

Ja zo onaardig. Alsof mensen zwart wit wezens zijn en er geen ruimte is voor grijs

4 likes

Dat is van human design

2 likes

In tegenstelling tot andere mensen?

25 likes

Dat je over jezelf durft te zeggen dat je op de wereld gezet bent om impact op anderen te hebben door jezelf zo te noemen.

48 likes

Hahaha if this was real: kunnen die manifestators zich niet even inzetten voor belangrijke dingen aub

5 likes

Dat gemak (iig zo lijkt het), waarop elise een huis koopt op ibiza en vervolgens even voor +2000 euro aan planten + 2000 euro aan kleden koopt :sob:

Jaloers? Nee hoor :rofl:

6 likes

Ze gingen toch eerst huren?

8 likes

Ja het is een huurhuis, alsnog belachelijk duur per maand ofc

4 likes

Ja belachelijk. Hebben zo ooit verteld wat ze met hun huis in NL gaan doen? Want dat kunnen ze vast goed verhuren aan expats, of zo? Of is dit “voor erbij, voor de maanden dat ze daar willen zijn”?

3 likes

Ik dacht inderdaad dat ze het huis in NL gewoon aanhielden voor als ze naar NL kwamen

4 likes

Ja of dit nieuwe huis heeft ze wel gekocht? Ze hebben eerst aantal maanden gehuurd en nu besluit genomen dat ze definitief in Ibiza blijven & daarom gingen ze een huis zoeken en nu hebben ze allerlei spullen uit NL over laten komen etc.

3 likes

Ohhh die memo heb ik gemist. Maar dan al helemaalllll al die planten… in een huurhuis?!

4 likes

Oh ja God forbid dat mensen een huurhuis gezellig maken zeg :laughing:

81 likes

Allemaal weggegooid geld!!!€!€!

17 likes

Och alle mensen in een huurhuis op hun teentjes getrapt :rofl: Niemand die dat zegt hoor. En tussen gezellig maken en een fortuin uitgeven zit nogal een verschil toch

7 likes

Ze hebben toch een huis gekocht net? Kan me voorstellen dat ze de planten nu alvast hebben gekocht en meenemen

4 likes