Het influencertopic #23

Kun je toch gewoon nog een x luisteren

37 likes

Als we nog een keer Loes zeggen verschijnt ze ‘s nachts in de spiegel achter je .

8 likes

Wieeeeee is Loesje, wie is toch dat snoesje

10 likes

Kan die aflevering niet meer vinden waar hij het vertelde

7 likes

Ik blijkbaar :smiling_face_with_tear: hahaha geen idee wie Loes is maar spill the juiceee

7 likes

Was dat met de beruchte crispy chili olie misschien?

5 likes

Ik vind het vooral knap dat je eerste post op dit forum een goed uitgevoerde poll is zonder dat het perongeluk een taartdiagram is of er iets anders mis gaat. Deze 60+ boomer lukt het vaak nog steeds niet in een keer :joy:

59 likes

Ik bemoei niet

Zo heet ie. Laatst toevallig geluisterd op de fiets haha

7 likes

Precies wat ik ook verdacht vond!!!

7 likes

Als 19-jarige voel ik me gediscrimineerd.

3 likes

Whahahaha verdacht ook echt… voor niet boomers is een berichtje met poll plaatsen geen hogere wiskunde hoor :stuck_out_tongue:

3 likes

Als 58 jarige ook :frowning:

3 likes

Oké ik twijfelde bijna even aan mezelf of ik niet overdreef dat het glas bij Aranka vaak halfleeg is, maar vandaag weer meerdere optimistische stories achter elkaar

42 likes

Misschien moet je even de definitie van optimistisch opzoeken.

11 likes

En jij die van sarcasme?

147 likes

Ahhh zielig voor Bonnie. Sjakie overleden. Ik vond dat altijd zo’n grappige gezellige lieve kat. :heart:

27 likes

Maar dit is toch niet per se pessimistisch, het is waarschijnlijk reeel. Ik vind het veel eerlijker om zulke reviews te lezen dan mensen die naar Ibiza naar de bekende Ibiza markt gaan en zeggen dat dit echt een shopwalhalla is. Hoor liever dat iets wordt afgeraden als het echt tegenvalt.

11 likes

Hahaha wordt zij betaald voor deze reis/is het spon?

3 likes

Ik dacht dat ze met familie was (en dus geen spon). Maar niet zeker! Wellicht daarom nu ook een stuk eerlijker dan wanneer ze wel op sponreis is.

2 likes

Maike Kade/Beunk is ook bevallen. Parker.

4 likes