Het influencertopic #23

In een tiktok van een paar dagen geleden deed ze een korte Q&A en zei ze dat ze eerst gingen huren, want ze wisten nog niet hoe lang ze zouden blijven.

@Chicago Ik heb de indruk dat het langdurige huur is, dus een contract voor minstens een jaar. En ja, wie het breed heeft, laat het breed hangen. De planten heb ik niet gezien, maar ik zie net een story dat ze 8 kleden kopen voor het huis. En ik ben al weken bezig met 1 kleed voor mijn woonkamer te kiezen… haha

7 likes

Binnenplanten of buitenplanten? Waarom zou je in godsnaam geen binnenplanten in een huurhuis plaatsen? Zelfs buitenplanten kun je gewoon uitgraven en meenemen als je eruit gaat

14 likes

Snap het ook echt niet, zijn geen op maat gemaakte meubels

3 likes

Gewoon echt een ziek domme opmerking, niets met op teentjes getrapt te maken

20 likes

Jezus wat dramatisch

7 likes

Ja jullie allebei eigenlijk wel.

7 likes

Is voor hun misschien wel geen fortuin :joy:

2 likes

Buitenplanten. Er was een hoogteverschil ergens dus Cokie zou daar van af kunnen vallen. Ze maken dus een soort heg ofzo. Helemaal prima hoor, maar ik denk niet dat ze die planten meenemen naar een ander huis.

5 likes

hahah krijg flashback naar cheap ass ikea bed

2 likes

Ah zo! Ik dacht dat ze die keuze dus nu gemaakt hadden en de jongens er naar school gingen etc. Maar nog niet definitief dus. Zullen ze wel veel op en neer blijven vliegen🤪

7 likes

Jow boeiend :rofl:

En misschien heeft de eigenaar wel gezegd ‘goed idee, regel naar en stuur mij de bonnetjes’

3 likes

Aranka krijgt super veel sponreisjes (en niemand weet waarom, maar goed wel leuk voor haar) maar zij heeft toch ook altijd wat te klagen hahaha dat het tegenvalt, koud is, eten niet zo lekker, niet westers genoeg. Altijd weer wat anders

15 likes

Eerlijk? Het waait daar echt wel. Dat maakt het zeker fris.

Vind je dit serieus ‘klagen’ houd op hoor😂

3 likes

Het klopt wel dat er altijd wel iets is dat beter kan/niet zoals gewild gaat. Dus snap wel dat dit als opeenstapeling gezien wordt haha.

6 likes

Het is meer de tendens die altijd heerst bij Aranka. Als een ander persoon alleen dit zou zeggen zou ik waarschijnlijk denken: oh ja waait daar waarschijnlijk echt hard, 23 graden is niet bloedheet nee, maar bij Aranka denk ik er is serieus altijd weer iets niet goed/altijd (semi) negatief

7 likes

Je ziet ook gewoon mensen zwemmen dus het valt vast wel mee. Ik ben ooit in februari naar Lanzarote geweest. Konden we zelfs met 19 graden zwemmen omdat de zon het warm maakte.
Of het waait nu daar wat meer. Maar vind het ook wel wat overdreven.
Misschien had ze zich iets meer moeten verdiepen in het eiland.

5 likes

Mijn god zeg, dit zal een gezellige boel geweest zijn.:face_with_spiral_eyes:🫠

21 likes

Deed je mee aan ex on the beach?

Love toen ze hun daar hadden neergezet in de kou en er amper geneukt werd en iedereen in truien zat.

27 likes

Ik ken al die mensen via Sjamadriaan. :laughing:

61 likes