Het influencertopic #23

Lotte plaatste dit artikel op haart story: Flinke flater: 'Ik had op vakantie kunnen gaan van dat geld' - &C. Ik dacht dat zij een andere achternaam had?

7 likes

Hee inderdaad! Is ze onlangs een geregistreerd partnerschap aangegaan ofzo?

8 likes

Ze heeft een kindje met haar vriend inmiddels toch? Wellicht idd een geregistreerd partnerschap of iets dergelijks

7 likes

huh ja k dacht dat haar achternaam lovesbeauty was

130 likes

Ja was dat niet de Jonge oid?

4 likes

Ok

5 likes

Ik hoop het niet

9 likes

Had zij niet allemaal stories gedeeld over dat de naam zo uniek was? :sweat_smile: in Nederland misschien, maar had echt iets heel aparts/bijzonders verwacht.

3 likes

Klopt! Dat ze niemand kende met die naam en deze naam ook nooit eerder had gedeeld om te voorkomen dat mensen deze zouden kiezen. Later zei ze wel dat een vriendinnetje iemand kende die zo heette.

5 likes

En dit is nodig, want?

9 likes

Haha ik moest gewoon lachen om je bericht, omdat het echt een beetje een je boomer moeder bericht was en hoe die mededeelt dat Geertje van de middelbare school een kind heeft gekregen. Dus toen reageerde ik ook als boomer

9 likes

Dacht ik ook idd! Heb even gegoogled op de voornaam van haar vriend icm de achternaam die in het artikel wordt genoemd. Lijkt erop dat ze zijn achternaam heeft aangenomen (en ze dus geregistreerd partnerschap hebben/getrouwd zijn).

Edit: Ah was hierboven al geopperd zie ik. Niet goed gelezen

4 likes

In de vlogs van Bram de Wijs zie je dat hij een zonnebril heeft met een camera en dat hij zijn reizen filmt. Wat een dom apparaat.

5 likes

Haha ik had Parker geheten als ik een jongen was, dus 27 jaar geleden was deze naam al bekend

Evengoed wel een unieke naam in Nederland dus opzich snap ik d’r wel

3 likes

Ik zie echt een glansrijke carriĆØre voor Aranka als anti-influencer. Dat je als stad schijtziek bent van het massatoerisme en een legertje influencers als Aranka inhuurt om dit soort posts te maken, in de hoop dat het tij keert.

Ging een beetje stuk om die laatste zin, dat ze wel de hele winkel heeft leeggekocht, want goedkoop. Ze is wel echt… zichzelf. Ook weleens verfrissend.

55 likes

Als je twee duurdere kledingstukken koopt ben je er zo doorheen.

8 likes

Als je bewust consumeert, en rekening wil houden met klimaat is 5 kledingstukken per jaar de max. Lijkt me daarvoor een vrij overdreven en onbewust bedrag. Maargoed de gemiddelde nederlander koopt er dan ook 46. Om te janken

11 likes

Maar ze beweert toch helemaal niet duurzaam te kopen? Of weinig, of alleen ā€œbasicsā€? Ze zegt volgens mij dat ze kritisch is op hoe het haar staat en dat ze doorgaans geen gouden broeken koopt maar meer basic achtige dingen

7 likes

Ah okƩ! Ik begreep in eerste instantie niet waarom dat nu ter sprake kwam. Maarja, eens verder.

4 likes

Maar zij draagt volgens mij ook helemaal geen echt basics, maar altijd troeperige bloemetjesjurken enzo?

1 like