Het influencertopic #23

Jij bent vooral erg triest door dit gedrag.

10 likes

Doet me denken aan kopen zonder kijken waarbij de interieurstyliste vond dat de baby ook wel in de inloop kledingkast kon slapen :sweat_smile:

26 likes

Het washok was eerst de woonkamer of keuken van het oude huis voor de verbouwing en hun wc is voor m’n gevoel 6m2, dus ik denk dat een baby best in de bezemkast kan slapen in dat huis.

5 likes

Ja denk dat menig millenial jaloers is op wonen in hun bezemkast, is vast groter dan een gemiddeld huis tegenwoordig :joy:

8 likes

Echt? De leeftijd voor een vrouw die haar 1e krijgt stijgt alleen maar. 30,3 jaar “al”!
Of gewoon onder de influencers en niet de normale mens😅

4 likes

Ja natuurlijk heeft niet iedereen er geld en de mogelijkheden voor of uberhaupt de wens maar ik zie wel op TikTok en Instagram dat het heel erg verheerlijkt wordt (oa bij zaargoedemans)

8 likes

Dit is de reden waarom je dit bij veel influencers ziet denk ik. Ze hebben wĂ©l het geld, de mogelijkheden. En eerlijk is eerlijk: als je op je 25e het allemaal al goed voor elkaar hebt qua baan, huis en inkomen, is er ook weinig om nog naar te streven. Dus ‘dan maar’ de volgende stap, trouwen of kinderen

28 likes

Ligt het ook niet gewoon aan waar je opgroeit? Ik als dorps iemand heb al veel mensen im me heen die op hun 25e een gezin startte. Ik werk veel met mensen uit de grote stad. En die doen het allemaal meer ri eind dertig en dat is daar normaal.

15 likes

dit, echt 100%.

1 like

Ja helemaal mee eens

5 likes

Jij bent echt zo’n zure kut :joy: Constant judgen op alles waar je niks van snapt.
Neem een Tiktok account, dat doet je goed meid.

8 likes

Ik vind het zo leuk voor Enzo en Myron. Ze zijn er allebei open over geweest dat ze dit wilden en de blijdschap spat er vanaf. Vrolijk nieuws :sunny:

5 likes

Ja echt veel Nederlandse influencers worden jong moeder: kae sutherland, dappermaentje, romy boomsma, billierose, rianne meijer, jessie jazz, de huismuts, iris zeilstra. Valt me erg op inderdaad!

Ik verbaas me over het feit dat er nog geen zure forummer is geweest die deze discussie wenst te verplaatsen naar het mommybloggertopic want -omg-
het gaat al meer dan 1 post over het (jonge) ouderschap. :clown_face:

13 likes

Maar het gaat over Enzo, hij vlogt, Myron toch niet.
Dan moet er eigenlijk een daddyvloggertopic komen :disguised_face:

7 likes

30 is niet super jong om moeder te worden toch.

34 likes

Zaargoedemans is ongepland zwanger geraakt. Net als veel andere vrouwen uit die tiktoktrend. Dat ze daarna niet zijn gaan kniezen en hun leven blijven delen is nog geen verheerlijking toch?

@vanderwoodsen @Feather volgens mij is Kae de enige echt afwijkende in dat lijstje. Van de rest had ik echt niet het idee dat ze bijzonder jong waren bij hun eerste kind. Grootste deel van de vrouwen krijgt hun eerste kind tussen hun 25-35ste. Het is ook niet alsof Myron en Enzo 21 zijn.

14 likes

Ja en nee, ik kan me voorstellen dat sommige jonge en beĂŻnvloedbare meisjes wel een onrealistisch beeld kunnen krijgen van moederschap. Ik volg deze lui niet maar het ligt er natuurlijk maar net aan hoe zij het delen en ik denk dat ze vaak meer middelen hebben (geld) dan de gemiddelde jonge ouder.

Wellicht moet je die lui dan wel volgen om er een beeld van te bepalen? Ik vind het er helemaal niet zo aantrekkelijk uit zien. Zaargoedemans is extreem knap, daar stopt het. Die andere meisjes (veel kleiner in followers, ook ongepland zwanger) ambiëren hetzelfde leven en zijn niet eens zo knap dus dat komt al helemaal niet fantastisch over. Ik schat de gemiddelde tiener begin twintiger wel iets minder beïnvloedbaar in dan dat ze een kind krijgen omdat een model/influencer ongewenst zwanger raakt en daar open over is vanaf de zolderkamer van haar ouders waar ze haar kind opvoed en dagen laat zien die bestaan uit ontbijtje - baby ontbijtje - omg ik hoop dat ik kan douchen - wandelingetje - broodje van mama, met perspakketten als hoogtepunt en een roze sausje.

21 likes

De pot verwijt de ketel

9 likes