Het influencertopic #23

ja zat ook al te kijken. Zo krijg je er echt alleen maar meer problemen mee.

2 likes

Mascha had er toch ook voor gekozen om geen foto’s te nemen met mensen waar haar dochter bij is? Heb echt wel het idee dat als die kleine van enzo wat ouder is, ze hem ook anders in beeld gaan doen. Ze geven ook aan dat het voor hun ook zoeken is naar balans, ze doen het tenslotte voor het eerst, dus vind wel dat mensen niet zo hard moeten zijn gelijk. Wie weet zie je over 3 maanden niks meer van dat kind terug in die vlogs.

6 likes

Haar huis / kamer was before Tuurtje en de kids altijd al een rommeltje toch? :stuck_out_tongue:

3 likes

Wat dat betreft vind ik mascha wel echt consequent hierin.

18 likes

Wat een nachtmerrie. Die lastige kinderen, niet slapen en dan in zo’n bende moeten zitten de hele dag. Je zou me kunnen opnemen na 1 week

44 likes

Als ik dit allemaal hoor denk ik echt neem lekker een normale baan. Snap niet waarom je jezelf en je familie hier aan wilt blootstellen.

13 likes

:money_mouth_face::money_mouth_face:

3 likes

Echt verschrikkelijk! Ik zou gillend gek worden daar. Ik snap dat je niet constant achter je kinderen aan gaat opruimen, maar hoezo is elke kamer een zooi? Die kinderen slapen toch ook weleens? ‘S’avonds bijvoorbeeld. Kan je mooi even opruimen.
Zal het vast ook niet al te schoon zijn daar. Daar kan je moeilijk omheen stofzuigen

12 likes

Geloof dat ze ook nog de hele avond bezig zijn met de kinderen in bed krijgen, dus vrees dat er weinig van die tijd is. Wel heftig lijkt me, maar knap dat ze het vol houdt

7 likes

En dan nog al die tandproblemen die zij heeft. Vreselijk leven.

5 likes

Je kan ook moelijk zeggen: ABC ik kap er mee hé :joy::sob::joy:

6 likes

Ik heb vooral het idee dat ze daar ook altijd met de gordijnen dicht zitten en daar wordt je huis meteen ook zo’n somber hol van overdag?

9 likes

Zoveel vragen, maar vooral: sportmaillot???

4 likes

Bij de zin ‘Tenminste, degenen die van snel leven en luxe houden’ kan ik echt alleen maar die aan die vent denken bij Boos toen die zei dat je dan maar sneller moest slapen

15 likes

En de kat van Oscar Hammerstein heet Taghi. Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.

8 likes

Hebben meer mensen het idee na het kijken van Bonnies vlog dat er iets speelt tussen haar en willemijn?

4 likes

Wie?

10 likes

Welke vlog van Bonnie vooral? Waarin ze alleen maar huilt omdat haar kat overleden is, of waarin ze met een vriendin naar Lille gaat? :face_with_raised_eyebrow::exploding_head:

4 likes

Nee nr 10 van Mei.
Van 4 dgn geleden, in de comments wordt het ook gezegd @Madjepatatje maar ik zie het niet zo

5 likes

Maak je hiervoor een account aan?

11 likes