Dit heb ik altijd een beetje met Suzanne Brummel. Verder prima om te volgen voor sport inspiratie maar die kreeg een racefiets en een tijdritfiets van Canyon en toen ook nog een Hyundai Kona. Ja dan ben ik toch echt wel een beetje jaloers
Oh ja die net zo. En ik weet dat Japke Janneke toen ook een Canyon fiets in bruikleen had. Daarna moest ze hem weer inleveren en was ze online beetje aan het schooien om een nieuwe fiets/samenwerking.
Dit is toch een onjuiste titel bij rtl nieuws?
Vera had allang die Tesla gekocht, ook toen ze nog niet ah lessen was. Dacht ik
https://www.instagram.com/p/C7W3DmxA7G0/?igsh=MXAwaXc3ZHNlY3Nwcg==
Ja klopt, ze had ām al een tijdje. Maar waarschijnlijk heeft ze in het interview gezegd āja echt balen weer niet gehaald, want heb al een auto voor de deur staan en wil er graag in rijdenā ofzo en daar hebben ze dan dit van gemaakt. Zo gaat dat.
Wat stond er? De link werkt niet meer
Oh bij mij nog wel
Ze had de auto destijds gekocht zodat Jeff kon rijden. En op die manier āgebruikteā zij de auto ook gewoon en dat vond ze prima.
Het artikel is ingetrokken door rtlnieuws
Wat een flauwe manier om dit verhaal te vertellen. Ze heeft die tesla al meerdere jaren?
Edit: ha dat maakt het nog dommer
Ja deze manier van het verhaal brengen zorgt ook gewoon voor een bak stront in de comments. Ik begrijp eigenlijk niet waarom nieuwssites dat doen. Of naja toch wel, clickbait zal wel belangrijker zijn. Wat naĆÆef van mij
Ze was toch ook 2 weken geleden gezakt en niet een paar maanden geleden
Ik luister altijd de Geuze en Gorgels extra podcast, ben het vaak niet helemaal eens met hun wereldbeeld maar vind het altijd wel grappig omdat hun leven zo anders is dan dat van mij, maar in de laatste aflevering was het me echt too much. TikTok is de plek om je nieuws te krijgen want het nos is te saai en ze denken dat er niemand meer is van hun generatie of daaronder die nog een abonnement op de krant zou nemen???
Oh en de reden dat er een verbod op TikTok zou kunnen komen is omdat mensen te veel van hun informatie van TikTok halen je leert tegenwoordig meer van TikTok dan van school.
Vind de uitspraken van kaj vaak sowieso wel beetje borderline wappie, maar verbaas me hier echt over, zij leven in zon gekke andere bubbel dan ik
Volgens mij is dit wel gedeeltelijk waar? Jongeren gebruiken bijvoorbeeld Google steeds minder en gebruiken in plaats daarvan TikTok om dingen op te zoeken. Er is echt een hele verschuiving gaande omtrent mediaconsumptie, ik zou meteen geloven dat mensen inderdaad liever korte videoās kijken dan een NOS artikel lezen.
Dat je meer van TikTok leert dan van school is natuurlijk een beetje twijfelachtig ja haha
NOS Stories heeft anders vaak ook wel korte reels/filmpjes die bepaald nieuws wel kort en bondig uitleggen, ik vind het wel handig
Ja die zijn handig, maar daar gaat het nu toch niet over het gaat over TikTok versus NOS
Oooo ik dacht dat het verbod vooral vanwege cybersecurity/spionage en het opzettelijk verspreiden van misinformatie was.
Kreeg bij Kaj het idee dat hij bedoelde dat de overheid bang is dat mensen hun ogen door TikTok zullen openen iykwim
@Tjiftjaf is ook wel zo natuurlijk maar soms is het wappie gehalte me echt te hoog
Ja sowieso, en ook wel vaker een beetje referenties naar het hele door conservatieve wappies gebruikte āin je vrouwelijk/mannelijke energie staanā/tradwives door Kaj, maar misschien heb ik hier een beetje hyperfocus op
Ja deze opmerkingen nemen de laatste tijd voor mn gevoel wel echt toe, stoor me daar ook echt heel erg aan. Zijn kijk op het ouderschap en de rol van een vader vind ik ook apart. Denk dat ik binnenkort hierdoor ook maar stop met deze guilty pleasure podcast
Ik gun ze mn stream en view niet, maar ben wel nieuwsgierig. Wat is zijn kijk dan?
Jeetje sorry hoor
vind je ja? ik herinner me nog heel goed dat monica een hekel heeft aan āfeministische you dont need a man bullshit want yes you doā.