Het influencertopic #23

ik weet niet wat kaj precies allemaal precies zegt maar ik herinner me dit soort uitspraken van haar wel haha dus misschien is het juist een raakvlak

4 likes

Iets over dat het belangrijker is om echt quality time met je kind door te brengen dan veel tijd. Het is volgens hem echt niet erg als hij vaak niet thuis is of weinig met zn kind is, als hij maar als hij met zn kind is alleen maar leuke dingen met m doet, want dat gaat zn kind zich later herinneren. Hij noemde ook dingen als dat zn vader vroeger vaak savonds er niet was want die moest werken en als zn vader er dan wel was dan was het ook echt helemaal een mega leuke super nice avond waarop ze alleen maar leuke dingen deden etc en dan wil hij ook zo hebben.

Prima als je dat zo wil doen maar ik vind dat heel scheef, dan ben jij de leuke ouder die alleen er is om leuke dingen mee te doen en de moeder is dan de ouder die er gewoon is en het opvoeden doet. Dan heb je de "fun"parent en de parent, als je snapt wat ik bedoel. Maar dat komt natuurlijk wel helemaal overeen met zn man vrouw rolverdeling ideeën

66 likes

Dat geaaid en geknuffeld met de straatkatten en - honden van Brannie vind ik toch zo ranzig.

28 likes

Maar ze zien er ook echt allemaal ranzig uit! Ik ben zelf ook echt een dieren knuffelaar maar alles wat ik voorbij heb zien komen zou ik niet willen aanraken

9 likes

Ik ook. Sowieso als ik daar zat met al die katten bah.

7 likes

Ja ze laat zich zelfs likken door honden :face_vomiting:

1 like

Echt een nachtmerrie al die gore katten met pus ogen die om je heen cirkelen.

11 likes

Hondsdolheid is geen grap :weary:
Of tetanus of whatever

En ben dol op dieren

9 likes

Hart hebben voor zwerfdieren is heel fijn maar dat gelik is gewoon ronduit gevaarlijk.

5 likes

Maar echt :confounded: en terwijl Bonnie die kat aait dat Bram dan iets zegt als “ieuw die ontstoken oortjes”

7 likes

En die hond die in haar gezicht likte had toen ze daar aan kwamen lopen een dode vogel vast? Of ging dat over een kat??

4 likes

:nauseated_face::sob:

9 likes

ik ga stuk omdat het met elk bericht nog erger wordt

72 likes

Heb je al gezien dat die schurftige hond waar ze mee tongde ook schuim op z’n bek had zitten??

38 likes

hahahaa ik loop 1 vlog achter en ik mis gelijk een heel furryfestijn

2 likes

Vind het wel bijzonder om te zien hoe veel meiden hier tot in details weten wat bijvoorbeeld Mascha en Gregor (maar ook andere influencers) doen (m.a.w. je kijkt de vlogs) maar alleen maar op ze lopen haten. Ga dan lekker wat anders doen met je tijd of iemand anders volgen als het allemaal zo vervelend/storend is? 

6 likes

Irritainment😍

62 likes

Ik vind het aaien van al die beesten nog niet eens zo erg maar hoop zo erg dat ze dan haar handen goed wast voordat ze gingen eten :sweat_smile:

Ik vind het ook bijzonder maar maak er dankbaar gebruik van. Ik kijk geen enkele vlog meer. Volg de meeste ook niet op instagram. Ik scroll hier even doorheen en ben geheel op de hoogte en kan weer meepraten op kantoor.

18 likes

Jij bent zeker nieuw hier

57 likes