Hoop aannames in deze post zeg
Hondsdolheid in katten is echt heel zeldzaam, ik zou zelf bang zijn om schurft of ringworm te krijgen
Ja en beesten met hondsdolheid komen ook niet lief en schattig op je af. Meestal gedragen ze zich a-typisch (aanvallen bijv.).
Een vleermuis met hondsdolheid kan je bijten zonder dat je het überhaupt voelt (in je slaap bijvoorbeeld) en als je dan maanden tot een jaar later de eerste symptomen van hondsdolheid vertoont, ben je eigenlijk al dood.
Ik was gelukkiger voor dat ik dit wist…
Oprechte vraag, maar je hebt dan toch een bijtwond? Of bijt een vleermuis meer zoals een mug?
New fear unlocked
Dacht dat je er verstand van had, ook vanwege jouw vorige opmerking.
Sorry voor mijn verbazing en interesse
Was een terechte vraag hoor, @Zemraluani doet gewoon lullig. Dat je elkaar dingen op een forum vraagt, zeker als iemand er verstand van lijkt te hebben, is juist het hele bestaansrecht van een forum
Hahaha lullig wat overdreeeeeeeven
Het verbaast me gewoon hoe vaak mensen hier iets vragen dat je zelf letterlijk super makkelijk hebt gevonden binnen de tijd dat ik antwoord geef.
En hoezo zou ik in Godsnaam verstand hebben van hondsdolheid onder vleermuizen. Ik zit gewoon al te lang op het internet dan lees je wel eens iets.
Ik zag het in een aflevering van The Resident en is mij sindsdien bijgebleven. Daar konden ze die persoon op miraculeuze wijze natuurlijk genezen maar er is inderdaad geen tegenmiddel. Zodra je symptomen krijgt is het klaar. Echt zo heftig.
In dit geval vind ik het juist wel fijn dat de vraag is gesteld. Ik had namelijk de zelfde vraag, en ik ben vast niet de enige. Dus ipv dat iedereen nu moet Googlen staat het antwoord gewoon in het topic.
Waarom zijn zo weinig mensen nog actief nieuwsgierig ipv passief af te wachten tot iemand anders het restantje van je curiositeit gerust stelt?
Echt jammer zulke intellectuele luiheid.
Het hier willen lezen zegt toch niets over hun nieuwsgierigheid?
Jawel
Ze lezen iets wat hun nieuwsgierig genoeg maakt om een antwoord op mij te typen, maar niet genoeg om het even zelf snel op te zoeken.
Is toch belangrijk. Straks vertel ik hier allemaal onzin die iedereen klakkeloos overneemt (dat doe ik ook wel eens voor de lol).
nouuu je begint al te schuimbekken
Gelukkig ben ik nog altijd dol op water 🫶🏼😘
Haha ja true wel. Heb mn scriptie geschreven over hondsdolheid maar is wel echt doodeng. Ik raak in buitenland iig geen dier meer aan. Geschampt worden door een vleermuis is al genoeg. Of een lik of krab van een hond / kat. Mij niet gezien haha.
Zou je voor mij kunnen opzoeken wat een derogatory attitude is? Geen idee wat Google is nl!
Voor de intellectuele luilakken onder ons:
Samenvatting
A pejorative word, phrase, slur, or derogatory term is a word or grammatical form expressing a negative or a disrespectful connotation, a low opinion, or a lack of respect toward someone or something. It is also used to express criticism, hostility, or disregard.