Nou Loes dat valt me van je tegen dit.
Deze comeback ook Het erge is dat ik m al zag aankomen
Pff, zag op insta dat die Josephine van de Bachelor een bovenlidcorrectie heeft gekregen bij Faceland. Lijkt er nu helemaal op dat ze meedeed voor de Instafame.
Nou dat mag ook geen verrassing zijn bij de mensen die hier aan mee doen. Bedoel Yvonne en Eline werken ook hard aan hun tiktok fame
tja ze wisten ook niet eens welke man de bachelor zou zijnā¦
Eline is blijkbaar ook het zusje van Maris die mee deed aan temptation.
Nee zeker waar! Maar ik heb dat bij die Femke bijv. minder, al zou haar bikinimerk ook wel een boost hebben gekregen.
Volgen hier mensen ook all about Leonie? Zij was pas in New York en is daar ten huwelijk gevraagd. Haar vriend had stiekem allerlei dingen omtrent het aanzoek gefilmd en ook het aanzoek zelf zodat zij dat nu kan delen in haar vlog. Vind dat zo lief
Krijgen jullie ook plaatsvervangende ongemakkelijkheid bij de vlogs van Bonnie en Bram? Kan er amper naar kijken⦠alsof ze helemaal aan elkaar moeten wennen ofzo
Vooral dat bonnie bram poes noemtā¦
Ja zo lief!! Heb ook helemaal zin in de volgende vlog. Gun het ze zo!
Dat heb ik niet echt. Ze hebben elkaar gevonden in het intense kinderachtigheid. Wel zijn de tip en tops soms wat ongemakkelijk.
Ik heb niet het gevoel dat ze moeten wennen, maar ik vind het zo leeg. Ze wentelen zich in wat ze kennen, een beetje avontuur zou het allemaal veel spontaner maken. En die eindeloze tips en tops, dat neemt de hele vlog over. Los nog van dat ongelooflijk ongemakkelijke āpoesjeā van Bonnie naar Bram, ieuw. Misschien dat het verhuizen naar een nieuwe locatie iets vaart gaat geven.
Ze laten niet veel diepgang zien inderdaad.
Lange gesprekken over de meest oninteressante onderwerpenā¦
ja love bonnie maar ik vind vlogs met bram al niet leuk en dat tenenkrommende poesje is echt de kers op de taart
Ben niet altijd fan van Bram, maar vind hem in andermans vlogs altijd veel sympathieker overkomen. Vind hun Griekenland-vlogs wel leuk, lekker relaxed en die diepgang hoeft er ook niet altijd te zijn. Meeste gesprekken op mijn vakanties zijn van hetzelfde niveau
Volgt er iemand Abi Feltham? Ik vind het zo erg voor haar dat ze gediagnosticeerd is met een hersentumor.
Ja echt afschuwelijk! Ik vind haar heel leuk en grappig, zelfs in deze extreem uitdagende omstandigheden.
Er is zoān TikTok influencer die een collectie met Loavies uitgebracht/ontworpen heeft, blijkbaar heeft SheIn een aantal precies dezelfde items sta je toch ook mooi voor lul.
Ontwerp kan toch ook gejat zijn door shein?gebeurd zo vaak.
Ja klopt, dat is ook zo. Maar deze collectie is pas net gelanceerd, daar leek het me nu juist andersom? Is toch ook bekend dat shops als Loavies ook gewoon uit China inkopen.