Dat Charlotte Blitzblum koopziek is weten we inmiddels wel, maar nu koopt ze dus voor aardig wat geld babyspeelgoed voor zichzelf (voor “later”) omdat ze het niet kan laten liggen en zo mooi vindt. Ze heeft geen baby, ook niet een op komst en überhaupt geen relatie. Blijft een aparte meid
Zij is zó bijzonder
En begrijp ik goed dat die gedekte tafel met cocktails en wijntjes voor haar ex is?
Nee dat is H
Ik ben zo blij dat Tanya Burr terugkomt op Youtube!! Aanstaande zondag weer een video
Maar ze is toch soort van weer met H?
Ik scroll heel snel door haar (zeer lange) vlogs
Ze weten geloof ik niet wat ze hebben.
Als ik nog een tip mag geven van een leuke influencer met educatie aspect:
Ze heeft sinds een paar jaar de dodelijke diagnose ALS, en daar maakt ze video’s over. Maar altijd met heel veel humor en relativeringsvermogen. Vind haar echt een leuk mens
Haha daarom ben ik dol op Charlotte, lig altijd in een deuk door haar
Ik heb haar een tijdje gevolgd, wat verschrikkelijk.
Het valt me op dat sanneke altijd zo negatief doet als haar vriend moet werken. Ik snap wel dat onregelmatige roosters niet leuk zijn maar dat gezanik steeds. Ga gewoon wat leuks doen als hij er niet is, een boek lezen of weet ik veel wat.
fixed it for you
klopt
edit: kut ik was niet de enige
HAHAHA
Thanks, kende haar niet! Inspirerend en interessant wat er allemaal (al) bestaat zoals die voice recording dingen.
Op Insta neem ik aan? Daar ben ik nog steeds geblokkeerd zie ik hehe.
Hoe kan Anna zo een strakke buik en lichaam hebben vlak na haar bevalling, waarom is het leven oneerlijk
Omdat elk lichaam anders is.
Genetics
En waarschijnlijk het “ik eet soms zelfs het hoorntje van m’n ijsje op hihi-dieet”.
Ik zit de namenvideo van enzo knol te kijken maar Riven was wel echt 1 vd beste opties wat een namen