Het influencertopic #23

Ja wynter, frost en colt. Zou de winter hun favoriete seizoen zijn?

43 likes

Misschien wilt ze dat hij dezelfde baan heeft als zij.

4 likes

Valt me nog mee dat Bibr geen optie was dan :joy:

60 likes

Colt als in… het wapen? :thinking:

7 likes

Nee als in kout

12 likes

Nee ja ook als in colt is een veulen en ze heten natuurlijk ook Knol.

23 likes

Colt Knol :upside_down_face:

Al sta je met een achternaam als Knol sowieso al 0-1 achter, alles klinkt gewoon gelijk lelijker.

35 likes

nee anna werd op een dag wakker en lustte geen zoet meer!!!

8 likes

En Steel :joy:

3 likes

Ik vind het echt van die artiestennamen voor gasten die in een blackmetalband spelen. Bijzonder.

6 likes

Klinken als namen van personages van Winx Club.

22 likes

Wynter Knol

2 likes

Het valt mij op dat Widya en Paula niet meer zoveel bij elkaar op insta verschijnen na het stoppen met hun online sisterhood. Maar misschien doen ze meer buiten social media…

5 likes

Viel mij ook op ja. Ze hadden het er in hun podcast een tijd geleden over dat de vriendschap even wat anders voelde, ze spraken elkaar niet echt meer zoveel buiten de podcast, maar wilden wel dat het weer zoals voorheen zou voelen. Misschien is dat nog niet helemaal gelukt

4 likes

Aah dat is wel jammer voor ze. Ik heb hun podcast nooit geluisterd. Zie Widya nu veel bij één van de twee van LA Sisters. Maar die zitten beide nu een beetje in de spirituele hoek als ik het zo kan benoemen.

2 likes

Leef altijd zo mee met Jaimy Vanenburg, echt ongelooflijk hoeveel pech je kunt hebben :(. Paar dagen geleden had ze op stories gezet dat de long uitslagen volgens mij niet zoals gehoopt waren en dat ze later, als ze er toe zijn, een update plaatsen. Compleet logisch, maar hoop zo voor ze dat het relatief meevalt.

13 likes

Lois voornamelijk toch in spirituele hoek? Ook qua werk
Amber niet zo dacht ik (niet op insta i.i.g.)

5 likes

Ja klopt die ja! Met die beide bedoelde ik ook Widya en Lois. Maar wist haar naam even niet.

10 likes

Geen stalen ros, maar een steel knol

16 likes

Had Widya voor Paula niet ook een vriendin waarmee ze echt alles samen deed en ineens niets meer? Lijkt bij haar een beetje alles of niets met vriendschappen

8 likes