Ja dit viel mij inderdaad ook op. Lijkt mij ergens best eenzaam en alsof mensen maar 1 kans krijgen. Zou het ook intens vinden om altijd zo volop in 1 persoon te gaan. Beetje afwisseling is ook leuk
Dat weet ik niet maar als dat zo is lijkt me dat best heftig. Paula was zelfs bij haar bevalling…
Viel mij juist laatst op dat ze ook wel vriendinnen heeft buiten Paula. Dus laatste tijd ook meer met anderen afspreekt, zij is vlg mij iemand die normaal full mode op 1 persoon focust
Ja maar je ziet Paula nu eigenlijk niet meer toch?
Ja! Zij heeft zo veel meegemaakt. Ik merk dat ik telkens als ik insta open vooral wil weten of ze al iets gepost heeft.
Nee klopt, vlg mij heel af en toe als Felix ergens moest draaien, dat ze nog wel meeging?
Ik kwam Sharelotte weer tegen op TikTok en ik blijf haar zo fascinerend vinden. Ze is benaderd door een Nigeriaanse man via DM en daar praat ze nu een week mee en ze heeft ook gevideobeld. Ze is natuurlijk weer helemaal smoorverliefd en hij laat haar dingen voelen die geen enkele Nederlandse man haar ooit heeft laten voelen. Ze had al bijna een ticket naar Nigeria gekocht maar toen kwam ze erachter dat je daar een duur visum voor moet regelen terwijl ze verwacht had dat dat allemaal wel wat makkelijker zou zijn want ze heeft immers een Nederlands paspoort. En nu komt hij waarschijnlijk hierheen.
Alle Kees van der Spek-waarschuwingen op haar TikTok buiten beschouwing latende; hoe kun je zo naïef zijn dat je binnen een week helemaal hoteldebotel bent van iemand die je nog nooit fysiek hebt gezien dat je in staat bent om een vliegticket te kopen naar een land wat een oranje en rood reisadvies heeft en ook nog eens twijfels of je dan een eigen slaapplek regelt of dat je meteen bij hem blijft?
Maar ook echt binnen 2 weken? Hoe dan?
Zag het ook. Zou ze het echt menen? Ik dacht eigenlijk dat ze haar volgers op de hak nam …
Ja zij is toch never serieus? Heb haar heel eerlijk nooit serieus genomen inc haar videos haha
Oh ik heb juist altijd het idee dat ze bloedserieus is eigenlijk. Maar misschien begrijp ik geen sarcasme ofzo van haar haha
Jawel ze is serieus
Wat ik dacht is dat ze contact heeft met iemand die verder weg woont en dat ze daar negatieve reacties op kreeg en nu voor de grap ervan maakt dat dat ‘verder weg’ Nigeria is.
Maar heeft zij een stoornis of iets? Want ze komt echt koekerond over.
Hahaha ik zie dit ook elke keer voorbij komen echt hoe naïef is zij. Echt delulu en ze denkt dat ze het allemaal wel weet in reactie op de waarschuwingen die ze krijgt
. Ben benieuwd.
Zij is sws mijn BEC maar ik blijf toch kijken omdat ik niet kan voorstellen dat iemand echt zo is hahah zo vreselijk cringe die filmpjes
Hahaha dit dacht ik vanochtend ook toen ik haar weer tegenkwam op Insta. Vorige week raakte ik in gesprek met een vrouw op het terras die me heeel erg aan haar deed denken maar was haar niet.
Ik zag gisteren mijn nichtje en zij is dus erg fan van JapkeJanneke. Ik probeerde haar uit te leggen waarom ik Jj echt geen voorbeeldfunctie vindt hebben maar daar was ze het helaas niet mee eens. Maar ik keek net weer even op haar instagram en kom op, dit is toch niet gezond? Of kijk ik er nou verkeerd naar omdat ik zelf een eetstoornisverleden heb?
Ik dacht dat je Jip en Janneke bedoelde maar keek net even op haar profiel en zie niks geks? Volgens haar stories loopt ze beste afstanden ook, wat is er precies zorgelijk?
Gaat het dan om dat ze dun is? Want volgens mij - voor zover ik zie - deelt zij helemaal geen problematisch eetgedrag op haar instagram.
Wat vind je er zelf mis mee? Ik zie iemand die is gaan hiken in de natuur en een bord post van voedsel met poedersuiker erop. Geen rare dingen toch?