Het influencertopic #23

Ja misschien maak ik het zelf een probleem. Maar zij heeft regelmatig gedeeld dat ze een eetstoornis heeft (gehad) en daar nu van af is. Ze post elke dag alle taart en pizza die ze eet maar ziet er, in mijn ogen, te dun uit. Nou ja, ik weet niet.
Ik denk dat het bij mij ligt hoor. Dit triggert (of triggerd) mijn es denk ik gewoon. Daarom volg ik haar niet meer en ik ben dan heel bang dat mijn nichtje ook een es gaat krijgen als ze JJ volgt. Terwijl dat natuurlijk niet zo een twee drie gaat gebeuren. Lang verhaal, maar bedankt voor jullie reacties. Ik moet hier niet mezelf bij betrekken en emotioneel worden, want dat is echt niet nodig.

14 likes

En moest even lachen om Jip en Janneke :joy:

7 likes

Maar ze heeft best een normaal figuur voor iemand die marathons loopt? Die pro’s zijn ook vel over been, en die man van Annemerel bijvoorbeeld ook.

Zou er zelf absoluut niet zo dun uit willen zien, maar aangezien ze die afstanden volhoudt zal ze heus wel gezond zijn.

5 likes

Ik heb juist het idee dát ze al die dingen kan eten omdat ze zoveel sport en al die lange duurlopen doet.

4 likes

HI-LA-RISCH verhaal ook over dat videobellen :neutral_face:

Edit: ze heeft een beetje dezelfde theatrale maniertjes als Masha

5 likes

Ik dacht borderline. Ik geloof dat ze dat eens gezegd heeft (lang lang geleden voordat ze zo populair werd). Óf alle symptomen zijn gewoon optelsommen en vallen onder borderline-achtste acties dat ik dit zelf maar bedenk nu. Maar ik krijg hier borderline kriebels van.

4 likes

Ze heeft wel regelmatig op een EHBO-post gelegen tijdens het rennen van die marathons. Ik weet overigens niet waarvoor, weet niet of ze dat ooit heeft gedeeld.

7 likes

Nee dit heeft ze wel eens gezegd maar ze zegt nu geloof ik ook wel eens dat ze het niet meer heeft.

5 likes

Ook zo’n uitspraak dat ze er van hersteld is wat mij doet geloven dat ze dat niet is haha.

5 likes

Ik snap je wel. Kan het ook niet goed onder woorden brengen. Ik ben gestopt met volgen toen ze moeite had met dikker worden toen ze zwanger was omdat ik dat destijds ook triggering vond. Hoop dat het goed met haar gaat iig :smiling_face:`

Zijn haar comments op insta nog steeds voornamelijk van mannen die vinden dat ze er goed uit ziet?

7 likes

Hier hetzelfde. Ik ben totaal niet sportief, maar volgens mij heeft ze wel eens aangegeven te willen/moeten aankomen, maar met die afstanden en de hoeveelheid die ze loopt, wordt dat lastig denk ik.

1 like

En ja, veel mannen nog steeds. Voornamelijk zelfs, haha.

2 likes

Nouja dat dus idd hahah

4 likes

Haha ik vond dat filmpje zo gek. Telkens heel hard lachen en dan uit het niets weer een heel serieus gezicht. Haar filmpjes komen echt vaak voorbij op mn tiktok en ik blijf haar fascinerend vinden. Nu ook met de persoon die ze leuk vindt… mensen die haar waarschuwen lacht ze voor mn gevoel uit en alle gevaren wuift ze weg

7 likes

Haar focus op zwarte mannen vind ik ook iets naars en fetisj achtigs hebben

23 likes

Jaa vond ik ook. Zelfde maniertjes als Mascha

5 likes

Na haar zwangerschap heeft ze een enorme terugval gehad, toen is ze weer enigszins beter geworden en heeft ze de marathon van Tokio gelopen. Maar ik heb het idee dat ze nu weer dunner is geworden. Ze heeft wel veel stress met het zoeken naar een nieuwe woning in Zwolle wat maar niet lukt. Misschien heeft dat ermee te maken.

5 likes

Borderline kriebels? Doe even normaal zeg

15 likes

Borderline kriebels, het Facebook alternatief voor een universitaire studie.

11 likes

Waarom? Ik krijg hier de kriebels van.

Edit: Ik zie nu dat er borderline kriebels staat. :smiling_face_with_tear:

5 likes