Het influencertopic #23

Ik begrijp niet zo goed wat je zegt met je edit. Je snapt nu wel waarom het niet oke is om zoiets te zeggen? Lekker stigmatiseren :+1:

7 likes

Oke :slight_smile:

6 likes

Je zou denken dat het met een koophuis in Haarlem nog te doen moet zijn om iets in Zwolle te kopen. Maar kan me voorstellen dat het veel tijd kost om telkens heen en weer te gaan voor bezichtigingen.

4 likes

Kende die Sharelotte niet maar indd, hoe dan. Zij zit ook in het hoekje spiri/universum/Angst met hoofdletter. :joy: Dit soort mensen zijn vaak zo wanhopig bezig met luisteren naar hun gevoel/overal diepere betekenis achter te zoeken dat ze hun gezond verstand vergeten, wat dat betreft vind ik het wel typisch dat zij dit ziet als iets heel goeds en bijzonders.

7 likes

Ik dacht dat hiermee Charlotte blitzbum (of hoe je dat schrijft bedoeld werd), maar OMG deze meid en het bord voor haar kop…

11 likes

Heh ik snap het niet? Ze heeft toch niet iets heel geks geplaatst recentelijk, of bedoel je situatie met H?

3 likes

Nou beide Charlotte’s zijn natuurlijk heel bijzondere types, dus snap wel dat je je even afvraagt over welke van de twee het gaat.

7 likes

Dit is blijkbaar een andere Charlotte, en die plaatst dus wel echt gekke dingen.

3 likes

Zit wel te wachten op de parodie van Pieter Valley van Sharelotte :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar kan eigenlijk niet geloven dat zij niet zelf al de parodie is

14 likes

Er is al een parodie :joy:

11 likes

Ja met die lippenstift :joy: vond ik ook heel grappig!

4 likes

Ik kan echt nietttt tegen die vrouw, echt mijn BEC. Die lippenstift en volgens mij kan ze haar lippen niet eens op elkaar doen. Ik weet ook niet of mensen haar ‘serieus’ volgen omdat ze haar leuk vinden of omdat het zo cringe is.

13 likes

Ik heb die persiflage van Pieter Valley eens gezien, toen niet wetende wie hij na deed. Maar nu ik die share.lotte zie, herken ik het direct.
Ik kende haar nog niet maar ik heb echt vol verbazing gekeken.

8 likes

Welke video van Pieter Valley was dat?

12 likes
20 likes

Omg ik wist niet wie dit was, maar heb haar even opgezocht en zie wel eens filmpjes van haar langskomen. Maar even, zij is toch niet helemaal lekker???

13 likes

Zij heeft toch ook al vaker filmpjes gemaakt waarin ze helemaal leip is over zwarte mannen? Echt als een fetish zeg maar, dus niet gewoon een voorkeurstype man ofzo. Ik kan me zoiets herinneren… Volgens mij werd het ook hier besproken toen. Heel raar wijf.

5 likes

Ik vind haar echt heerlijk om te volgen. Deze meid is zo desperate op zoek naar liefde, echt makkelijkste prooi ooit. ik kijk de video’s waarin ze is genaaid door die Yahoo boy echt met smacht tegemoet

Als ik haar zie dan denk ik ‘je hebt het zelf nog allemaal best goed op een rijtje’

10 likes

En omdat mensen haar nu waarschuwen voor Nigeriaanse scam noemt ze haar volgers xenofoob :sweat_smile:

23 likes

Ik had nog nooit van haar gehoord maar moest na alle reacties hier toch even met eigen ogen zien. Aan zelfvertrouwen duidelijk geen gebrek en dat vind ik een mooi ding. Maar verder… het is gewoon pijnlijk ongemakkelijk allemaal, kon bijna niet stoppen met kijken. Net als bij een auto-ongeluk: je wilt niet kijken en een ramptoerist zijn, maar je bent het toch.

16 likes