Het influencertopic #23

Dit heb ik met Charlotte Blitsdinges

6 likes

Is het echt geen parodie?

2 likes

Oh nee, in een van die filmpjes zegt ze iets van ‘hij kan niet weten hoe hij precies weet wat te zeggen.’ denk dat gasten op het internet precies weten wat ze moeten zeggen.

12 likes

Sommige mensen moeten echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Wat gĂȘnant dit.

24 likes

Snap ook niet waarom zij zo theatraal praat de hele tijd, kost toch vrij veel energie

13 likes

Ja en precies weten wie ze uit moeten kiezen hahah ze komt zo wanhopig over en vind elke week wel weer een andere man leuk. Het lijkt er op dat als een man haar maar een beetje aandacht geeft ze gelijk helemaal ondersteboven is. In echt de meest random situaties. En ze vind zichzelf volgens mij helemaal girlboss want ze bepaald zelf etc en vind zichzelf ook lekker en knap enzo, maar eigenlijk denk ik dan meid hoezo kan je niet zonder vent dan. Ze is 33 ofzo maar gedraagt zich echt 16.

11 likes

Omg ik heb dit nu ook gezien, wat erg! (Ben wel benieuwd naar het vervolg). Blitzblum is hier niks bij hoor, die is alleen koopziek :sweat_smile:

4 likes

Ik vind het vooral triest dat ze ondertussen wel gewoon moeder is en dus niet alleen zichzelf hiermee heeft. Nog los van jezelf op deze manier op het internet plempen, vreemde mannen in het buitenland willen opzoeken na één week videobellen
 heftig wel.

4 likes

Ik word echt ongemakkelijk van dat stomme gelach van haar. Ik vind haar echt een beetje eng. En tja hoe kan je zo naĂŻef zijn dat het niet eens in je opkomt dat deze man misschien wel geen oprechte bedoelingen heeft

4 likes

leave blitzblum alone!!!

4 likes

Heeft deze vrouw zich voortgeplant?:smiling_face_with_tear:

19 likes

Ik kan echt maar 10 seconden naar haar tiktok kijken, vreselijk. Komt gewoon niks zinnigs uit en hoe ze praat I can’t

5 likes

2 keer.

En 5 weken geleden was ze nog helemaal klaar met mannen:

5 likes

Het gaat niet over Blitzblum :sweat_smile:

4 likes

:frowning:

3 likes

Ja maar alle andere berichten gaan over Sharelotte

2 likes

Positief punt over ShareLotte; ze brengt haar kiddies niet in beeld. :+1:

31 likes

Zeker en ze noemt de namen ook niet enzo, wat betreft haar kinderen en privacy daarvan doet ze heel goed

5 likes

Bestaan ze wel dan? Echt een unicum dan

9 likes

Aaah wat jammer, waarom?

7 likes