Haha ja snap ik maar zie er echt nog geen 3000?
Edit: oma heeft geen tiktok dus daar is ze misschien groter
Edit: oma heeft geen tiktok dus daar is ze misschien groter
Haha ja er valt heel veel op aan te merken maar dit lijkt mij ook prima toch
Op TT heeft ze inderdaad 31k volgers
31k volgers die dit allemaal op dagelijkse basis kunnen verdragen?
Ja ze is vooral actief op tiktok
@Nude dat hij wat jonger is bevestigt voor mij alleen nog maar meer dat het waarschijnlijk zo’n yahoo boy is maad misschien is dat onterecht
Sorry hoor echt een lange meelezer hier en post hier nooit maar EINDELIJK gaat het een x over Share-lotte. Ik denk niet dat zij een slecht mens is maar my god ze is wel heel delulu. Ik ben echt geïntrigeerd door haar. Ik bedoel maar, ze kent deze guy 2 (!) weken en gelijk al zo intens en alsof ze een hele openbaring heeft. Daarnaast worden mensen in de comments die advies / hun mening geven gelijk bestempeld als hater. En ik krijg ook een naar gevoel van die focus/fetish van haar op zwarte mannen.
Dit is zo problematisch en bevestigt al helemaal dat ze zoveel nadruk legt op het feit dat hij zwart is. Ze heeft haar mond vol over ‘xenofobie’ en ‘iedereen is gelijk’, maar ondertussen behandelt ze zwarte mannen als alles behalve gelijkwaardig.
Zo jammer dat je niet vooruit kunt kijken hoe dit afloopt.
Ik denk dat Cheese from the bacon in z’n handjes klapt als hij deze video’s ziet
Ze geloven het zelf ook dat ze vol zitten
Of met zijn ogen rolt.
Ja dat sowieso, maar het is voor hem wel weer een aflevering =
Ja precies, krijg er helemaal de kriebels van…
Ik ben ook echt gefascineerd over hoe vol ze van zichzelf is. Ik vind het alleen maar goed als vrouwen zelfverzekerd zijn en zichzelf knap, leuk, sterk etc. vinden maar zij schiet er wel een beetje in door. Kan dat dan ook heel slecht rijmen met dat ze zo snel valt voor gladde internet praatjes van een soort Yahoo boy?
Vaak hoe harder je het schreeuwt, hoe minder ervan waar is. Als je echt zelfverzekerd bent hoef je echt niet elke keer weer te benoemen hoe geweldig je bent
Ja ik heb ook het idee dat ze eerder zichzelf ervan probeert te overtuigen door het hard te roepen dan dat ze het echt is.
Ik ken haar verder niet maar zag vandaag voor het eerst haar insta en dit was het eerste wat ik dacht, dat ze vooral zichzelf probeert te overtuigen en vond het best sneu. Ze lijkt een volwassen vrouw die niet dom is, maar toch kreeg ik het gevoel dat zij vooral tegen zichzelf beschermd zou moeten worden
Ik kan haar echt niet uitstaan haha, jeetje wat irriteert ze me pff. Ik dacht oprecht dat het een parodie was? Ook de ‘kunstwerken’ (“merch”) die ze verkoopt/verkocht? Dat moet toch een grapje zijn? Toch? TOCH?
Brb, ik zie een carrièrekans voor mijzelf dus even snel een nieuwe insta aanmaken
Hoop voor haar (en voor haar kind) dat ze zich niet laat scammen door die gast.