Wat vreselijk
Ze heeft nu een story, blijkbaar sturen mensen ZIJN vrienden op insta berichten dat hij een scammer is… vind ik dan ook wel echt een bijzonder fenomeen en vrij ver gaan…
Oh dat gaat idd wel heel ver.
Zag ook die vrouw die op elke TikTok van hem een hartje stuurde idd maar die helemaal een bericht gaan sturen enzo gaat wel erg ver hahahah zo invested ben ik nou ook weer niet
Oprechte vraag, wie koopt dat boek
Dit is toch niet serieus? Een kind van 10 kan nog begrijpen dat je hier geen geld voor kan vragen
Vrienden
Woordwn met een I zijn niet Tien haar sterkste kant toch
(Zo irritant dat ik niet meer weet welk woord ze nou verkeerd gebruikte, maar was wel iets met I als ik het goed onthouden heb)
Incest
Inteelt?
Was het niet dat ze inteelt zei ipv import? Dat zij import is omdat ze van buiten Groningen komt, maar in plaats daarvan zei dat ze inteelt was?
Ja dat was het volgens mij idd.
Ik zag dat iemand ook onder die tiktok van Sharelotte reageerde, over een meid die constant hartjes etc comment onder de tiktoks van die man. Of ze misschien even contact met haar moet opnemen/dat zij wellicht ook gescamt wordt. Reageert ze boos dat mensen moeten stoppen met “de haterij” girllll als zoveel mensen het zeggen, ga je toch wel nadenken. Heb t vooral te doen met haar kind, zij roept dit toch helemaal over haarzelf af
Zij zegt nu heel overtuigend dat hij naar NL komt omdat zij niet daarheen kan vanwege een visum, maar hij kan ook echt niet makkelijk deze kant op komen. Dus ik denk dat het geen heel lang leven heeft.
Ze noemt hem nu ook al ‘mijn vriend’ in haar insta story
Echt delulu die vrouw
Ik vind haar bizar naief? Maar waarom kan zij geen visum aanvragen, als NL toch makkelijker dan andersom lijkt me.
Gelukkig heeft NL een mega soepel migrantenbeleid dus eitje toch🤣
Klinkt als 90 day fiance