Het influencertopic #23

Denk dat de alle goedbedoelde berichten aan dovemansoren gericht zijn…
En maybe it works out en is de cirkel weer rond! En zitten hier de zure kantoortrutten! :crazy_face:

3 likes

Oké wie geeft hem dan een bewijs van sufficient funds, bezoekadres en al het andere wat nodig is bij zijn visumaanvraag voor Nederland. Omgekeerd is dat visum echt zo geregeld dus van Nederland naar Nigeria, maar als hij hier echt naartoe wil komen dan is dat echt niet zo makkelijk ook al is het maar voor een vakantie. En dit is sowieso alleen relevant als het geen scam is.

2 likes

Had volgensmij iets te maken met malaria, vaccinaties/medicijnen en chronisch ziek zijn en te veel risico’s. Dus ging geloof ik niet persé om het visum maar om de rest eromheen.

7 likes

Is sharelotte niet gewoon enorm aan het ‘rage baiten’?

12 likes

Kan iemand van het forum zich opofferen om dit te luisteren en samen te vatten voor ons? :innocent: Ik kan hier echt geen 51 minuten naar luisteren :sweat_smile:

12 likes

Hier kan toch niemand naar luisteren :cry:

15 likes

Ja dat zeg ik! Gaat nooit lukken dus.

2 likes

Ik heb de 2 minuten nog niet eens gehaald sorry

6 likes

Wow haar mond kan wel dicht

27 likes

Sorry 51 minuten gaat me te ver haha maar lovestory van 51 minuten over een man die je net twee weken “kent” en nog nooit hebt gezien. Oké. Misschien kan ik me deze week ergens als ik thuiswerk ertoe zetten het te luisteren haha

En waarom moet Nigeriaanse man ook erbij genoemd worden

11 likes

Ahhh, Crusti_Croc was me net voor! Nou ja, ik laat het gewoon staan.

Gedaan! De samenvatting: love story, online haat, veel videobellen. Hij heeft een succesvol bedrijf, maar zijn geld is in euro’s weinig waard en dat zorgt voor ongelijkwaardigheid en dat is lastig. Hij komt uit een cultuur waarin het gebruikelijk is dat de vrouw kookt. Toen hij zei dat hij haar zou helpen in de keuken als ze ziek zou zijn, was ze daar heel verontwaardigd over en was er ruzie, maar nu snapt ze dat dat gezien het cultuurverschil juist heel liefdevol is. Dat haar ex-partner een vrouw is, is voor hem geen issue, althans hij zei er niets over en dat heeft ze ook wel eens anders meegemaakt met mannen uit deze cultuur.

Het plan is dat hij deze kant op komt, maar daarvoor moet hij eerst een paspoort aanvragen en dat duurt lang, al kun je daar wel geld geven aan iemand en dan gaat het sneller. Zij vindt het allemaal wel ingewikkeld gezien de financiële ongelijkwaardigheid en omdat ze eigenlijk geen lange-afstands-relatie wil. Ook dat ze dan meteen zouden moeten samen wonen als hij hier komt, wil ze niet. Maar zijn plan is dat hij dan bij haar is als ze de kinderen niet heeft en ergens anders als ze de kinderen wel heeft.

Hij wil haar bloemen sturen, dus zij heeft bij de lokale bloemist geregeld dat dat kan en hij doet daar heel veel moeite voor, want het geld sturen is nogal ingewikkeld. Verder is het superstom en racistisch dat haar bank ING helemaal niet toestaat dat zij geld naar Nigeria stuurt (ze vertelde niet waar dat voor nodig zou zijn, mogelijk voor het paspoortverhaal).

73 likes

Oh god daar ga je al met geld overmaken :woman_facepalming:t2:

21 likes

Deze informatie klopt überhaupt al niet. Bron: Ik die al meer dan een jaar wacht op mijn nieuwe paspoort. Ze hebben een enorm tekort aan die boekjes en zijn ook overgeschakeld naar een nieuw systeem.

Edit: Mijn zus probeerde het in Nigeria zelf maar heeft daarvoor 6 maanden van tevoren al een afspraak moeten maken. En die heeft hem toen met heel veel stress via de snelle route uiteindelijk op de dag van haar terugvlucht gekregen. Als je geen eigen mannetje daar hebt dan is dat gewoon niet haalbaar.

21 likes

En ze hebben elkaar ontmoet doordat ze een TikTok filmpje keek van een witte man die een glow up had gehad nadat hij met een zwarte vrouw was en toen vroeg zij in de comments of een zwarte man haar ook zo een glow up kon geven. Toen kreeg ze veel dms van mannen die dat wel wilden maar die waren niet serieus en deze man wel.

46 likes

hahaha neeeeee :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

16 likes

Ik snap dat zij daar vanuit gaat inderdaad maar hij zou het wel moeten weten. Je mag je nu omdat het zo’n groot probleem is namelijk reizen met een verlopen paspoort. En het is ook niet iets wat recent speelt of zo. Dus als hij serieus aan het kijken was naar een paspoort dan wist hij dat hij onzin vertelde. Die 6 maanden waren namelijk al met de persoon die altijd onze paspoorten regelt en hij gaf zelfs aan dat 6 maanden potentieel te kortdag was. Dus 1 maand of 3 maanden is al helemaal onrealistisch.

13 likes

Jaaa, maar hij dus ook naar haar met die bloemen. Dus het komt echt wel van twee kanten hoor! :upside_down_face:

11 likes

Ja of hij zoekt iemand die zo gek is om garant te staan voor zijn visum in NL en dat als ie hier dan is hij haar keihard dumpt en lekker hier blijft zitten.

9 likes

Zou me niks verbazen als zij straks garant staat.

8 likes

Exact

8 likes