Nee omdat dat via de bank niet kan. Ze heeft het dus wel geprobeerd
Nee want ING is racistisch!
Itās getting worse and worse
Ik hoop dat er snel meer updates komen
Sommige mensen moeten echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Stiekeme hoop dat dit een soort āadverentieā isā¦
Edit: als in dus educatie dat je voorzichtig moet zijn met online only vriendschappen en geld overmaken. Net zoals ouderen niwt op alle links moeten klikken van mails van zogenaamd hun bank
Ik kom op tiktok soms filmpjes tegen van kenneth taylor (de nieuwe vriend van jade anna) maar die is ook niet the sharpest tool in the box volgens mij.
Hahahah dit ook, wat een heerlijk verhaal
Gelukkig kun je dan altijd nog voetballer worden
Jemig die vrouw is echt niet goed. Stiekem heerlijk om dit te volgen maar dit gaat natuurlijk zo verkeerd. Ik hoop maar dat het geen grote gevolgen gaat hebben voor haar en haar kind(eren?)
Ik heb snel last van plaatsvervangende schaamte en ga echt heel lekker op de Insta stories van Merelvoncarlsburg. Blijkbaar hadden ze een themafeestje vanwege de verjaardag van haar vriend en ik ga gewoon echt stuk om de filmpjes.
Dit, maar dan keer tien, hoe iedereen in de camera kijkt en zo ālekker crazyā doet:
Volg je haar, of heeft ze vanwege de extra aandacht nu haar account op prive?
Account was altijd prive geloof ik, maar je wordt gewoon geaccepteerd als nieuwe volgeling.
Oh wat erg dit⦠en wat verdrietig dat hier ook nog kinderen bij betrokken zijn.
Ik zie op Instagram dat Esmee van Kampen (actrice, maar ook influencer gezien alle spon) dus enorm is afgevallen. Veel mensen reageren onder haar posts hierop met wat haar geheim is etc, maar overal reageert ze dan heel onaardig op. Ik snap dat dit benoemen/vragen misschien vermoeiend is, maar bij haar is het ook wel echt een enorm verschil en omdat ze er zo mysterieus over doet, wakkert ze de nieuwsgierigheid alleen maar aan.
Sowieso is zij in de afgelopen 4/5 jaar echt onwijs veranderd qua uiterlijk. Heb het idee dat ze nogal zoekende is. In haar bio staat ook energie- en lichtwerker, astrologiestudent en ze biedt āinnerlijke reizenā aan.
Het is toch gewoon kut om daar steeds naar gevraagd te worden. Staat voor mij gelijk aan of er al snel een baby komt. Irritante vragen die gewoon niet gesteld moeten worden.
Waarom is dat kut, je kan toch gewoon zeggen āik ben gezonder gaan eten/meer gaan sportem/ etcā. Ik vind het vrij logisch dat als je jezelf zo etaleert op internet en je valt enorm veel af, dat mensen zich afvragen hoe je dat hebt gedaan. Kun je dan heel moeilijk over gaan doen maar je kunt ook gewoon antwoord geven?
Maar wat schiet je er mee op als jij weet hoe zij is afgevallen? Zoveel mensen zoveel wensen. Wat voor de een werkt werkt voor een ander niet. En mocht ze het vertellen dat ze bijv door meer sporten is afgevallen wordt ze dan überhaupt geloofd of wordt het op ozempic gegooid.
Als ze niks zegt wordt het blijkbaar op Ozempic gegooid