Waarschijnlijk wel ja.
Ja of je kunt gewoon zien dat iemand is afgevallen en doorgaan met je leven zonder er vragen over te stellen of opmerkingen over te maken.
Dat zou je denken⊠maar toch heeft Cynthia een goed verdienmodel ontwikkeld rondom haar manier van afvallen. Men denkt er kennelijk wat mee op te schieten
Nou dat idd! Los van het hele leef en laten leven, weet je ook gewoon niet waarom iemand afgevallen is, voor hetzelfde geld wil diegene helemaal niet afvallen.
Als je ziet bij Shirley die is de laatste tijd ook veel afgevallen en die geeft ook aan dat ze de vragen helemaal kut vindt omdat het op niet goede manier gegaan is en komt door de behandelingen in het zkh. En dan komen mensen helemaal happy de peppie doen dat ze zo veel afgevallen is en dat haar zo goed staat.
Ik ging toch nog proberen te luisteren maar dat gesmak en geslik tussendoor kan ik niet aan hahah dus ik ben na 5 minuten alsnog afgehaakt
Ik kan, wat 20 jaar later?, nog steeds niet anders denken dan âdie dikke uit de plusreclameâ. Zo werd ze echt heel lang genoemd in de media.
Het is gewoon een kutvraag en het antwoord is ook nooit goed want je antwoord wordt altijd tegen de meetlat van âgoed afvallenâ gehouden. Nog los van alle ideeĂ«n over je vorige gewicht die in al die vragen zitten. Als je echt wilt weten hoe iemand afvalt zijn er niet zoveel smaken en stiekem weten we dat allemaal. Minder eten Ăłf meer bewegen zodat minder binnenkrijgt dan je verbruikt eventueel met behulp van een mentaal hulpmiddel, medicatie, operatie Ăłf als gevolg van ziekte.
Stel je daarnaast ook eens voor dat jij gewoon doodnormale posts post en iedereen daaronder los blijft gaan met HOE BEN JE AFGEVALLE?!?!?!
Ja dit. Je valt af door minder kcal binnen te krijgen dan je verbrandt. Op welke manier dan ook. Waarom willen mensen daar steeds het geheim van weten?
Omdat ze graag veroordelen dat je voor de âmakkelijke wegâ hebt gekozen (ozempic of maagverkleining) of omdat ze je graag willen nadoen met hetzelfde dieet. Tenminste dat denk ik.
Ja dat veroordelen is zo dom. Iedereen wil toch voor de makkelijke weg gaan? Mensen zijn gewoon bitter dat zij niet voor die makkelijke weg kunnen kiezen.
Ja maar echt! Ik denk dat echt 90% van de mensen voor Ozempic zou kiezen als het makkelijk verkrijgbaar was en dat ze gewoon strontjaloers zijn als mensen het wel hebben kunnen gebruiken.
Ja dit, en het laat ook zien hoeveel mensen zichzelf laten lijden en van alles opleggen qua restricties om maar dun te zijn. En iedereen die dat ook wil zijn moet dat dan ook maar ondervinden blijkbaar
Ik dacht eerst dat ze sketches maakte (omdat ik haar als actrice ook altijd wel grappig vond) maar ze is dus onironisch een âhallo jij mooie zielâ iemand.
Sinds wanneer is een maagverkleining âde makkelijke wegâ?
Het is een behoorlijke operatie, tegenwoordig via een kijkoperatie-methode, maar dan nog?
Omdat overgewicht in de ogen van velen al een teken van zwakte is (je kunt je niet beheersen) en het je dan blijkbaar ook niet lukt om het op te lossen met sporten en je te leren beheersen qua eten. Een luie oplossing voor luie mensen.
Het wordt op social media wel door veel mensen zo gezien er wordt best denigrerend over gedaan alsof het vanzelf gaat allemaal door die operatie.
Wat @itakepictures ook zegt idd
Van ozempic wordt je toch misselijk waardoor je minder gaat eten?
Lijkt me persoonlijk echt de hel om je de hele dag misselijk te voelen. Dan maar dik.
Wat ik opvallender vind is dat ze op mij over komt/kwam als een nuchtere meid. Maar ze is nu helemaaal zoân zwevend type geworden aan haar insta te zien.
Verder zonder oordeel is het wel in korte tijd gegaan, lijkt wel of ze in 3 maanden tijd een heel ander persoon is. Dan krijg je eerder kans op vragen, misschien ook die combi dat dit mensen intrigeert die dat ook allemaal nastreven.
Ik weet verder niks van Ozempic, alleen dat ik er veel over hoor in combi met afvallen, is het een soort illegaal spul, hormoonsupplement of drugs achtig? Zo klinkt het haast. (zoals anabolen)
Het is volgens mij een medicijn voor mensen met diabetes. Hoe het werkt precies geen idee maar ik denk minder eetlust dus minder eten dus afvallen ofzo