Awkward
Omg maar echt. Mijn tante (met overgewicht) had kanker (ongeneselijk) en viel daardoor heel veel af. Er waren zoveel mensen die haar complimenten gaven over haar uiterlijk en haar om tips vroegen enzo. Echt zo vreselijk. Ze vond dat ook heel moeilijk, omdat ze dus echt zoiets had van, al die jaren vonden deze mensen mij dus lelijk/dik en nu ik doodziek ben vinden ze mij er mooi uit zien.
Ik geniet van Titia’s nieuwe kasten brainstorm / opruim stories op insta. Ik zie ook altijd in elk leeg hoekje een plek voor een nieuwe kast
HUH? Kijk ik naar dezelfde persoon op haar feed? Wow. En dan bedoel ik niet alleen het gewichtsverlies maar ook al die verschillende gezichten steeds
Wat ziet Thijs Boermans er slecht uit in de Open Kaart van gisteren. Vind hem ook gek overkomen, weet niet wat het is. Ligt het aan mij?
Vond dat hij hele onlogische zinnen maakte.
Waarom denk je dat het hoofdje van een baby nog niet helemaal dicht is bij de geboorte…
Haha laat je niet zo kennen joh
Sure
Claire Marshall heeft een nieuwe video geplaatst! Na 4 jaar. Voor wie haar nog kent:
Anders ook wel fijn om te zien, mooie beelden en ik vind haar stem fijn om naar te luisteren.
Ja!
Het is zover. De relatie (share.lotte) is uit hij bleek toch met meerdere vrouwen te dm’en en praten
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier
Goh die had niemand aan zien komen
Ik heb nog nooit zo hard gecringed om een vrouw denk ik.
Ik vind het bijna knap van die man. Waar haal je de tijd en energie vandaan joh.
Echt he… uren video bellen ook tijdens werk… zouden klanten dat ook allemaal mee krijgen? Dit is dame A, dit dame B?
Je verwacht het niet he
Oh dit is de break up al???