Het influencertopic #23

Hahahahha ik pies in m’n broek

6 likes

Daar gaat zn visum

5 likes

Denk dat we toch nog heeeeel veel berichtjes over hem krijgen hoor! Misschien ook nog iets van iedereen verdiend een tweede kans

8 likes

huh en ze poste minder dan 24 uur geleden nog iets over dat ze zooo hoteldebotel was en dat hij uren met haar liep te facetimen onder werktijd

8 likes

Ik vind het zo jammer. Ik had echt langer van deze shitshow willen genieten

11 likes

Nou wss ís dit zn werk :sweat_smile:. Tuurlijk DM’t hij met meerdere vrouwen, je zet meerdere lijntjes uit tot iemand hapt.

Hij heeft gewoon pech dat hij nu iemand heeft benaderd met een following en die ALLES hierover online deelt. Anders was het hem dus wel gewoon gelukt.

Ik ken toevallig iemand die dit ook heeft gehad, zoiets is echt een long term investment. Hij betaalde alles voor haar, zij kwam naar NL, ze trouwden, na 5 jaar ned paspoort en de dag (letterlijk de dag!) nadat ze die kreeg peerde ze hem :grimacing:

34 likes

Hahahaa ja dit was ook t laatste dat ik had gezien van haar. Want hij belde zelfs als hij met klanten was en daar ging ze dan ook nog mee praten en hij zei dan dat ze er sexy uitzagen met hun nieuwe kapsel maar zij vond dat echt totaaaaaal geen probleem.

Ben benieuwd of ze nu ook gaat toegeven dat al die waarschuwingen misschien toch geen haat en racistisch waren zoals ze de hele tijd zei. Maar dat zal wel niet.

Ook echt: al die prachtige momenten! Vrouw je hebt hem net een maand via de telefoon gesproken ofzo doe even rustig.
Nouja vervelen voor haar maar zag je dit echt echt echt niet aankomen denk ik dan?

5 likes

Ah jammer dat het alweer voorbij is, had m’n vriend hierover verteld, zal hem straks even updaten :joy:

5 likes

Thijs Boermans fangirl hier!!! Hahah nee, maar als ik het goed heb onthouden hij heeft ADHD waardoor hij soms van de hak op de tak zinnen vormt

3 likes

Ze zegt dat xenofobische reacties nog steeds niet getolereerd worden… Dus de delulu is zeker nog aanwezig.

Ik had niet verwacht dat ze er zo hard een punt achter zou zetten. Ik denk dat ze zo weer met hem verdergaat :joy:

6 likes

Heeft die Nigeriaanse ‘liefde’ van Share Lotte zn profielfoto nou veranderd in een foto van haar of was dit al zo? :smiling_face_with_tear:

5 likes

Nee heeft hij veranderd. Het verhaal is vast nog niet voorbij…

10 likes

Ben benieuwd naar de TikTok waarin dit echt bewijst dat hij serieus is met haar hoor!! Hij verandert zelfs z’n profielfoto!

Zie hem ook opeens onder allemaal reacties reageren op haar laatste TikTok

Oh en ze zegt ook dat dat z’n favoriete foto van haar is en hij op een missie is om haar terug te winnen :joy:
Wat een soap

5 likes

Oh wat erg. Ik hoop ook niet dat ze via camera intiem is geweest met hem, zie het al helemaal voor me dat hij gaat chanteren

9 likes

Nee wordt ook vaak in de comments gezegd

2 likes

Volgt iemand hier thestylevisitor? Zij heeft zo’n rare zwaai gemaakt van 100% mode naar money mindset/MLM. Ik heb haar naar ontvolgd want echt absoluut niet geïnteresseerd in die onzin. Net nog even gekeken want toch nieuwsgierig, ze kreeg echt bakken met negatieve comments. Maar nu heeft ze alle comments verwijderd en de MLM posts naar een apart account verplaatst, wel nog met een highlight die helemaal gaat over haar ‘stay at home mom’ business model, en uiteraard kun je bij haar een cursus volgen. Vind het heel kwalijk want ze richt ze echt op alleenstaande moeders, bah.

5 likes

Hij volgt haar geloof ik niet meer, maar profielfoto is inderdaad anders

4 likes

Hij reageert ook op haar met I love you en dat hij haar terug gaat krijgen enzo :joy::joy::joy:

3 likes

Waarschijnlijk valt ze daar weer voor 🥹

5 likes

24 minuten geleden zegt ze ook dat ze er nog niet over uit is. :joy:

10 likes