Misschien moet je haar vooral uitleggen dat je niet op basis van precies niks dit soort dingen kan roepen. Huidkanker bestaat daar niet is natuurlijk onzin.
juist door zulke misinformatie ook vaak, ik ken een meisje uit kameroen en zij vertelde me dat ze vroeger als enige kind in de klas geen zonnebrand kreeg op schoolreisjes omdat zij het ātoch niet nodig hadā. super kwalijk en risicovol. maar laura bedankt voor de info schat!!!
Idk jij gebruikt het niet toch dus ik geloof mezelf meer
Nou dit. Niet bedoelt als āhow can I make this about meā post, maar ik heb dik 10 jaar een eetstoornis gehad en als ik weer eens een shitload was afgevallen kreeg ik zoveel complimenten, vragen als āwat is je geheimā. Ik was veel slanker dan ik nu ben en mega ongezond bezig, mijzelf echt kapot aan het maken. Kan er zo boos om worden dat mensen afvallen altijd maar als iets positiefs zien.
Ik dacht altijd dat zwarte huid = meer melanine en dus minder kans op zonschade en witte huid = vice versa, maar ik zit nu te Googlen en dat lijkt ook achterhaald. Dan slaat het inderdaad helemaal nergens op.
Ja en ze had haar vriend gemanifesteerd ofzo
ik word ZO agressief van dat geslurp en gesmak van Bram
. Hij āzuigtā zijn eten altijd naar binnen en koffie wordt ook met zoveel kracht naar binnen geslurpt, hoezo snapt hij niet dat dat niet per se nice is om aan te horen??
edit: echt 1 minuut later krijgt hij hier een kijkersvraag over hahah
Ik hoorde Bonnie laatst ook zeggen: āIk zat even te kijken of je jezelf aan het filmen was, want je slurpte je koffie op. En dat doe je anders nooit, behalve als je jezelf filmtā.
Awkward
Omg maar echt. Mijn tante (met overgewicht) had kanker (ongeneselijk) en viel daardoor heel veel af. Er waren zoveel mensen die haar complimenten gaven over haar uiterlijk en haar om tips vroegen enzo. Echt zo vreselijk. Ze vond dat ook heel moeilijk, omdat ze dus echt zoiets had van, al die jaren vonden deze mensen mij dus lelijk/dik en nu ik doodziek ben vinden ze mij er mooi uit zien.
Ik geniet van Titiaās nieuwe kasten brainstorm / opruim stories op insta. Ik zie ook altijd in elk leeg hoekje een plek voor een nieuwe kast
HUH? Kijk ik naar dezelfde persoon op haar feed? Wow. En dan bedoel ik niet alleen het gewichtsverlies maar ook al die verschillende gezichten steeds
Wat ziet Thijs Boermans er slecht uit in de Open Kaart van gisteren. Vind hem ook gek overkomen, weet niet wat het is. Ligt het aan mij?
Vond dat hij hele onlogische zinnen maakte.
Waarom denk je dat het hoofdje van een baby nog niet helemaal dicht is bij de geboorteā¦
Haha laat je niet zo kennen joh
Sure
Claire Marshall heeft een nieuwe video geplaatst! Na 4 jaar. Voor wie haar nog kent:
Anders ook wel fijn om te zien, mooie beelden en ik vind haar stem fijn om naar te luisteren.
Was zij dat met die moeder die nog best jong was en alzheimer had?
Ja!