Het influencertopic #23

Nee want de pot heeft wel tiktok :crazy_face:

2 likes

Jessie is ook gewoon 28. We hebben het hier over volwassen vrouwen die moeder worden. Hoezo vinden we daar uberhaupt iets van🤡

38 likes

Monica, veel groter dan al die anderen, heeft toch ook al 10 jaar een kind ofzo? Vanaf dat ze begin 20 was? En daar is toch ook niet een enorme geboortegolf uit ontstaat, en Monica heeft sowieso een chiller leven dan al die andere influencers.

21 likes

Haar kind is net 5, ze was 23 toen ze haar kreeg, relatief jong ja

9 likes

Ah joh echt? Gevoelsmatig is haar kind er echt al heel lang haha.

11 likes

Dit denk jij bij bijna alles op dit forum

24 likes

Tuurlijk, moet iedereen dat zelf weten maar viel me gewoon op bij meer influencers die ik volg & vraag me af waarom dat zo is. Is gewoon een constatering ipv waardeoordeel.

1 like

Ik ben 37, mijn vriendinnen en ik krijgen net de afgelopen 4 jaar kinderen en wij hebben inderdaad allemaal oud-klasgenoten die kinderen hebben die al naar de middelbare school gaan joh. Vind het ook helemaal niet raar nee.

Voelde mezelf wel nog steeds tienermoeder toen ik moeder werd op mn 35e, maar goed.

14 likes

Was meer haten op mensen die Enzo kijken dan haten op Enzo zelf, maargoe

7 likes

Zeer zeldzaam is het ook weer niet. Ik heb een tijd met dakloze jonge moeders gewerkt en dat waren er toch schrikbarend veel per jaar.

4 likes

Ik wil het bijna niet zeggen, maar hoeveel zijn dat er op het geheel?

4 likes

Leuk eerste pakje voor baby Beige.

16 likes

Wel echt sneu om te lezen dat ze zich niet veilig genoeg voelde om zoiets eerder te doen. Snap het zeker wel maar het is toch stom dat dat niet kan omdat het anders uitgelekt wordt? Zag ook iets voorbij komen op Tiktok over Roddelpraat die zijn moeder opbelde om haar te feliciteren nog voordat het bekend was. Wtf snap echt niet waarom je dat doet.

19 likes

En dat iemand uit haar inner circle het hun verteld heeft

7 likes

Ja! Al het kan het bv ook iemand zijn bij de verloskundige oid? Of hadden ze gezegd dat het uit de innercircle kwam? Ik kijk hun nooit maar zag alleen dat stukje voorbij komen.

3 likes

Het stond ook echt al een tijdje elke keer onder hun vlogs, steeds door verschillende accounts.

Wel heel kwalijk en zielig inderdaad. Was toen volgens mij ook bij Monica destijds, iemand in haar inner circle had gelekt naar Shownieuws dat zij zwanger was.

Moet wel zeggen dat ikzelf ook niet zo snel vroeg in de zwangerschap babykleertjes zou gaan halen bij de Hema in het dorp.

1 like

Nee echt inner circle. Mag hopen dat de verloskundige haar beroepsgeheim snapt.

1 like

Jaa bedoelde iemand die haar/hen dan tegenkwam ofzo daar. Maar alsnog belachelijk dat het is uitgelekt blijkbaar, door wie dan ook!

2 likes

Zou goed kunnen dat bezoekers van het ziekenhuis het hebben gezien. Enzo heeft weleens gezegd dat als hij naar de tandarts gaat dat er altijd kinderen op hem staan te wachten omdat ze zijn auto herkennen, zelfde zou kunnen gelden voor een ziekenhuis o.i.d

1 like

Ik ben Myron ook weleens bij het plaatselijke ziekenhuis tegengekomen (wel ver hiervoor) en ik volg ze niet heel actief ofzo. Dus als je ze echt dagelijks volgt kan ik me helemaal voorstellen dat mensen die ze daar tegen zijn gekomen dat zouden melden. Maar ik kom ze sowieso weleens vaker tegen. Ook wel omdat die auto nogal opvalt. :joy:
Wel echt heel rot voor haar/hen om dit niet eerder te durven doen :frowning: Dat lijkt me ook echt heel rot aan zo bekend zijn of met een bekend iemand een relatie te hebben.

2 likes