Ik hou van deze zusenzo podcast satire
Kijk dat je niet uitgebreid gaat shoppen bij de Hema of de Babypark kan ik me nog voorstellen. Maar wat erg dat je nog niets online durft te bestellen omdat je bang bent dat iemand het adres herkent of de postbode ziet dat jij pakketjes van een babywinkel krijgt en dit naar een juicekanaal doorspeelt.
Wat een onzin ook, je mag gewoon bijna alle kaas(ook als je zwanger bent) moet alleen gepasteuriseerd zijn.
Maargoed snap ook dat ze een podcast moeten vullen, praten niet voor niets zo langsaam. Ik zou me er als kennis ofzo ook kapot aan ergeren, tempoooo!!!
Was het niet vanwege een bepaald dieet dat ze geen kaas “mocht”? Zoiets staat me bij.
Ja ivm afvallen mocht ze geen kaas van zichzelf
Ja dit was na de bevalling toen ze weer ‘in shape’ wilde komen en van haar personal trainer oid geen kaas meer mocht eten.
Ja maar waarom kijkt Robert zo serieus als hij luistert haha viel me eerder nooit op
Ik heb haar nooit gevolgd maar ze komt sympathiek over.
Haha ja hij zet altijd zijn meest invoelende hoofd op als iemand een serieus verhaal verteld
Hij heeft áltijd deze gezichtsuitdrukking tijdens deze gesprekken, echt grappig als je erop gaat letten. Zo van: ik luister en ben heel betrokken!
De zwangerschap video van Enzo vind ik wel erg liefdevol. De blijdschap spat er van af.
@macrame ja en helemaal gespannen kaken!
Echt van ik wil uitstralen dat ik heel actief luister en je antwoorden overdenk: ja ja ja
Precies ja! Ik vind het een beetje ongemakkelijk om naar te kijken, daarom skip ik de interviews vaak. Ik snap überhaupt niet waarom je vaak zowel Robbert als zijn gast tegelijkertijd in beeld ziet, ook al praat Robbert op dat moment niet. Het is een interview, dan is het toch interessanter om degene te zien die geïnterviewd wordt.
Vind het echt uitgekauwd de vragen. Het werkt niet dat hij ook vragen krijgt. Zou leuk zijn als ze het wat veranderen en Robert gaat werken aan zijn interview technieken.
Oh voor m’n gevoel viel dat dit seizoen (wat ik ervan gezien heb) wel mee? Dacht juist dat het nieuwe format was dat Robbert nauwelijks nog vragen beantwoordt. Waarschijnlijk omdat hij al bijna alles wel eens besproken heeft inmiddels haha
Hij kreeg wel een aantal vragen maar ze staan er wel minder lang bij stil. En met Monica kreeg je ook een aantal keer van die ons kent ons opmerkingen van; ja we kunnen niet alles vertellen hè, of; ja ik weet al wel een beetje meer van je liefdesleven
Ik vind hem wel een oké interviewer eigenlijk? Luistert, vat samen, vraagt door, laat zijn gasten uitpraten. Ik zie wel eens anders voorbijkomen op YouTube
Haha ik keek een vlog terug van Widya Soraya (van tijdens haar zwangerschap) en daarin gaf ze aan dat ze geen feta mocht? Dat vond ik ook al zo random.
Ik vind het wel jammer dat hij weer Monica interviewt, ik zie liever nieuwe mensen die hij nog niet eerder heeft geïnterviewd