Het influencertopic #23

Het is zover. De relatie (share.lotte) is uit :broken_heart: hij bleek toch met meerdere vrouwen te dm’en en praten

81 likes

De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier

21 likes

Goh die had niemand aan zien komen :sweat_smile:

10 likes

Sorry maar ik ga echt out hierom

67 likes

Ik heb nog nooit zo hard gecringed om een vrouw denk ik.

74 likes

Ik vind het bijna knap van die man. Waar haal je de tijd en energie vandaan joh.

18 likes

Echt he… uren video bellen ook tijdens werk… zouden klanten dat ook allemaal mee krijgen? Dit is dame A, dit dame B?

9 likes

Je verwacht het niet he

3 likes

Oh dit is de break up al???

9 likes

Hahahahha ik pies in m’n broek

6 likes

Daar gaat zn visum

5 likes

Denk dat we toch nog heeeeel veel berichtjes over hem krijgen hoor! Misschien ook nog iets van iedereen verdiend een tweede kans

8 likes

huh en ze poste minder dan 24 uur geleden nog iets over dat ze zooo hoteldebotel was en dat hij uren met haar liep te facetimen onder werktijd

8 likes

Ik vind het zo jammer. Ik had echt langer van deze shitshow willen genieten

11 likes

Nou wss Ć­s dit zn werk :sweat_smile:. Tuurlijk DM’t hij met meerdere vrouwen, je zet meerdere lijntjes uit tot iemand hapt.

Hij heeft gewoon pech dat hij nu iemand heeft benaderd met een following en die ALLES hierover online deelt. Anders was het hem dus wel gewoon gelukt.

Ik ken toevallig iemand die dit ook heeft gehad, zoiets is echt een long term investment. Hij betaalde alles voor haar, zij kwam naar NL, ze trouwden, na 5 jaar ned paspoort en de dag (letterlijk de dag!) nadat ze die kreeg peerde ze hem :grimacing:

34 likes

Hahahaa ja dit was ook t laatste dat ik had gezien van haar. Want hij belde zelfs als hij met klanten was en daar ging ze dan ook nog mee praten en hij zei dan dat ze er sexy uitzagen met hun nieuwe kapsel maar zij vond dat echt totaaaaaal geen probleem.

Ben benieuwd of ze nu ook gaat toegeven dat al die waarschuwingen misschien toch geen haat en racistisch waren zoals ze de hele tijd zei. Maar dat zal wel niet.

Ook echt: al die prachtige momenten! Vrouw je hebt hem net een maand via de telefoon gesproken ofzo doe even rustig.
Nouja vervelen voor haar maar zag je dit echt echt echt niet aankomen denk ik dan?

5 likes

Ah jammer dat het alweer voorbij is, had m’n vriend hierover verteld, zal hem straks even updaten :joy:

5 likes

Thijs Boermans fangirl hier!!! Hahah nee, maar als ik het goed heb onthouden hij heeft ADHD waardoor hij soms van de hak op de tak zinnen vormt

3 likes

Ze zegt dat xenofobische reacties nog steeds niet getolereerd worden… Dus de delulu is zeker nog aanwezig.

Ik had niet verwacht dat ze er zo hard een punt achter zou zetten. Ik denk dat ze zo weer met hem verdergaat :joy:

6 likes

Heeft die Nigeriaanse ā€˜liefde’ van Share Lotte zn profielfoto nou veranderd in een foto van haar of was dit al zo? :smiling_face_with_tear:

5 likes