Het is zover. De relatie (share.lotte) is uit hij bleek toch met meerdere vrouwen te dmāen en praten
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier
Goh die had niemand aan zien komen
Ik heb nog nooit zo hard gecringed om een vrouw denk ik.
Ik vind het bijna knap van die man. Waar haal je de tijd en energie vandaan joh.
Echt he⦠uren video bellen ook tijdens werk⦠zouden klanten dat ook allemaal mee krijgen? Dit is dame A, dit dame B?
Je verwacht het niet he
Oh dit is de break up al???
Hahahahha ik pies in mān broek
Daar gaat zn visum
Denk dat we toch nog heeeeel veel berichtjes over hem krijgen hoor! Misschien ook nog iets van iedereen verdiend een tweede kans
huh en ze poste minder dan 24 uur geleden nog iets over dat ze zooo hoteldebotel was en dat hij uren met haar liep te facetimen onder werktijd
Ik vind het zo jammer. Ik had echt langer van deze shitshow willen genieten
Nou wss Ćs dit zn werk . Tuurlijk DMāt hij met meerdere vrouwen, je zet meerdere lijntjes uit tot iemand hapt.
Hij heeft gewoon pech dat hij nu iemand heeft benaderd met een following en die ALLES hierover online deelt. Anders was het hem dus wel gewoon gelukt.
Ik ken toevallig iemand die dit ook heeft gehad, zoiets is echt een long term investment. Hij betaalde alles voor haar, zij kwam naar NL, ze trouwden, na 5 jaar ned paspoort en de dag (letterlijk de dag!) nadat ze die kreeg peerde ze hem
Hahahaa ja dit was ook t laatste dat ik had gezien van haar. Want hij belde zelfs als hij met klanten was en daar ging ze dan ook nog mee praten en hij zei dan dat ze er sexy uitzagen met hun nieuwe kapsel maar zij vond dat echt totaaaaaal geen probleem.
Ben benieuwd of ze nu ook gaat toegeven dat al die waarschuwingen misschien toch geen haat en racistisch waren zoals ze de hele tijd zei. Maar dat zal wel niet.
Ook echt: al die prachtige momenten! Vrouw je hebt hem net een maand via de telefoon gesproken ofzo doe even rustig.
Nouja vervelen voor haar maar zag je dit echt echt echt niet aankomen denk ik dan?
Ah jammer dat het alweer voorbij is, had mān vriend hierover verteld, zal hem straks even updaten
Thijs Boermans fangirl hier!!! Hahah nee, maar als ik het goed heb onthouden hij heeft ADHD waardoor hij soms van de hak op de tak zinnen vormt
Ze zegt dat xenofobische reacties nog steeds niet getolereerd worden⦠Dus de delulu is zeker nog aanwezig.
Ik had niet verwacht dat ze er zo hard een punt achter zou zetten. Ik denk dat ze zo weer met hem verdergaat
Heeft die Nigeriaanse āliefdeā van Share Lotte zn profielfoto nou veranderd in een foto van haar of was dit al zo?