Mi Moneda kettingen en minnetonka boots <3
En die Hermes riem! Zo zit niemand meer in het stadion. Ik mis 2010 era nu ook wel😭
Zó knap, holy shit.
Maar waarom was er in Nederland zoveel negativiteit richting Silvie?
Als ik dit zo zie denk ik wel, hoe kon ik nou denken dat dit iemands echte haar was en dan jaloers zijn dat ik niet zulk haar had?! Die extensions zijn zo duidelijk haha
En vooral een normaal gebit
Ik ben gefascineerd door dat carnivoor dieet van kc. Raakt je lichaam dan niet helemaal verstopt
in haar story: ‘we delen een carnivoor borrelplankje’, wtf?? is een doodordinair borrelplankje met blokjes kaas, Amsterdamse uitjes en plakjes vlees hahaha. Maar ik ben ook nog steeds zo verwonderd over dat dieet, inderdaad what about verstopping (en scheurbuik?? lol)?
Haha ik ging kijken en had ook iets anders verwacht dan deze kringverjaardagplank
Scheurbuik is een keuze he? Als je een level 6 manifestor bent heb je daar geen last van.
Ik ga er niet vanuit dat ze echt zo eet eigenlijk. Is toch gewoon voor de views?
Je weet dat er best een hoop mensen allerlei belachelijke diëten volgen? Geloof direct dat zij dit ook doet, die is al een hele tijd behoorlijk van t padje af hoor
Ik kan hem niet linken want dan komt m’n eigen profiel er bij te staan maar wtf is dat voor advertentie van Vera Camilla op TikTok?
Doel bereikt want er wordt over gepraat, maar waar slaat het op.
Die waarin ze haar haar (erbarmelijk) krult met het blikje frisdrank dat ze adverteert, terwijl het tietzweet op haar jurk de spotlight steelt? Vond dat ook nogal een ervaring om te zien ja.
hahaha ja en dat geklaag over het weer alsof het niet al 2 maanden lang elke dag hetzelfde is